Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

Suomenpaskin
Pyörä:
husaberg 650 -04
Liittynyt:
23.6.2013 2:51
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Suomenpaskin » 13.2.2014 0:02

2-strokepower kirjoitti:Tuleeko enemmän tehoa jos vaihtaa tehtaan tt putken vaikka rinoon, vai alkaako piikki vain myöhemmin?


No jos piikki alkaa myöhemmin, eli suuremmilla kierroksilla, niin silloin siinä "piikissä" on myös enemmän tehoa. ;)
xS4vo
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
13.6.2013 19:45
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut xS4vo » 13.2.2014 0:11

Kanki97 kirjoitti:Olis kiva saada tämmöseen juttuun varmistusta että meneekö Husqvarna WR FMF fatty 2010 putki Husqvarna sm 2011 malliin kiinni? Kiitokset etukäteen vastaajalle.


Juuuso22 kirjoitti:Tietääkseni ei mene, tais olla 09 asti wr putket meni. Mulla oli vissii 03-06 wr fatty sm ssä



Mulla oli 2011 Vm WR:än fmf ja ainakin meni suoraan itsellä 07 sm:ään :eek:
Kanki97
Pyörä:
Husqvarna 125 SM 2011 ,Derbi X-race 08 (EX), Derbi X-treme 05 (EX), Baotian Monkey (EX)
Paikkakunta:
Valkeakoski
Liittynyt:
8.6.2013 17:09
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Kanki97 » 13.2.2014 12:22

No silloin luulis että 2010 malli menis 2011 vuotiseen suoraan kiinni, joten kai tuommonen pitää tilata sitten :)
ville69
Pyörä:
yz250f 2009, EX Husq 144, EX PV x3
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
21.10.2010 23:59
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut ville69 » 13.2.2014 13:48

menikö sulla koko putkisto vai pelkkä paisari? nimittäin änkkä ei mene suoraan ainakaan vakio kiinikkeille.
SM/WR 144 Proju! viewtopic.php?f=93&t=85496
http://www.youtube.com/user/Husqq69 jaja http://www.youtube.com/channel/UCpNW7G8 ... QgQ/videos
Juuuso22
Pyörä:
Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
22.4.2012 21:22
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Juuuso22 » 13.2.2014 22:27

Joo se tais sitten änkkä olla joka ei suoraan menny. Kun wr runko/takahäkki uudistu 09. Muistin ettei paisarin kiinnike mee kohilleen, mutta ilmeisesti änkän kiinnike on se joka ei natsaa :)
Se piirtää kel on liituu!
http://www.youtube.com/user/juustomies16
xS4vo
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
13.6.2013 19:45
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut xS4vo » 13.2.2014 23:49

Paisari meni, mutta änkästä en usko että menis, kuten juuuso22 tossa aiemmin sano :p
Rikzaah
Pyörä:
Generic Trigger 50 SM (EX), Husqvarna WRE 125
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
24.6.2011 1:12
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Rikzaah » 17.2.2014 3:46

Keskiviikkona minusta tulee hussen omistaja.

Pyörä on ollut vakio, ja olisi tarkotus pistää TT:ksi. Eli voiko sillä vakio kaasarilla (TT setti toki) vedellä Rinon kanssa, vai onko tosiaan pakko hommata joku alhaalta/keskeltä vääntävä putki? Ja kun pyörä on 2010 mallinen, niin ei tarvitse kalibroida PA-säädintä kun on avannut kaasarin? Oliko hussessa vielä ilmanputsarissa joku tötsä mikä piti ottaa pois?

Ja mites kun myyjä kertoi, että vilkuttaa ECU2 kun ajaa kovaa, niin mistäs se voisi johtua? Ja mitä kaikkea teen, että saan sen loppumaan (Vastus-kikka?)

Jos jollain on myynnissä jotain näistä niin pistää heti YV!
- TT-setti kaasariin
- Tehoputki
- Isompi kaasari???

EDIT: Voiko ECU 2 ohittaa ja silti jatkaa tuoreöljyvoitelun käyttöä?
Viimeksi muokannut Rikzaah päivämäärä 18.2.2014 14:02, muokattu yhteensä 1 kerran
........
Panssarinyrkki
Pyörä:
Husqvarna SM 125 '10
Liittynyt:
17.4.2013 20:14
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Panssarinyrkki » 17.2.2014 19:02

Olisin tässä laittamassa Mikunin TMX 35 kaasaria sm husseen vuosimallia 2010, eli meneekö näillä hilppeillä suoraan kiinni?

http://www.mp-racing.fi/ilmansuodattime ... -8266.html

http://www.mp-racing.fi/kaasuttimen-kum ... -4608.html

Jos ei niin saa linkata oikeat kaulat ja torvet :)
Vaihdetaan hussen valkoisia muoveja mustiin, jos kiinnostaa niin yv!
Rikzaah
Pyörä:
Generic Trigger 50 SM (EX), Husqvarna WRE 125
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
24.6.2011 1:12
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Rikzaah » 17.2.2014 21:01

Menee noilla. :)
........
xS4vo
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
13.6.2013 19:45
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut xS4vo » 18.2.2014 22:38

Nyt ois vähä mielessä, että vaihtas laakerit jne hussen koneeseen, niin mistä kannattas tilata kaikki stefat yms? :) Mäntää tai pyttyä ei tarvihe vaihtaa kun niillä 500km ajettu vasta
rropssuu
Pyörä:
Yamaha DT125RE, Husqvarna SM125 SM
Paikkakunta:
Nurmo
Liittynyt:
9.5.2013 14:46
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut rropssuu » 18.2.2014 22:54

Jep eli tuli tänään haettua husse, putken otin pois ja männässä näkyi vähän jälkiä.. ei tuntunu kynteen.. mahtaako olla entinen? Kokonaan uusi sylinterisarja yms piti olla... :roll:

E: Kuvaa ei ole tähän hätään mut huomenissa voisin laittaa josei tämän perusteella kukaan osaa sanoa :roll:
xS4vo
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
13.6.2013 19:45
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut xS4vo » 18.2.2014 23:06

Puristuksia vielä ja onko ne miten pahat jälet kun silmämääräsesti kahtoo?
rropssuu
Pyörä:
Yamaha DT125RE, Husqvarna SM125 SM
Paikkakunta:
Nurmo
Liittynyt:
9.5.2013 14:46
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut rropssuu » 18.2.2014 23:27

Puristuksia ihan normaalisti, jäljet sellasia että muutama helpommin erottuva ja monta vähä huonommin näkyvää... laitan kuvan vaikka huomenissa :roll: pistää kyllä vituttaan...
Rikzaah
Pyörä:
Generic Trigger 50 SM (EX), Husqvarna WRE 125
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
24.6.2011 1:12
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Rikzaah » 19.2.2014 0:24

Rikzaah kirjoitti:Keskiviikkona minusta tulee hussen omistaja.

Pyörä on ollut vakio, ja olisi tarkotus pistää TT:ksi. Eli voiko sillä vakio kaasarilla (TT setti toki) vedellä Rinon kanssa, vai onko tosiaan pakko hommata joku alhaalta/keskeltä vääntävä putki? Ja kun pyörä on 2010 mallinen, niin ei tarvitse kalibroida PA-säädintä kun on avannut kaasarin? Oliko hussessa vielä ilmanputsarissa joku tötsä mikä piti ottaa pois?

Ja mites kun myyjä kertoi, että vilkuttaa ECU2 kun ajaa kovaa, niin mistäs se voisi johtua? Ja mitä kaikkea teen, että saan sen loppumaan (Vastus-kikka?)

Jos jollain on myynnissä jotain näistä niin pistää heti YV!
- TT-setti kaasariin
- Tehoputki
- Isompi kaasari???

EDIT: Voiko ECU 2 ohittaa ja silti jatkaa tuoreöljyvoitelun käyttöä?
........
tuomas7
Paikkakunta:
HKI
Liittynyt:
29.9.2012 20:21
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut tuomas7 » 20.2.2014 1:23

Tarviiko säätöihin koskee jos vaihtaa tt putkesta rinoon? TT putkella hyvissä säädöissä.