Cagiva Mito viritys/tekniikka

Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 4.7.2010 0:23

14-45.
topias93
Liittynyt:
8.5.2010 0:01

ViestiKirjoittanut topias93 » 4.7.2010 1:11

Rossoneri kirjoitti:14-45.


millaset ketjut noille väleille pitäs ostaa?
Desmosedici
Pyörä:
Cagiva Mito, Motorhispania
Paikkakunta:
Mänttä
Liittynyt:
20.9.2008 22:21

ViestiKirjoittanut Desmosedici » 4.7.2010 1:27

topias93 kirjoitti:
Rossoneri kirjoitti:14-45.


millaset ketjut noille väleille pitäs ostaa?


Semmoset misson niinku lenkkejä ja sit niitä pitää niinku rasvaa ja kiristää välil. :roll:
Kaikki on mopoja, kunnes tulee Desmosedici.
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 4.7.2010 1:28

Lonkalta heitän että 118 lenkkiset. Ei sen lyhyempiä ainakaan.
-sampsa92-
Liittynyt:
7.7.2010 3:40

ViestiKirjoittanut -sampsa92- » 7.7.2010 4:00

Kävisikö tämmöinen setti? Puuttuu vain tuo 200H kansi jota en löytänyt. Linkkiä?

Kaasari
Imukaula
Putkeksi Jolly Moto Racing ja mukaan alumiininen änkkä
Mäntä Riittääkö vakio sylinterin porausvara vai pitääkö ottaa pienempää mäntää?

Miltäs näyttäisi? Eikös tuo litteäluistinen kaasari vastaa nopeammin kuin normaali? Ainakin näin olen ymmärtänyt. Pitääkö suuttimet tilata erikseen vai tuleeko kaasarin mukana ja jos pitää tilata niin minkä kokoiset kun eikös 120p 65tk ole vakiokaasarille tarkoitetut koot?
Aramid
Liittynyt:
23.11.2006 16:56

ViestiKirjoittanut Aramid » 8.7.2010 21:50

-sampsa92- kirjoitti:Kävisikö tämmöinen setti? Puuttuu vain tuo 200H kansi jota en löytänyt. Linkkiä?

Kaasari
Imukaula
Putkeksi Jolly Moto Racing ja mukaan alumiininen änkkä
Mäntä Riittääkö vakio sylinterin porausvara vai pitääkö ottaa pienempää mäntää?

Miltäs näyttäisi? Eikös tuo litteäluistinen kaasari vastaa nopeammin kuin normaali? Ainakin näin olen ymmärtänyt. Pitääkö suuttimet tilata erikseen vai tuleeko kaasarin mukana ja jos pitää tilata niin minkä kokoiset kun eikös 120p 65tk ole vakiokaasarille tarkoitetut koot?

Vakiosylinteriä ei voi porauttaa, siinä on Nicasil pinnoite joka irtoaa porautuksessa ja alla on pelkkää alumiinia.
Vaade
Liittynyt:
6.9.2009 21:50

ViestiKirjoittanut Vaade » 14.7.2010 0:46

Onko miton vakioputkessa(vm.07) muuta kuria kuin tuo alkukäyrän kuri?
topias93
Liittynyt:
8.5.2010 0:01

ViestiKirjoittanut topias93 » 15.7.2010 11:02

miten saisi lisää tehoa alakierroksille?
thespare
Liittynyt:
9.5.2010 18:33

ViestiKirjoittanut thespare » 17.7.2010 1:12

Miten kannattas lähtee virittää 2004 vuoden Mitoa? Ajettu 36tuhatta ja välit 14/39. Kannattaako tuon verran ajettuja enää alkaa virittämään ollenkaan, jos kannattaa niin mitä suositelisitte?
Minigrip
Pyörä:
Cagiva mito 125, MBK nitro 70
Paikkakunta:
Eno
Liittynyt:
11.8.2008 18:19

ViestiKirjoittanut Minigrip » 18.7.2010 1:04

Vaade kirjoitti:Onko miton vakioputkessa(vm.07) muuta kuria kuin tuo alkukäyrän kuri?

Ei ole, kammiovaimennin tosin taitaa hieman ahdistaa.

topias93 kirjoitti:miten saisi lisää tehoa alakierroksille?

Isompaa kaasaria mahdollisesti?

thespare kirjoitti:Miten kannattas lähtee virittää 2004 vuoden Mitoa? Ajettu 36tuhatta ja välit 14/39. Kannattaako tuon verran ajettuja enää alkaa virittämään ollenkaan, jos kannattaa niin mitä suositelisitte?

Tietopankista löytyy erilaisia settejä ja jotain penkitysarvojakin. Kaasaria, putkea, pyttyä ja vaikka mitähän näihin löytyy.
Jumatsuippa
Pyörä:
Gas Gas EC 300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
12.7.2010 21:10

ViestiKirjoittanut Jumatsuippa » 20.7.2010 22:12

thespare kirjoitti:Miten kannattas lähtee virittää 2004 vuoden Mitoa? Ajettu 36tuhatta ja välit 14/39. Kannattaako tuon verran ajettuja enää alkaa virittämään ollenkaan, jos kannattaa niin mitä suositelisitte?


Alakerta pitää olla kyllä kunnossa ton verran ajetulla jos virittää meinaat. Meinaa petarit alkaa olemaan finito.

Kuitenkin parhaiten nämä on tehty toimimaan TT:eenä. Eli huoletta voit ainakin kurit poistaa !
Abellardo
Pyörä:
Kakkakiva mato
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
31.7.2008 16:15

ViestiKirjoittanut Abellardo » 22.7.2010 12:42

.
Viimeksi muokannut Abellardo päivämäärä 3.8.2010 3:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Miccell--
Pyörä:
Cagiva mito -04
Liittynyt:
25.3.2010 20:36

ViestiKirjoittanut Miccell-- » 26.7.2010 0:17

Tosta jollymoto std:stä, että toimiiko hyvin ihan vakiokaasarilla ja tt-suuttimilla? ja missä kohti ottaa piikkiä, onko millanen ajaa kaupungissa? vastauksia tietämättömälle! :roll:
E4gle
Pyörä:
Gas Gas Ec 50 Rookie
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
14.9.2009 15:29

ViestiKirjoittanut E4gle » 28.7.2010 16:21

noniin, elikkä -08 mito SP525 ois tulossa, paljos lähtee tehoja TT:nä? ite yrittäny muualta ettiä ni kaikkee 24-39hp välilltä ilmotetaan.. ja mitäs kaikkea pitäs tehä että sais sen väh. 35hp irti? pyttyä en kovin mielellään lähtis vaihtelemaan eli ton vakiopytyn tehoarvot ois hyvä tietää, ei tietopankistakaa löydy näist uudemmist mitoista mitää.
gayfish
Pyörä:
Cagiva Mito Evo1
Liittynyt:
19.12.2006 17:37

ViestiKirjoittanut gayfish » 28.7.2010 16:28

E4gle kirjoitti:noniin, elikkä -08 mito SP525 ois tulossa, paljos lähtee tehoja TT:nä? ite yrittäny muualta ettiä ni kaikkee 24-39hp välilltä ilmotetaan.. ja mitäs kaikkea pitäs tehä että sais sen väh. 35hp irti? pyttyä en kovin mielellään lähtis vaihtelemaan eli ton vakiopytyn tehoarvot ois hyvä tietää, ei tietopankistakaa löydy näist uudemmist mitoista mitää.


35 hevosvoimaa et ainakaan tule sillä vakio pytyllä saavuttamaan millään kaasarin ja putken vaihdolla. Jos tuonne asti pyrit niin se on lähettävä sylinteriä vaihtamaan/muokkaamaan ja kantta vaihtamaan putken ja kaasarin lisäksi. En edes ole varma miten noihin uudempiin saa kaasaria vaihdettua kun taitavat toimia aika sähköisesti?

30 hevosvoimaa voi olla käsittääkseni lähellä putken ja kaasarin vaihdolla.