En kyllä löytänyt muuta kuvaa kuin tän:
http://img405.imageshack.us/img405/6825 ... dep3pj.jpgTodennäköisesti tuossa vakioputkessa jonka käyrä näkyy, on kuritkin paikallaan, tai sitten pakoaukonsäädin kiinni.
Mulla alkoi vakioputken vääntöalue 6500-7tonnissa ja jatkui 9tonniin asti, kolmella alapään tiivisteellä tehoalueen kierrokset venyi 9500rpm asti.
Vaikuttaa ainakin tuon käyrän perusteella että 7 tonnissa alkaisi myös DEP:kin toimimaan ja vetäisi tonne 9500rpm lähelle
Vakio pakoaukkohan on niin korkea että ajoitukset riittää hyvin kireällekin putkelle, jos pyttyä viilataan ensin vakioputkella ja saadaan max 1000rpm lisää kierroksia, niin krossin putkella pakoaukon tehoalue siirtyykin reilusti ylemmäs ja sitten moni ihmettelee väännön puutetta kun on "viilattu putkelle sopivaksi"