RAVE1:n saa toimimaan juuri sillä kierrosluvulla mikä boksi on kiinni. Toki RAVE2:nkin saa, mutta kukaan ei voi varmaksi sanoa juuri millä kierrosluvulla laippa nousee. RAVE2:sta voi säätää tarkemmin. RAVE1:stäkin voi säätää, mutta se on aika kökköä niiden boksien avulla.SkillKettu^ kirjoitti:Kumman saa toimimaan varmemmin, hyvin, ja oikeilla kierroksilla?
Minkälaisissa hinnoissa ne liikkuu käytettynä / uutena?
Ei ole iso homma purkaa RAVEa pois, koska joudut sen kuitenkin tekemään putsauksen takia. RAVE2:n tapauksessa tämä on aika turhaa, koska huoltomies huomaa kuitenkin, että siellä on RAVE2 ollut kiinni (reiän takia).SkillKettu^ kirjoitti:Ja sitten toi, kun en haluis räsästä takuita lähtemään, niin onko miten iso homma irrottaa aina ennen huoltoa, ja tuikata takaisin kiinni, vai onko taas sama säätäminen edessä?
trilog kirjoitti:RAVE1:n saa toimimaan juuri sillä kierrosluvulla mikä boksi on kiinni. Toki RAVE2:nkin saa, mutta kukaan ei voi varmaksi sanoa juuri millä kierrosluvulla laippa nousee. RAVE2:sta voi säätää tarkemmin. RAVE1:stäkin voi säätää, mutta se on aika kökköä niiden boksien avulla.SkillKettu^ kirjoitti:Kumman saa toimimaan varmemmin, hyvin, ja oikeilla kierroksilla?
Minkälaisissa hinnoissa ne liikkuu käytettynä / uutena?Ei ole iso homma purkaa RAVEa pois, koska joudut sen kuitenkin tekemään putsauksen takia. RAVE2:n tapauksessa tämä on aika turhaa, koska huoltomies huomaa kuitenkin, että siellä on RAVE2 ollut kiinni (reiän takia).SkillKettu^ kirjoitti:Ja sitten toi, kun en haluis räsästä takuita lähtemään, niin onko miten iso homma irrottaa aina ennen huoltoa, ja tuikata takaisin kiinni, vai onko taas sama säätäminen edessä?
E: Uutena RAVE1 maksaa 580e ja käytettynä saa 300e:n pintaan. RAVE2 maksaa uutena 120e ja käytettynä jotakin 50e:n luokkaa.
Itse olen sitä mieltä, että vakioon (TT) räsään paras putki on tehtaan TT-putki. Itse pidän sen väännöstä. Toki Jolly Motolla hieman paremmin vetää piikin yläpuolella, mutta sen häviää alaväännöissä. TT-putki vääntää oikein mukavasti alhaalta ylös asti, tehoalue jää hieman Jollyä lyhyemmäksi. Jim Lomasista ei ole minulla kokemusta.SkillKettu^ kirjoitti:Tässä tilanteessa suosittelisitko jollymotoa / jim lomasia & rave 1?
trilog kirjoitti:Itse olen sitä mieltä, että vakioon (TT) räsään paras putki on tehtaan TT-putki. Itse pidän sen väännöstä. Toki Jolly Motolla hieman paremmin vetää piikin yläpuolella, mutta sen häviää alaväännöissä. TT-putki vääntää oikein mukavasti alhaalta ylös asti, tehoalue jää hieman Jollyä lyhyemmäksi. Jim Lomasista ei ole minulla kokemusta.SkillKettu^ kirjoitti:Tässä tilanteessa suosittelisitko jollymotoa / jim lomasia & rave 1?
Joo tuo tiiviste on sopiva.sahauta kirjoitti:kyselläänpä täälläkin eli:
kun tohon joutuu poraa sen reiän ja aattelin sylinterin irrotella (tiedän, sitä ei oo pakko irrottaa, mutta ajattelin pelata varman päälle ja porata sen pylväsporakoneessa) niin millasen tiivisteen siihen joutuu uusia? Tämä oikea: http://62.75.219.46/straube-p6h1s3-Zyli ... igdic.html?
Jos joku vielä osais sanoa et onko toi paksuus kohillaan jos toi siis on oikea tiiviste.
trilog kirjoitti:RAVE1:n saa toimimaan juuri sillä kierrosluvulla mikä boksi on kiinni. Toki RAVE2:nkin saa, mutta kukaan ei voi varmaksi sanoa juuri millä kierrosluvulla laippa nousee. RAVE2:sta voi säätää tarkemmin. RAVE1:stäkin voi säätää, mutta se on aika kökköä niiden boksien avulla.SkillKettu^ kirjoitti:Kumman saa toimimaan varmemmin, hyvin, ja oikeilla kierroksilla?
Minkälaisissa hinnoissa ne liikkuu käytettynä / uutena?Ei ole iso homma purkaa RAVEa pois, koska joudut sen kuitenkin tekemään putsauksen takia. RAVE2:n tapauksessa tämä on aika turhaa, koska huoltomies huomaa kuitenkin, että siellä on RAVE2 ollut kiinni (reiän takia).SkillKettu^ kirjoitti:Ja sitten toi, kun en haluis räsästä takuita lähtemään, niin onko miten iso homma irrottaa aina ennen huoltoa, ja tuikata takaisin kiinni, vai onko taas sama säätäminen edessä?
Esimerkiksi 4tkm huoltoon kuuluu kurilaipan putsaus, joten sillon ainakin käyttävät irti.Baron kirjoitti:Ja kuinkahan moni huoltomies alkaa käyttämään sen kurilaipan ja sen kannen sieltä ahtaasta kolosta ihan huvikseen irti?