Sama pytty on sen saman japsimallin TZR:ssä, eli 2RH-kone/pytty.
Porauttaa voi niin pitkälle, kuin löydät männän. Putkituskin onnistuu, mutta putken reiät on syytä sovittaa kanaviin ja koneistamo ei sitä tee, tai sitten se maksaa xx määrän käsityötä, jos edes pystyvät tekemään.
Tosin toimii se ilman aukkojen sovitustakin, enemmän tai vähemmän hyvin/huonosti. Mun mielestä enemmänkin huonosti.
Varauksin/jokaisen omalla vastuulla: DT:n 125cc Athena (ehkä myös 170cc, en tiedä...) sopii.
Aikanaan ostin varaosatessun, jossa oli 125 Athena + TZR kansi ja kyllä se nopeasti arvioituna kävi ja kukkui. En varsin ajellu sillä, vaan kannibalisoin tarttemani osat.
Tosta voinee päätellä, että miksei DT:nkin pyttyä voisi sovitella...?
Kannattaa varautua esim. alatiivisteiden lisäämiseen, koropalaan, männän laen lyhennykseen tms askarteluun.
Iskun pituudessa on pieni ero 2RH vs. DT, mutta ei merkittävän iso jos "toimivuutta" ajattelee.
Edit:
Tuolla
viewtopic.php?f=98&t=71259&start=1515on muutama kuva "raakaputkitettu" 2RH vs. viimeistelty. Ero tehoalueessa, tehossa ja koneen käytöksessä on varsin selvä.
Eiku lissää paskaa housuun!
Suzuki PV 50cc, 95km/h (GPS) @ 11100rpm
http://www.motot.net/galleria/albumi5959/