― Charles Bukowski"
Aviiton kirjoitti:Perkele että toi ypvs on sitten niin p*rseestä... Maadotettu on vaikka mihin mutta ei vaan toimi kuten pitäisi. Joskus sen kuulee toimivan oikein kun pistää virrat päälle, joskus se vain tärisee. Varmistuin kanssa sen epätoimivuuden, koska kerran se repäs kunno piikin mutta ekaa kertaa (myös vikaa kertaa) että mitähän helvettiä tuolle nyt tekee. Jos joku osaa sanoo vian tai sitten apuja miten sen saa lukittua ylä-asentoon?
EDU96E kirjoitti:Aviiton kirjoitti:Perkele että toi ypvs on sitten niin p*rseestä... Maadotettu on vaikka mihin mutta ei vaan toimi kuten pitäisi. Joskus sen kuulee toimivan oikein kun pistää virrat päälle, joskus se vain tärisee. Varmistuin kanssa sen epätoimivuuden, koska kerran se repäs kunno piikin mutta ekaa kertaa (myös vikaa kertaa) että mitähän helvettiä tuolle nyt tekee. Jos joku osaa sanoo vian tai sitten apuja miten sen saa lukittua ylä-asentoon?
Minä pidän ypvs;stä kovasti. Tuo mukavasti vääntöä alaalle ja muuallekkin ja antaa pikku piikin boonuksena
EDU96E kirjoitti: Vastatkaas nyt mun kysymykseen, kun en oikeen selkeää vastausta saanu, että mitä pitää tehä kaasarin säädöille, kun on vm 2000 DT jossa tyhjennetty vakioputki, muutenkin kuriton ja ypvs käytössä, kun booailee aika yläällä alle 6,5k kierroksia. Meinaan, jos kaasua koittaa kääntää pohjaan niistä alle 6,5k kiekoista. Pääsuutin tuossa 28mm kaasarissa on 250, luulis riittävän ja vakioputsari, johon olen vaihtanu uuden suodatinosan(biltemasta...). Kylmänä välillä käy hieman huonoa tyhjäkäyntiä, auttaako tk suutin mitään?? Neula keskiasennossa, kuten ohjeen mukaan TT;lle pitäs kuulua?
Eli hommaanko 10 numeroo isomman pääsuttimen ja mahdollisesti tk suuttimen vai mitä?
Joo kyllä kaikki varmasti pitää siitä mutta Aviitonilla on vissiinki servo paskana, tai sitten servon johdot on huonossa kunnossa