2T viritys ja tekniikka

Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 22.8.2012 22:33

Jep ja ota myös kaasari auki ja putsaile se huolella.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Nikooooh
Pyörä:
Honda NSR -02
Liittynyt:
19.4.2012 23:28
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Nikooooh » 29.8.2012 16:44

Oon yrittänyt NSR-puolella kalastella infoa mutta ei tunnu vastausta tulevan niin kysyn täällä jos joku tietäisi.

Eli sähköstartti ei siis pelitä. Aluksi rele vain naputti ja vaihdoin hiilet (oli toinen hiilen johto poikki, sen mihin tulee maapiuha) ja sen jälkeen alkoi startti "jumittamaan". Pyöri erittäin huonosti mutta starttasi kuitenkin joskus. Nyt taas alkoi vain naputtamaan eli varmaan taas johto poikki. Jos on niin mikä noita oikeen katkoo? Voiko sitä kolvata takaisin vai onko niin vähän pelivaraa ettei kannata edes yrittää? Miksi ei startti pyöri kunnolla? Ja tähän väliin on hyvä sanoa, että akkuhan on juuri uusittu ja siinä on satavarmasti tarpeeksi latausta.

Jeesiä jeespoks kiitos? (:
jonttu-13
Pyörä:
cagiva, aprilia rs, derbi
Liittynyt:
3.6.2011 23:52
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut jonttu-13 » 30.8.2012 14:29

Mikäköhän on kun ei kierrä konnolla ylhäällä, eli tuntuis et kiertäis enemmä mutta ei. Voisko olla et on liia iso ps vaikka nyt on mikuni 34 ja ps 230 vaikka kuullu et jollai ollu mikuni 35 yli 300 ps. Vai vaikuttaako paljonki jos on paska ilmanputsari? Pyörä on tt cagiva.
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 30.8.2012 15:57

Mites paljon pitää kampuran laakereita sisäänajaa ja millaset seokset? Husse sm kyseessä
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
J3PP
Pyörä:
GAS GAS EC 125
Paikkakunta:
kitee
Liittynyt:
20.8.2012 20:21
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut J3PP » 2.9.2012 12:29

onko kukaan laittanut aikasemmin gas gas ec 125 akkua? itellä olisi tarkotus laittaa että sais talvella kahvan lämmittimet ja xenonit.. :)
jostain jos löytys ohjeet asennukseen niin linkki ois ihan kiva..
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 2.9.2012 13:01

Empä oo kuullu, että kukaan olis gasseen laittanu, mutta vissiin muutamakin kotareihin laitellu. Toimii varmaan suunnilleen samalla perjaatteella, niin kysy joltain jolla on kotkassa akku ;)
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Mixutti
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
9.6.2011 19:40
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Mixutti » 3.9.2012 23:48

pitäiskö vaihde päällä kytkin pohjassa olla sama kuin vapaalla? Koska ittelläni ainakin vaihdepäällä ja kytkin pohjassa tottakai haluuaaa lähtee liikkumaan eteenpäin varsinkin ku polkasee käyntiin. Ja vapaata ei tahdo löytyä sitten millään kun kone käy? Mistäs tämmöinen vois johtua? Eikö kytkin irrota kunnolla vai mitenkä?
-Zone-
Liittynyt:
22.6.2005 22:42
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut -Zone- » 4.9.2012 0:13

Mixutti kirjoitti:Mistäs tämmöinen vois johtua? Eikö kytkin irrota kunnolla vai mitenkä?

Ei irrota ja mikäli vaijerin säädöstä ei vika löydy, niin yleisin syy on pilattu kytkinkruunu. Mitä luultavimmin tässäkin tapauksessa on kytkinkruunuun alkanut tulla koloja kytkinlevyistä. Kuminpoltto, kytkimellä repäisy keulittaessa, yms. rääkkääminen tuhoaa niitä kytkinkoreja. Esim tämän kuvan kytkinkruunu on jo täysin pilalla (ympyröity) http://aijaa.com/0062310838742
Mikäli on vasta pienet montut, niin niitä voi viilata tasaisemmiksi.

Tässä videossa mm. tuosta viilaamisesta http://www.youtube.com/watch?v=MxLwZoysd_Y&feature=plcp
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
jonttu-13
Pyörä:
cagiva, aprilia rs, derbi
Liittynyt:
3.6.2011 23:52
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut jonttu-13 » 4.9.2012 21:58

Mitenköhän usein noi karstat pitäis polttaa putkesta, ku tuntuis niiku et olis vähä tukkone putki. Oon ny ite ajanu päälle 4000 ja en tiiä millo entine omistaja o viimeks polttanu karstat.
-Zone-
Liittynyt:
22.6.2005 22:42
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut -Zone- » 4.9.2012 23:41

Karstat poltetaan sitten kun sitä karstaa on kertynyt. Ei se kilometreistä riipu.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
Jöel
Liittynyt:
29.4.2010 16:03
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Jöel » 7.9.2012 10:12

mikäköhän hupsussa nyt onkun kytkin ei irrota ? :/
Betaversio
Pyörä:
Tunturimopedi
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
21.9.2006 9:56
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Betaversio » 12.9.2012 15:39

Sun täytyy varmaan tutkia asiaa.
Photobucket galleria
Projektitopikki - Tunturi DX: Muutos 2012
Jöel
Liittynyt:
29.4.2010 16:03
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Jöel » 12.9.2012 19:51

jooh aisa selvinny jo....
jonttu-13
Pyörä:
cagiva, aprilia rs, derbi
Liittynyt:
3.6.2011 23:52
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut jonttu-13 » 14.9.2012 15:17

Mikäköhän tuol cagivan putkessa on ennen peräpilliä sellanen vähän sitä pilliä pasumpi 10cm pitkä putki joka lähtee alkukäyrään päin ? Olisko jonkun lainen kuri?
Huskulainen
Pyörä:
Husq SM125 2008
Liittynyt:
5.2.2011 11:21
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Huskulainen » 16.9.2012 17:06

nyt saan hussen käyntiin käy noin 10 sec ja sitte sammu eikä saa käyntiin enää. kahen tunnin odottamisen jälkeen lähtee taas käynttin ja käy noin 10sec. missä vik ja mitä pitää tehä?
Vaihdetaan rino toiseen hussen putkeen! YV!