Sitte rupesin miettimään jos ostais pjme:ltä sen HPI Duel curve CDI:n jos sillä sais vähä paremmin kiertämään 6. vaihteella
jammu miäs kirjoitti:Niin ja jotta viestin pituus olisi liian pitkä kysyn jonne maisen kysymyksen: miksi räsäni ei keuli vireinä tt-putki rave 1 ja kaasarin tt-hilppeet. Kytkin pommista nostaa keulaa vähän jos nykäsee pirusti. MIstä vitusta tämä johtuu? pyörässä vakio välit onko se keulimiselle este?
topisse kirjoitti:Kuinkas tarpeellisena pidätte kaasarin muiden tt hilppeiden vaihtamista kun laittaa täystehoseksi? Eli suuttimet luonnollisesti, mutta miten luisti ja neula, toimiiko vakiot, saako säätöihin? ja minkähän kokosesta suuttimesta suunnilleen niitä säätöjä kannattaa uuden mallisessa räsässä lähtee hakemaan, ja olihan se pääsuutin 6mm kierteellä? kun on nyt tullu joka suunnalta eri tietoo siitä suuttimen koosta...
topisse kirjoitti:kek kirjoitti:Mistähän voisi johtua, että pyörä valuttaa bensat ulos? Vuoto tulee kaasuttimen pohjasta ja niistä letkuista, jotka roikkuu kaasuttimesta (hukkaputket?) Kaasutin on dellorto 28mm. Puhdistin kaasuttimen, mutta sillä ei ollut vaikutusta vuotoon. Onko aika uusia kaasutin?
Pyörällä on ajettu 33tkm, enkä tiedä onko kaasutinta uusittu tänä aikana.
kaasarista koho rikki?
Jönsky kirjoitti:Onko miten paljon eroa tasalakimännällä kupumäntään verrattuna vetojen suhteen?