kersti91 kirjoitti:Kampuran stefat vuotaa -> Saa ilmaa -> Seos pieleen -> Kaasuttimen säätö suuntaan tai toiseen ei vaikuta mitään.
Onko mitään tapaa testata stefoja?
Zami_x kirjoitti:kersti91 kirjoitti:Kampuran stefat vuotaa -> Saa ilmaa -> Seos pieleen -> Kaasuttimen säätö suuntaan tai toiseen ei vaikuta mitään.
Onko mitään tapaa testata stefoja?
MiQu kirjoitti:Mikä mahtaa olla tezussa vikana vm 89. ( Virit: Micronin putki, Suutin 230, Ypvs )
Eli Pyörä vetää kiihdytyksessä sinne 10k asti MUTTA kun kokeilee huippuja niin olisikohan 7k kierroksien yli kun mennään noin 1-2min ajoa niin kone sammuu kun seinään :S noh sitten kun rullailee tienlaitaan ja antaa pyörän olla 30 sec ja sitte rumpsauttaa tulille nii lähtee ekasta...
-mapo- kirjoitti:Onko kukaan koskaan miettinyt paljonko tzr:n mittari kusettaa, kun yksi mukava kesäpäivä painelin tezarilla loivaan alamäkeen mittarin mukaan 155 ja kierroksia oli n.10k vaikio väleillä, eli paljonkohan mahtoi olla vauhtia??
nixari kirjoitti:Tämmönen pytty löytyy hyllystä, joku näköjään viilannu pakoa, osaatteko sanoa onko muita kanavia viilattu entä kuinka paljon? Ja jos tohon nyt löytäis sopivan männän ja porauttaisi (pytty on jo ylikoossa 1,50mm), kestäisikö se ajoa?