-mapo- kirjoitti:Varmaan kannattais pytty porata ja hoonata sekä uusia mäntä ja kannattaa välillä tarkistaa ja lisätä sitä 2t öljyä ettei pääsis loppumaan
tunman kirjoitti:Mites olis varmaa järkevintä käydä sitten koko tarzanin kone läpi, vaikka myyjä kyllä väitti että koneremppa tehty alle 1000km sitten, mutta pakoaukosta ainakin kun katoin ni oli aikamoiset ohipuhallus jäljet männässä ja näkyi naarmu siellä pytyn seinämässä . Ja mitenkäs kun koitin magneetosta vähän heilutella niin jossain tietyssä asennossa sain sen liikkumaan vähän ylös ja alas, ei vissiin normaalia? Muuten tuo kyllä käy ihan hyvin eikä mitään ylimääräsiä ääniä kuulu.
323fgti kirjoitti:-mapo- kirjoitti:Varmaan kannattais pytty porata ja hoonata sekä uusia mäntä ja kannattaa välillä tarkistaa ja lisätä sitä 2t öljyä ettei pääsis loppumaan
Nyt on pytty porattu ja uus mäntä paikoillaan. pyörä kasassa muttei vaan lähe käyntiin, pari ekaa polkasua hörähtää muttei vastaa kaasuun ja sammuu samoin tein, sit kastelee tulpan läpimäräks. missähän nyt mahtais olla vika?
jynsered kirjoitti:Tere
Tuota ajattelin kysyä et riittäneekö 190 suutin vakiokaasaris (26mm) jos laittaa giannellin tetsariin?
Vakioputkellaki oli sama ^^suutin ja hyvin pelitti, mitä nyt 1. vaihteella vähä röpötti.. Mutta ajattelin kun "vakio" TT-suutinhan on 180 ja jossain luki että n.10# isompi riittää teharin kanssa.
J
jynsered kirjoitti:Jaa no sepä lohdullista kuulla
Mites pelittää kiannellin kanssa? Tai miten erilainen käytännössä verrattuna kurittomaan vakiooputkeen?