Murska kirjoitti:Vaikee sanoa kun ei tiedä minkälaisessa käytössä ja millasella huollolla pyörää on pidetty. Jos ei ole jatkuvasti keulittu, ei paukutettu rajoitinrallia, ei koko ajan polettu kuin tulpatonta mopoa ja on huollettu säännöllisesti niin mikä ettei.
Nämä on aina arpapeliä ja voi löytää hyvän yksilön tai todellisen pommin, kaikki riippuu siitä minkälaisella omistajalla pyörä on ollut.
Pyörä ollut asiallisella käytöllä ettei ole poletettu nii perkeleesti ja huollot tehty sen muutaman tkm välein liikkeessä. Oletettavasti siis täysin tikissä oleva kampe.
Osaatko yhtään auttaa näiden EGR yms hommien kanssa? Kannattaako 180cc setin kanssa olla jotain vakiosta poikkeavaa vai rokkaava niinkuin pitää vakiokaasarilla, putkella yms? Mitä nämä egr:t on ja onko niillä mikä vaikutus? Moni ottaa ne pois, miksi ja miten?