2-strokepower kirjoitti:Tuleeko enemmän tehoa jos vaihtaa tehtaan tt putken vaikka rinoon, vai alkaako piikki vain myöhemmin?
No jos piikki alkaa myöhemmin, eli suuremmilla kierroksilla, niin silloin siinä "piikissä" on myös enemmän tehoa.
2-strokepower kirjoitti:Tuleeko enemmän tehoa jos vaihtaa tehtaan tt putken vaikka rinoon, vai alkaako piikki vain myöhemmin?
Kanki97 kirjoitti:Olis kiva saada tämmöseen juttuun varmistusta että meneekö Husqvarna WR FMF fatty 2010 putki Husqvarna sm 2011 malliin kiinni? Kiitokset etukäteen vastaajalle.
Juuuso22 kirjoitti:Tietääkseni ei mene, tais olla 09 asti wr putket meni. Mulla oli vissii 03-06 wr fatty sm ssä
Rikzaah kirjoitti:Keskiviikkona minusta tulee hussen omistaja.
Pyörä on ollut vakio, ja olisi tarkotus pistää TT:ksi. Eli voiko sillä vakio kaasarilla (TT setti toki) vedellä Rinon kanssa, vai onko tosiaan pakko hommata joku alhaalta/keskeltä vääntävä putki? Ja kun pyörä on 2010 mallinen, niin ei tarvitse kalibroida PA-säädintä kun on avannut kaasarin? Oliko hussessa vielä ilmanputsarissa joku tötsä mikä piti ottaa pois?
Ja mites kun myyjä kertoi, että vilkuttaa ECU2 kun ajaa kovaa, niin mistäs se voisi johtua? Ja mitä kaikkea teen, että saan sen loppumaan (Vastus-kikka?)
Jos jollain on myynnissä jotain näistä niin pistää heti YV!
- TT-setti kaasariin
- Tehoputki
- Isompi kaasari???
EDIT: Voiko ECU 2 ohittaa ja silti jatkaa tuoreöljyvoitelun käyttöä?