2T viritys ja tekniikka

Mixutti
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
9.6.2011 19:40
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Mixutti » 12.8.2012 20:26

_rieska_ kirjoitti:Epäilen että se tk-suutin on sama kuin A1 pyörässäkin, joten varmaan kannattaa tarkistaa se. Ei se seosruuvi oikeestaan vaikuta muualle kuin tyhjäkäyntiin, joten ei kyllä nestekone sen takia leikkaa kiinni.

http://i.imgur.com/Tnoy2.jpg mäntä näytti tolta, käykö liian rikkaalla.. ? Entä voiko liian rikkaalla käyminen aiheuttaa tommoista pätkimistä?

Ja voi perkele :D unohdin PA-säätimestä ton yhen mutterin vai mikskä nyt sanotaankaan..

tossa oikeenpuoleisessa kuvassa tossa keskellä http://i.imgur.com/4hefg.jpg .. niitä on 2 tuolla alempana eli luulis pysyvän niillä kahella kiinni..? ei jaksais taas avata..
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 12.8.2012 21:48

Ei ton pultin laittamista varten tarvi ottaa kun se kansi auki. Ja en oo näköjää ainoo, jolla on toi pa-säätimen koppa täynnä öljyy. Just kans avasin ja putsailin, niin semmone pari desii tuli öljyy sieltä :DD
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Mixutti
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
9.6.2011 19:40
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Mixutti » 13.8.2012 15:17

Rajis- kirjoitti:Ei ton pultin laittamista varten tarvi ottaa kun se kansi auki. Ja en oo näköjää ainoo, jolla on toi pa-säätimen koppa täynnä öljyy. Just kans avasin ja putsailin, niin semmone pari desii tuli öljyy sieltä :DD


Seleeevä, mutta edelleen vituttaa tuo hussen jumalaton pätkiminen, ja kumma kun kylmänä toimii hyvin vähän aikaan mutta sitten alkaa pätkiä.. ? :D mitä sanoisit tosta männästä että käykö liian rikkaalla kun on ton näkönen ( http://i.imgur.com/Tnoy2.jpg ) ja voiko rikkaalla käynti aiheuttaa pätkimistä, tai että miten saiisin ilmaruuvin oikeelle kohdallee? =/
Dalhan
Pyörä:
Derbi Gpr 05
Liittynyt:
30.5.2010 5:51
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Dalhan » 13.8.2012 22:42

Mikähän vittu voi olla gepardissa vikana :x Hyvin toimii pienemmillä vaihteilla kiertää sinne 10k helposti ja 4 vaihteella kulkee sen 100km/h mutta sitten 5 vaihteella 9 tonnia kierroksia ja nopeutta 110km/h ja 6 vaihteella 8 tonnia kierroksia ja nopeutta 113-118km/h :x Kertokaa mikä helvettisiinä voi olla vikana?!? Virejä Y.P.V.S toiminnassa, Kuriton putki, isompi suutin. (meinaa mennä jo hermot tän paska kasan kaa)
Edit: Ja edellisellä omistajalla oli mennyt sen 150km/h
!?!?!!?!
Derbi Gbr 125, Vm-05, Y.P.V.S + Tyhjä vakioputki + suuttimet vaihdettu.
pelle000
Pyörä:
DT125X -07 & RM80 -88
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.1.2010 10:10
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut pelle000 » 14.8.2012 13:13

Kummat läpät Yamaha deeteeseen? https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/2366 vai https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/2363 ?
jonttu-13
Pyörä:
cagiva, aprilia rs, derbi
Liittynyt:
3.6.2011 23:52
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut jonttu-13 » 14.8.2012 15:59

Kertokaas kun tuon cagivan pakoaukon säädin kolisee, kun laippa on väljystynyt niin saisko sen jotenkin korjattuu vai mites häviikö ne vähäsetkin alaväännöt jos hirttää laipan ylös?
Ablu
Pyörä:
Suzuki GSX 650 F EX: 2x Aprilia RS 125
Paikkakunta:
Naantali
Liittynyt:
15.2.2012 20:57
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Ablu » 22.8.2012 21:05

Kertokaas äkkiä miten neulan saa liikkumaan. On ylimmässä asennossa ja pitäs alas saada.. tiedän kyllä että sokkaa pitää nostaa.. mutta miten pääsen sokkaan käsiksi? Kaasari tällä hetkellä auki, luisti ja neula näkyvissä.
Dalhan
Pyörä:
Derbi Gpr 05
Liittynyt:
30.5.2010 5:51
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Dalhan » 22.8.2012 21:18

Ablu kirjoitti:Kertokaas äkkiä miten neulan saa liikkumaan. On ylimmässä asennossa ja pitäs alas saada.. tiedän kyllä että sokkaa pitää nostaa.. mutta miten pääsen sokkaan käsiksi? Kaasari tällä hetkellä auki, luisti ja neula näkyvissä.

Nostat sen neulan pois sokan kanssa ja liikutat sokkaa ylemmäs :roll:
Derbi Gbr 125, Vm-05, Y.P.V.S + Tyhjä vakioputki + suuttimet vaihdettu.
Dalhan
Pyörä:
Derbi Gpr 05
Liittynyt:
30.5.2010 5:51
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Dalhan » 22.8.2012 21:19

Dalhan kirjoitti:Mikähän vittu voi olla gepardissa vikana :x Hyvin toimii pienemmillä vaihteilla kiertää sinne 10k helposti ja 4 vaihteella kulkee sen 100km/h mutta sitten 5 vaihteella 9 tonnia kierroksia ja nopeutta 110km/h ja 6 vaihteella 8 tonnia kierroksia ja nopeutta 113-118km/h :x Kertokaa mikä helvettisiinä voi olla vikana?!? Virejä Y.P.V.S toiminnassa, Kuriton putki, isompi suutin. (meinaa mennä jo hermot tän paska kasan kaa)
Edit: Ja edellisellä omistajalla oli mennyt sen 150km/h
!?!?!!?!
Derbi Gbr 125, Vm-05, Y.P.V.S + Tyhjä vakioputki + suuttimet vaihdettu.
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 22.8.2012 22:06

Onko ypvs säädetty oikeen ja toimii kunnolla? Ja eihän ala mäntä oleen finaalissa?
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Dalhan
Pyörä:
Derbi Gpr 05
Liittynyt:
30.5.2010 5:51
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Dalhan » 22.8.2012 22:10

Noh säädin ypvs:sän tän videon mukaan http://www.youtube.com/watch?v=osiW78EV ... re=related
ja männällä ajettu se 1000km :roll: itellä vuotaa pakoaukon tiiviste jonkun verran niin vaikuttaako se paljonkin ?
Derbi Gbr 125, Vm-05, Y.P.V.S + Tyhjä vakioputki + suuttimet vaihdettu.
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 22.8.2012 22:11

No onko säädöt ja välit yms samat kuin edellisellä omistajalla?
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Dalhan
Pyörä:
Derbi Gpr 05
Liittynyt:
30.5.2010 5:51
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Dalhan » 22.8.2012 22:15

no on, mitään en oo tuohon pyörään tehnyt kun ajanut, lisännyt bensaa ja öljyä, puhistellut ilmanputsaria, rasvaillut ketjua ja vaihtanut jarrupalat. Se seisoi sen kuukauden tallissa kun ei ollut korttia ja siitä lähtien ollu tosi laiska. Menee jo yli järjen tälläinen homma.
Derbi Gbr 125, Vm-05, Y.P.V.S + Tyhjä vakioputki + suuttimet vaihdettu.
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 22.8.2012 22:27

Sitten vois melkeen veikkailla, että kaasari/putki/putsari olis tukossa. Oot siis kattonu pakoaukosta, että ypvs aukee kokonaan?
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Dalhan
Pyörä:
Derbi Gpr 05
Liittynyt:
30.5.2010 5:51
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Dalhan » 22.8.2012 22:29

En vielä mutta huomenna se edessä, elikkä oon vasta nyt säätäny ypvs:n ton videon mukaan mutta ollu tarkoituksena myös se pakoaukosta kattominen mutta aikaa ollu aika rajallisesti. Putken vois melkee tohottaa karstasta samalla.
Derbi Gbr 125, Vm-05, Y.P.V.S + Tyhjä vakioputki + suuttimet vaihdettu.