Nelitahtipuolellaki ketju niin täytyyhän se 2t puolellaki olla ku ei se sen mahdottomampaa ole kakstahtisessakaan.
http://www.youtube.com/watch?v=Oxj_OAb5bqk
http://www.youtube.com/watch?v=gv377_f3cvU
Yllättäen pätkän nähtyä rupes päässä pyörimään kaikennäkösiä mielikuvia omasta detsistä turbo penkin alla pyörä senverta vanha että sen sais rekisteriotteeseen asti ja oikeastaan ainoat "ongelmat" on sytytysennakko ahtopaineen alaisena (ainoa vaihtoehto jos haluaa ypvs säilyvän toiminnassa, pohjalevyn kääntö painekellollla) öljynkierto ja polttoaineen paineistus ilman jäätävää johto ja letkuviidakkoa sekä budjettiin sopiva ahdin.
Öljynkiertoa mietin että onko mahdollista vaihtaa laatikkoon "nelariöljyt" ja tuoreöljyvoitelupumpun akselille modata jonku minicrossin öljypumppu ja sitäkautta
http://www.youtube.com/watch?v=Oxj_OAb5bqk
http://www.youtube.com/watch?v=gv377_f3cvU
Yllättäen pätkän nähtyä rupes päässä pyörimään kaikennäkösiä mielikuvia omasta detsistä turbo penkin alla pyörä senverta vanha että sen sais rekisteriotteeseen asti ja oikeastaan ainoat "ongelmat" on sytytysennakko ahtopaineen alaisena (ainoa vaihtoehto jos haluaa ypvs säilyvän toiminnassa, pohjalevyn kääntö painekellollla) öljynkierto ja polttoaineen paineistus ilman jäätävää johto ja letkuviidakkoa sekä budjettiin sopiva ahdin.
Öljynkiertoa mietin että onko mahdollista vaihtaa laatikkoon "nelariöljyt" ja tuoreöljyvoitelupumpun akselille modata jonku minicrossin öljypumppu ja sitäkautta