2T viritys ja tekniikka

Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 17.7.2012 13:14

Kuva

Tuommoset ne on mitkä tuossa kuvan ylälaidassa.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
-Zone-
Liittynyt:
22.6.2005 22:42
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut -Zone- » 17.7.2012 14:13

Pasikiainen kirjoitti:Muistaakseni siellä on vain kupariholkit eikä mitään neulalaakereita.

Jos ollaan tarkkoja niin kuparia ei juurikaan käytetä liukulaakerina. Materiaali on tavallisimmin öljypronssi. http://www.kentso.fi/prebeo/group/suora ... ronssi/243 Puhdas kupari on yleensä hommaan aivan liian pehmeää.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
Räsäprilia
Pyörä:
Aprilia RS50 -03
Liittynyt:
8.6.2011 2:16
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Räsäprilia » 17.7.2012 23:54

Mistä voisi lukea lisää cagivan CTS:ästä /sen toiminnasta? Räjäytyskuvat jne ovat myös plussaa, mielellään tekstin kera.
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Onkimato » 17.7.2012 23:58

Kysymällä cagivalle osoitetussa viestiketjussa tai googlelta.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Dalhan
Pyörä:
Derbi Gpr 05
Liittynyt:
30.5.2010 5:51
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Dalhan » 24.7.2012 7:01

Mikähän Gepardissa mahtaa olla vikana kun jotenkin on yläkierrokset kokonaan kadoksissa ja menee vaivaiset 120-125? Ennen on kyllä jaksanut vetää mutta jotenkin tuntuu hyytyvän.
Derbi Gbr 125, Vm-05, Y.P.V.S + Tyhjä vakioputki + suuttimet vaihdettu.
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 24.7.2012 7:51

Ettei ois leikannit tai m-renkaat lopussa?
juvee_
Pyörä:
Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
Paikkakunta:
Kuopio & Heinävesi
Liittynyt:
27.3.2009 17:50
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut juvee_ » 24.7.2012 12:53

Hyvin mahollista tai sitte se YPVS on vaan pimeenä, kannattaa se tarkistaa ensin..
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
Dalhan
Pyörä:
Derbi Gpr 05
Liittynyt:
30.5.2010 5:51
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Dalhan » 24.7.2012 16:13

Ypvs toimii ja en usko että männänrenkaat olis lopussa tai leikannu kun mäntä jne vaihdettu 700km sitten ja enkä oo pahemmin revitelty.
Derbi Gbr 125, Vm-05, Y.P.V.S + Tyhjä vakioputki + suuttimet vaihdettu.
FOXX-
Liittynyt:
28.4.2011 0:31
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut FOXX- » 25.7.2012 1:16

Tietääkö täs kukaan mistä sais fmf gg ec 125 ??
Dalhan
Pyörä:
Derbi Gpr 05
Liittynyt:
30.5.2010 5:51
Re: 2-T tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Dalhan » 25.7.2012 1:56

http://www.ebay.com/itm/03-05-Gas-Gas-EC-125-FMF-Factory-Fatty-Pipe-/320919481844
Derbi Gbr 125, Vm-05, Y.P.V.S + Tyhjä vakioputki + suuttimet vaihdettu.
Synthetic
Liittynyt:
11.11.2008 21:00
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Synthetic » 1.8.2012 19:04

Mihinkähän päin lähtis säätämään.Kun ei meinaa mennä piikille pätkii ,pitää pienemmälle vaihtaa.Sitte menee piikille.Ja muutenki pitää aika paljo vinguttaa. Neulaa sokkaa nostettu 2 pykälää--> ei vaikutusta.Ja kaasutin on mikuni tmx 32 ja pyörä dt.

Pääsuutin 270.Neula toisiks ylimmässä ja tk 25.
Zoubiih
Pyörä:
Yamaha WR 125x -09, Aprilia MX 125 -04, Skyteam ST50-3 -07
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
9.7.2011 23:25
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Zoubiih » 3.8.2012 0:14

Mikä vois olla vikana ku Aprilia MX 125 syö tulppia erittäin ahnaasti.. kaks päivää ajoin just uudella tulpalla, sammu eikä enää käynntistyny. Vaihoin tulpan ja pelitti taas tosi hyvin, tosin vain päivän ajan.. Kaasarin säädöistä kiinni? Vai missä on ongelma?
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Clutch » 3.8.2012 0:20

Jos vaikka tulpanhatun vaihdolla alotat ja siitä sitten johtoon ja sitten puolaan.
Kyllä se vika tosta tulpan ja sytytyspuolan välistä luulis löytyvän.
Itsel aikanaa tulppien syönti johtui tulpan hatusta.
Zoubiih
Pyörä:
Yamaha WR 125x -09, Aprilia MX 125 -04, Skyteam ST50-3 -07
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
9.7.2011 23:25
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Zoubiih » 3.8.2012 1:15

Tulpanhattu ja johto juuri uusittu
ApriliaPP
Liittynyt:
23.3.2010 19:30
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut ApriliaPP » 3.8.2012 12:06

Tyhmä kysymys mutta kun sanotaan että seosruuvin asentona: " Seosruuvin avaut. 2-1/4", niin meinaakos sitä että avataan 2 kokonaista ja 1/4 kierrosta auki? Ja jos neulan asento on 1 niin meinaako sokkaa ylimmässä vai alimmassa? :lol: