Cagiva Mito viritys/tekniikka

_mustang_
Liittynyt:
27.7.2009 21:01
miton mäntä

ViestiKirjoittanut _mustang_ » 11.10.2010 15:22

aattelin että tilais sen mänän etukäteen ni vois vähän ajella ja sitte vaihtaa ku se mäntä tulee. mut pitää katella jos sen näkis sieltä :eek:
jakari92
Pyörä:
Cagiva mito
Paikkakunta:
Juankoski/Kuopio
Liittynyt:
20.2.2007 23:08

ViestiKirjoittanut jakari92 » 11.10.2010 20:34

_mustang_ kirjoitti:aattelin että tilais sen mänän etukäteen ni vois vähän ajella ja sitte vaihtaa ku se mäntä tulee. mut pitää katella jos sen näkis sieltä :eek:
Jos tiedät tarkkaan mitä pyörällesi on remppaa tehty, niin lamppu ja peili käteen niin sen saattaa nähdä...
Life without racing is no life at all!
Premit
Liittynyt:
12.10.2010 22:33

ViestiKirjoittanut Premit » 12.10.2010 22:45

Nyt jäi kaupanteon yhteydessä ajamaton 200H kansi ylimääräiseks, eli täysin uusi.. Jos haluat mukavasti lisäpotkua (sitä muuten tulee, kolmannen miton kokemuksella) männänvaihdon yhteydessä niin privalla tavoittaa :)

Ja tuosta sylinterin luokkastanssauksesta, kannattaa suosiolla ottaa se irti, ei kuitenkaan _niin_ iso vaiva ole. Näätpä missä kunnossa vanha mäntä on samalla (esim. onko renkaat jumissa tms jolloin ei kannata ajaa metriäkään enää sillä männällä ettei pytty vaurioidu). Ja se on tosiaan sellainen lyöty kirjain, _eikä_ se kohokirjailtu merkintä 279B tjs. Voi olla erottuvissa huonosti, mut eiköhän se siitä. Ja jos mito on paljon ajettu, mittauta pytty koneistamolla, se voi olla hoonattu useita kertoja.
Erikoisemmat osat piikkeihin ja mopoihin YV!
gassugassu
Liittynyt:
11.6.2010 18:59

ViestiKirjoittanut gassugassu » 22.11.2010 19:10

Herätellään tätäkin topicia vähäsen.. Millaisia säätöjä käytätte arrowin kanssa? Paljonko toi v-force auttaisi, tuoko paljonkin lisäpotkua?
sandeldiino
Pyörä:
Cagiva Mito -04 & Peugeot Speedfight 2
Liittynyt:
23.5.2010 22:15
Ilmansuodatin

ViestiKirjoittanut sandeldiino » 3.2.2011 17:05

Ostin tuossa vähän aikaa sitten itselleni Miton. Se on ollut konerempattavana jossain liikkessä ( Ennen ostoa ) Ja siellä sanoivat etteivät anna huololle takuuta jollei entinen omistaja vaihda uutta ilmansuodatinta (Oli Pipercross kiinni)

liikkeessä sitten Vaihtoivat siihen powerfiltterin jota vielä suosittelivat. Joten kysyn että Pystyykö tolla ajaa ( Saako tarpeeksi ilmaa kun on TT Ja meneekö liat helposti sisään ) Vai joudunko ostamaan Vakioputsarin ja hommata siihen sitten TT Imuputket ?
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 3.2.2011 17:18

Powerfilsul saa kyl ilmaa, mut heivaa se oikeesti vekeen sieltä, mopoonkin liian paska oravaimuri :lol:
Ootkos säädelly seoksia ku oot putsaria vaihellu, vois nimittäi olla todella kannattavaa.
sandeldiino
Pyörä:
Cagiva Mito -04 & Peugeot Speedfight 2
Liittynyt:
23.5.2010 22:15

ViestiKirjoittanut sandeldiino » 3.2.2011 17:30

LaneKit kirjoitti:Powerfilsul saa kyl ilmaa, mut heivaa se oikeesti vekeen sieltä, mopoonkin liian paska oravaimuri :lol:
Ootkos säädelly seoksia ku oot putsaria vaihellu, vois nimittäi olla todella kannattavaa.


En, Eipä ole ajetukkaan kuin pari metriä. Heivaan Oravaimurin :lol: pois ja Ostan vaikka Käytetyn vakioputsari ja siihen sitten ne ( TT ) imuputket ? Kiitos vastaukseta.
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 3.2.2011 18:32

Joo toi ois suositeltavaa, vakioloota on täs pelis ainaki hyvä valinta. :) joo ja noi TT- imuputket jos ei ole.
Toi poweri on vähä tollases huonos mainees ja voi imee vaik mitä kivaa. Kyykys on kyl suht hyvi suojattu.
Desmosedici
Pyörä:
Cagiva Mito, Motorhispania
Paikkakunta:
Mänttä
Liittynyt:
20.9.2008 22:21

ViestiKirjoittanut Desmosedici » 4.2.2011 21:31

LaneKit kirjoitti:Powerfilsul saa kyl ilmaa, mut heivaa se oikeesti vekeen sieltä, mopoonkin liian paska oravaimuri :lol:
Ootkos säädelly seoksia ku oot putsaria vaihellu, vois nimittäi olla todella kannattavaa.


Joo älä käytä mitään powermankifilsua. Imee sitä sun tätä eteen sattuvaa sisään ja miton vakioboksi toimii samalla hemholtzin resonaattorina joten vakioo kiinni. Se pieni paska mitä se powerfilsu imee sisään tekee yllättävän pahaa koneelle vähän ajan kuluttua.
Kaikki on mopoja, kunnes tulee Desmosedici.
Miccell--
Pyörä:
Cagiva mito -04
Liittynyt:
25.3.2010 20:36

ViestiKirjoittanut Miccell-- » 6.4.2011 21:24

Käykö 34 Dellorto vhsb kaasari 07-uudempiin cagivoihin? Paljonko lisää tehoa tolla kaasarilla ja arrowin putkella~?
tintz3
Liittynyt:
13.4.2011 22:02
Mikuni 35mm?

ViestiKirjoittanut tintz3 » 18.4.2011 12:17

Meneekö toi mikunin 35mm kaasari kii 2009 sp525 mitoon ?
The-Trooper
Pyörä:
Honda NSR-180, Honda Monkey, Ex-Rieju Spike 70cc
Paikkakunta:
Varpaisjärvi
Liittynyt:
23.1.2009 19:06
Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

ViestiKirjoittanut The-Trooper » 19.4.2011 16:35

Mistähän noita Evo1:n imukauloja sais? Ja minkä hintasia ne ovat? :P
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ho ... 25/id30150 Siitä jollekkin?!
laeskizg
Pyörä:
Cagiva Mito 125
Liittynyt:
19.6.2009 1:07
Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

ViestiKirjoittanut laeskizg » 29.4.2011 17:06

Oisko jollain myydä TM Mikuni 35mm kaasaria, mahd. myös sille sopivaa imukaulaa ja tietenki järkevään hintaan!
E4gle
Pyörä:
Gas Gas Ec 50 Rookie
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
14.9.2009 15:29
Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

ViestiKirjoittanut E4gle » 2.5.2011 0:48

-00 Mitoon pitäs saada CTS kokonaisuudessaan eli servot, tietokone jne. eli pistäkäähän privaa jos olisi myynnissä! lisäksi kesän päätteeksi tulossa koneremppa (juuri uuden männän sisäänajo suoritettu ja kesällä tulee ainakin se 10tkm, eli remppa aiheellinen) joten mitäs herkkuja irtoaisi n. ~800-900 eurolla? itse meinasin 66650E, Mikuni 35mm, pipercrossin parempaa suodatinta, 1-renkaista tasapäämäntää ja 200H-kantta, mitäs mieltä? tärkeimpänä siis saada vastaus tuohon CTS-kysymykseen, ei ole elämä helppoa ilman alavääntöjä :|
JOP-1
Pyörä:
Mito, Roxi ja Slider projekti
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
16.6.2008 14:20
Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

ViestiKirjoittanut JOP-1 » 2.5.2011 1:29

E4gle kirjoitti: itse meinasin 66650E, Mikuni 35mm, pipercrossin parempaa suodatinta, 1-renkaista tasapäämäntää ja 200H-kantta, mitäs mieltä?


Suosittelen pitämään vakio evo1 "kurittoman putsarin"!

Jos jollakin sattuu löytymään jotain sylinteriä Cagivaan niin laittakaa YV:tä kiitos!
Kun hinta on kohillaan niin kaupat on nopeat!
Eli hakusessa vähintään Evo2 vakio A0401-sylinteri, turha siis tarjota edes 60433-malllin sylinteriä!
Vielä parempi olisi jos löytyisi 66650 tai 66650E, toivossa on hyvä elää ;)