Cagiva Mito viritys/tekniikka

Jebis
Pyörä:
Cagiva Mito
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
7.3.2008 16:45

ViestiKirjoittanut Jebis » 19.6.2010 0:38

97heppatyttö kirjoitti:moro mistä sais uuet paukkulaakerit ja kampikammion kattovalon? miten ne paukkulaakerit vaihdetaan? läppä toki :lol: mutta tällästä tasoo tää teijän keskustelu on

Miten viestisi liittyi Cagiva Miton tehoihin/virityksiin?

Asiaan -> Mitä ootte mieltä onko pakollista muuttaa tota sytytyksen ajoitusta 35mm kaasarin kanssa, ja huomaako siinä eroa jos sitä on säädetty? Itellä oli jo ostaessa 35mm kaasari asennettuna, mutta sytytyksen ajoituksesta ei oo mitään hajua, niin onko tota nyt kannattavaa ruveta tutkimaan, että miten se sytytys on ajoitettu?
topias93
Liittynyt:
8.5.2010 0:01
putsari

ViestiKirjoittanut topias93 » 24.6.2010 12:22

Tänään rupesin purkaa tota mitoo ja ajatus oli vaihtaa pipercrossin putsari vakioputsariin. ja kun oli otettu taka,-ja sivukatteet irti ja piperi niin yritin alkaa mallatta vakioputsarii kiinni, mutta ei tuntunu millään mahtuvan/sopivan. Sitten otin ohjekirjan avuksi ja siitä tarkastin, että on oikein päin ym. ja sitten olikin jo tankki pöydällä. Tästä huolimatta ei tunnu millään mallaavan.

Joten oisko kellään jonkin sortin vinkkiä tai tietoa miten saisi sen jöötin sinne kiinni? :s
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 24.6.2010 17:16

Lekalla.
Desmosedici
Pyörä:
Cagiva Mito, Motorhispania
Paikkakunta:
Mänttä
Liittynyt:
20.9.2008 22:21

ViestiKirjoittanut Desmosedici » 25.6.2010 22:21

topias93 kirjoitti:Tänään rupesin purkaa tota mitoo ja ajatus oli vaihtaa pipercrossin putsari vakioputsariin. ja kun oli otettu taka,-ja sivukatteet irti ja piperi niin yritin alkaa mallatta vakioputsarii kiinni, mutta ei tuntunu millään mahtuvan/sopivan. Sitten otin ohjekirjan avuksi ja siitä tarkastin, että on oikein päin ym. ja sitten olikin jo tankki pöydällä. Tästä huolimatta ei tunnu millään mallaavan.

Joten oisko kellään jonkin sortin vinkkiä tai tietoa miten saisi sen jöötin sinne kiinni? :s


otat takahäkin kiinnikkeet auki, 4 pulttia löysälle ja niistä ne 2 ylintä irti kokonaan ja annat perän tippua takarengasta vasten. ite just toissapäivänä sain sen sillain helposti kiinni :D
Kaikki on mopoja, kunnes tulee Desmosedici.
gayfish
Pyörä:
Cagiva Mito Evo1
Liittynyt:
19.12.2006 17:37

ViestiKirjoittanut gayfish » 26.6.2010 17:19

Itse ex. mitossa sain sen vain ängettyä sinne mitään takahäkkejä ottamatta. :)
Toni.92
Paikkakunta:
Kolari
Liittynyt:
14.12.2007 1:13

ViestiKirjoittanut Toni.92 » 26.6.2010 19:11

se imupönttö menee helpoiten paikahleen ko irrotat väliputken ja laitat pöntön paikoilleen ensin ja sitte vasta painelet väliputken paikoihleen.
http://www.motot.net/talli/osat/id11239/ C12

Tarjoa mitoon tasapää mäntää ja kantta sekä tm 35 kaasaria !
Desmosedici
Pyörä:
Cagiva Mito, Motorhispania
Paikkakunta:
Mänttä
Liittynyt:
20.9.2008 22:21

ViestiKirjoittanut Desmosedici » 27.6.2010 22:42

gayfish kirjoitti:Itse ex. mitossa sain sen vain ängettyä sinne mitään takahäkkejä ottamatta. :)


Itellä piti sen takia irrottaa kun piti vetää tiivisteliimalla imukaula kiinni ku siinä oli semmosta painaumaa että kannattaa se tiivistää. Uus imukaula tulossa mutta sen aikaa nyt toi patentti. Ei vaan viittiny enää alkaa irrottamaan sitä :S
Kaikki on mopoja, kunnes tulee Desmosedici.
topias93
Liittynyt:
8.5.2010 0:01

ViestiKirjoittanut topias93 » 28.6.2010 15:13

Desmosedici kirjoitti:
topias93 kirjoitti:Tänään rupesin purkaa tota mitoo ja ajatus oli vaihtaa pipercrossin putsari vakioputsariin. ja kun oli otettu taka,-ja sivukatteet irti ja piperi niin yritin alkaa mallatta vakioputsarii kiinni, mutta ei tuntunu millään mahtuvan/sopivan. Sitten otin ohjekirjan avuksi ja siitä tarkastin, että on oikein päin ym. ja sitten olikin jo tankki pöydällä. Tästä huolimatta ei tunnu millään mallaavan.

Joten oisko kellään jonkin sortin vinkkiä tai tietoa miten saisi sen jöötin sinne kiinni? :s


otat takahäkin kiinnikkeet auki, 4 pulttia löysälle ja niistä ne 2 ylintä irti kokonaan ja annat perän tippua takarengasta vasten. ite just toissapäivänä sain sen sillain helposti kiinni :D


Onko teilläkin siinä kaasarin ja putsarin välis sellasta väliputkee vai meneekö suoraan kaasariin kiinni?
Desmosedici
Pyörä:
Cagiva Mito, Motorhispania
Paikkakunta:
Mänttä
Liittynyt:
20.9.2008 22:21

ViestiKirjoittanut Desmosedici » 28.6.2010 22:24

topias93 kirjoitti:
Desmosedici kirjoitti:
topias93 kirjoitti:Tänään rupesin purkaa tota mitoo ja ajatus oli vaihtaa pipercrossin putsari vakioputsariin. ja kun oli otettu taka,-ja sivukatteet irti ja piperi niin yritin alkaa mallatta vakioputsarii kiinni, mutta ei tuntunu millään mahtuvan/sopivan. Sitten otin ohjekirjan avuksi ja siitä tarkastin, että on oikein päin ym. ja sitten olikin jo tankki pöydällä. Tästä huolimatta ei tunnu millään mallaavan.

Joten oisko kellään jonkin sortin vinkkiä tai tietoa miten saisi sen jöötin sinne kiinni? :s


otat takahäkin kiinnikkeet auki, 4 pulttia löysälle ja niistä ne 2 ylintä irti kokonaan ja annat perän tippua takarengasta vasten. ite just toissapäivänä sain sen sillain helposti kiinni :D


Onko teilläkin siinä kaasarin ja putsarin välis sellasta väliputkee vai meneekö suoraan kaasariin kiinni?


Luonnollisesti on.
Kaikki on mopoja, kunnes tulee Desmosedici.
topias93
Liittynyt:
8.5.2010 0:01

ViestiKirjoittanut topias93 » 29.6.2010 6:13

Desmosedici kirjoitti:
topias93 kirjoitti:
Desmosedici kirjoitti:
topias93 kirjoitti:Tänään rupesin purkaa tota mitoo ja ajatus oli vaihtaa pipercrossin putsari vakioputsariin. ja kun oli otettu taka,-ja sivukatteet irti ja piperi niin yritin alkaa mallatta vakioputsarii kiinni, mutta ei tuntunu millään mahtuvan/sopivan. Sitten otin ohjekirjan avuksi ja siitä tarkastin, että on oikein päin ym. ja sitten olikin jo tankki pöydällä. Tästä huolimatta ei tunnu millään mallaavan.

Joten oisko kellään jonkin sortin vinkkiä tai tietoa miten saisi sen jöötin sinne kiinni? :s


otat takahäkin kiinnikkeet auki, 4 pulttia löysälle ja niistä ne 2 ylintä irti kokonaan ja annat perän tippua takarengasta vasten. ite just toissapäivänä sain sen sillain helposti kiinni :D


Onko teilläkin siinä kaasarin ja putsarin välis sellasta väliputkee vai meneekö suoraan kaasariin kiinni?


Luonnollisesti on.



hmm.. sain sen eilee kiinni ilman sitä välituubii kun se vaan tuppas olemaan tiellä, mutta katotaan miten se pysyy siellä.
topias93
Liittynyt:
8.5.2010 0:01

ViestiKirjoittanut topias93 » 29.6.2010 11:01

kertokaas mistä saa rattaita mitoon?
http://www.pjme.co.uk/acatalog/Cagiva_M ... kets_.html

Tuol on jotaan mutta eikö muka missään ole isompia takarattaita kuin 43?
Jebis
Pyörä:
Cagiva Mito
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
7.3.2008 16:45

ViestiKirjoittanut Jebis » 29.6.2010 22:27

Ite tilasin täältä http://www.mopo-osa.com/kauppa/index.ph ... 89_356_357
leXXo
Pyörä:
Projekti -07 Xtreme
Liittynyt:
3.5.2009 19:38

ViestiKirjoittanut leXXo » 30.6.2010 21:36

Paljon keräis huippuja jos Polini 165cc kaveriks pistäisi 35mm, ja putkena Jollymoton SP tai STD?
http://www.motot.net/talli/kayttaja/90170
Viripalikkaa Terpiin!
Ostetaan ajokuntoinen mopo kuin mopo 150e!
Samppa94
Pyörä:
Peugeot Xps -06 , Kawasaki Kx 125 -97 , Cagiva Mito -05,
Paikkakunta:
Raahe
Liittynyt:
10.2.2008 15:28
Hei vain!

ViestiKirjoittanut Samppa94 » 30.6.2010 23:46

Oisko kellään 35 mm mikunia , vaijereita ja imukaulaa ? ja onko vinkkejä mistä saisi kohtuu hintaan kyseisen kaasarin :D.
FuoriN
Pyörä:
Cagiva Raptor 125cc, Honda X8R-s
Paikkakunta:
EsBo
Liittynyt:
29.9.2009 9:44

ViestiKirjoittanut FuoriN » 3.7.2010 23:30

Millasia välei ootte pitäny TT cagivoiss? (siis 30 heppasissa) millä välein kiihtyy ripeästi ??