Pasikiainen kirjoitti:Muistaakseni siellä on vain kupariholkit eikä mitään neulalaakereita.
Jos ollaan tarkkoja niin kuparia ei juurikaan käytetä liukulaakerina. Materiaali on tavallisimmin öljypronssi. http://www.kentso.fi/prebeo/group/suora ... ronssi/243 Puhdas kupari on yleensä hommaan aivan liian pehmeää.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
Mikähän Gepardissa mahtaa olla vikana kun jotenkin on yläkierrokset kokonaan kadoksissa ja menee vaivaiset 120-125? Ennen on kyllä jaksanut vetää mutta jotenkin tuntuu hyytyvän.
Mihinkähän päin lähtis säätämään.Kun ei meinaa mennä piikille pätkii ,pitää pienemmälle vaihtaa.Sitte menee piikille.Ja muutenki pitää aika paljo vinguttaa. Neulaa sokkaa nostettu 2 pykälää--> ei vaikutusta.Ja kaasutin on mikuni tmx 32 ja pyörä dt.
Mikä vois olla vikana ku Aprilia MX 125 syö tulppia erittäin ahnaasti.. kaks päivää ajoin just uudella tulpalla, sammu eikä enää käynntistyny. Vaihoin tulpan ja pelitti taas tosi hyvin, tosin vain päivän ajan.. Kaasarin säädöistä kiinni? Vai missä on ongelma?
Jos vaikka tulpanhatun vaihdolla alotat ja siitä sitten johtoon ja sitten puolaan. Kyllä se vika tosta tulpan ja sytytyspuolan välistä luulis löytyvän. Itsel aikanaa tulppien syönti johtui tulpan hatusta.
Tyhmä kysymys mutta kun sanotaan että seosruuvin asentona: " Seosruuvin avaut. 2-1/4", niin meinaakos sitä että avataan 2 kokonaista ja 1/4 kierrosta auki? Ja jos neulan asento on 1 niin meinaako sokkaa ylimmässä vai alimmassa?