Turbo nelariin

lokitekki
Pyörä:
Laiton Monkey
Liittynyt:
28.7.2007 21:50

ViestiKirjoittanut lokitekki » 20.2.2009 10:42

Niinku se oliki rhb31. Esim ebayssa on myynnissä.. It is one of very few turbos that will work from super low displacement engines, all the way up to 900cc! Katoppa mun galleriasta niin ei se ison näkönen ole ku kauempaa kuvaa :D
Miuge
Liittynyt:
1.4.2004 16:30

ViestiKirjoittanut Miuge » 20.2.2009 14:01

lokitekki kirjoitti:Niinku se oliki rhb31. Esim ebayssa on myynnissä.. It is one of very few turbos that will work from super low displacement engines, all the way up to 900cc! Katoppa mun galleriasta niin ei se ison näkönen ole ku kauempaa kuvaa :D
Kutakuinkin tiedän ku oon tollasta käsissä pidelly ja mittaillu. ;) Päädyin kuitenkin siihen tulokseen että liian iso ex manki projektiin. Se mitsun TD015 vois olla kokeilemisen arvonen jollei tuo riitä, pitäs olla tän hetken pienin turbo markkinoilla, näytti löytyvän vieläpä pienemmällä 1,7cm3 pakopesällä!
Seuraa meitä Facebookissa tai Instagramissa:
http://www.facebook.com/magnusracingteam
https://instagram.com/miugemrt
Hondamonkey-86
Pyörä:
JC Knight Q-8
Liittynyt:
12.9.2008 15:48

ViestiKirjoittanut Hondamonkey-86 » 20.2.2009 20:06

tässä tuli mieleen et tarvis saaha enemmä tehoo samusta. sit aatteli TURBO!! minkä kokone ois hyvä? kestääkö kone?
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 20.2.2009 21:10

Hondamonkey-86 kirjoitti:tässä tuli mieleen et tarvis saaha enemmä tehoo samusta. sit aatteli TURBO!! minkä kokone ois hyvä? kestääkö kone?


Mahdollisimman pieni, kestää, ahtoja voi säätä.
Viimeksi muokannut Johani päivämäärä 21.2.2009 14:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Miuge
Liittynyt:
1.4.2004 16:30

ViestiKirjoittanut Miuge » 20.2.2009 22:36

Hondamonkey-86 kirjoitti:tässä tuli mieleen et tarvis saaha enemmä tehoo samusta. sit aatteli TURBO!! minkä kokone ois hyvä? kestääkö kone?
Oiskohan edeltävästä viestistä voinu päätellä jotain? ;)
Seuraa meitä Facebookissa tai Instagramissa:
http://www.facebook.com/magnusracingteam
https://instagram.com/miugemrt
Hondamonkey-86
Pyörä:
JC Knight Q-8
Liittynyt:
12.9.2008 15:48

ViestiKirjoittanut Hondamonkey-86 » 20.2.2009 22:46

tarkotus ois: uus mäntä sisään ajo- sit virinokka turbo ja väli jäähyti ja välit sillasik et kulkee nii kovaa ku saa välien vaiholla ja runkoo vahvistaa vaihtaa taka iskari maalata katteet kultasella. ja vaihtaa 2 putkine tehari ja tietysti 1 tuuma umpi putkesta keulinta rauta 60 astee kulmaa
no ehkä liioteli varmaa hankkia jo turbo vaa tai hiusten kuivaaja
Betaversio
Pyörä:
Tunturimopedi
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
21.9.2006 9:56

ViestiKirjoittanut Betaversio » 21.2.2009 11:13

Hondamonkey-86 kirjoitti:tarkotus ois: uus mäntä sisään ajo- sit virinokka turbo ja väli jäähyti ja välit sillasik et kulkee nii kovaa ku saa välien vaiholla ja runkoo vahvistaa vaihtaa taka iskari maalata katteet kultasella. ja vaihtaa 2 putkine tehari ja tietysti 1 tuuma umpi putkesta keulinta rauta 60 astee kulmaa
no ehkä liioteli varmaa hankkia jo turbo vaa tai hiusten kuivaaja


Onko tämä sitä Pr0-virittämistä? :(
Photobucket galleria
Projektitopikki - Tunturi DX: Muutos 2012
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 21.2.2009 13:31

On todellakin. Ise suosittelisin että unohdetaan se samun turbotus nyt.
Dank memes melt steel beams.
-Zone-
Liittynyt:
22.6.2005 22:42

ViestiKirjoittanut -Zone- » 21.2.2009 15:02

Tume34 kirjoitti:On todellakin. Ise suosittelisin että unohdetaan se samun turbotus nyt.

Samaa mieltä. Jos nyt välttämättä haluaa, niin voisi aloittaa lukemalla vaikka tämän:
http://www.mediafire.com/download.php?jniz3diz0zz
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 28.2.2009 14:35

Eikö kellään turbotus etene. Itse laitoin pillit pussiin. Ei jaksa enää viikonloppuja uhrata tuohon. Kaikki purettu ja vaparina mennään!
Tume34 Eläkeläinen
Pyörä:
TDR 125
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.10.2004 18:34

ViestiKirjoittanut Tume34 » 28.2.2009 14:56

Sittenhän sulla lienee ahdin myynnissä?
Dank memes melt steel beams.
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 28.2.2009 15:41

Nääh. Odotan et saan rahaa kasaan ja kunnon bensapumpun ni laitan romut takas sitten :) Eli varmaa 10kk päästä ku intistä pääsee.
lokitekki
Pyörä:
Laiton Monkey
Liittynyt:
28.7.2007 21:50

ViestiKirjoittanut lokitekki » 28.2.2009 19:08

En usko että toi sun ahdin muutenkaan olis toiminu, kun tuo munki vetää vasta tosi isoilla kiekoilla.
Oli kaasarin säätö yhtä helvettiä ton paineistetun kans joten laitan kassun kotelon sisään ja kunnon putkee ahtolinjat niin ei ahista.
Kuva
Tuolla tyylillä ei vaan seos rikastu ahtojen nousun mukana joten saa olla iso suutin :|

Kyllähän täälä on aikaki kaks tbo mankia ja toinen vissiin jopa ihan tehokaski..
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 28.2.2009 19:12

Haha. Kyl toi toimii. Ens viikonloppuna uus bensapumppu ni toimii :) Ainoa ongelma oli bensanpaineen uupuminen. Tänään piti hakea uusi pumppu, mut eipä tullu haettua. Toi turbo herää 6k kieppeillä. Sillon oli 0.2bar ahtoa. Siitä sitten vaan laskemaan mitä ahtaa 11k kierroksilla.
lokitekki
Pyörä:
Laiton Monkey
Liittynyt:
28.7.2007 21:50

ViestiKirjoittanut lokitekki » 28.2.2009 19:16

Mulla ahtaa helposti 0.3 mutta vasta yli 8000kiekoisa otti +0.5
Saa nähä ottaako uuella imuputkella paremmin.
Ja tuo mun kone ainaki kiertää enemmän mitä sun ja tehojaki varmaan enemmän..