Edellinen topic: viewtopic.php?f=99&t=71260&start=1575
# Sticky Icky, -jkoljo
Laskurin linkki ei toimi. Tosin löysin jo muualta laskurin.MSJD kirjoitti:http://www.motot.net/wiki/Pakoputkiston_teko_4-tahti_moottoriin Kuinka niin ei toimi? Vai tarkotatko laskuria?
B-Miäs kirjoitti:Kaverin puolesta kyselen täältä ku muualla ei oikeen osata vastata. eli mikä vois olla piikkisessä derbi drd:ssä vikana, kun sammuili eka hetken ihan niiku ois bensa loppu, kunnes sammu viimesen kerran ja kone blokkas täysin, eli startti ei pyöriny ollenkaa ja käyntii työntäminenkää ei onnistunu. KUNNES koneen annettiin jäähtyä ja puoliläpällä koitettii startata uusiks ja se LÄHTI KÄYNTIIN?! Tämän jälkee pyörä vietii kotiin ja kone avattii ja yläkerta oli täysin kunnossa?! Alakertaa ei ole vielä avattu, mutta voisko ala kerrassa olla mitään mikä vois jotenki vaikuttaa koneen toimintaan tollalailla?
kiitän kaikista vastauksista jo etukäteen.
Noi kone o purettu osiin ja missään ei oo kuluma jälkee , joka minua kovin ihmetyttää kun edellisen episodin jälkeen koneesta löytyi metalli murua. Ainoo mikä vois olla syyllinen o öljypumppu joka kanittaa vähän tietyssä kohdassa. Eli voisiko öljypumppu joka ei kuljeta öljyä tarpeeksi aiheuttaa tollaset oireet?
E: oljypumppu avattu ja ehjä on ... nyt siis olen tulokseen päätynyt että pärrä on ehjä mutta vittukun se ei ole ! päähän tässä räjähtää.
litmane kirjoitti:Omistan Derbi Senda 125 vm 08. Pyörässä on Mikunin 22mm kaasari + Remuksen putki ja änkkä. Vielä hankinnassa vapaavirtaisempi ilmanputsari.
Joten kysymys kuuluu: Tuoko 26/28mm kaasari lisää tehoja huippuihin,vääntöihin yms?
EDIT:
Sopiiko tämä 26mm Derbiini
EDIT2:
Pitääkö ostaa suurempi imukaulakin?
hääpödää kirjoitti:Lämpeneekö nelitahdit nopeammin/enemmän kuin 2-tahdit?