Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Juunish » 29.9.2012 23:54

No jos ne menee hyvin molemmat uriinsa niin sillon ne on oikein. Jossei meinaa mahtua jompaan kumpaan uraan, niin silloin tiedät että se on se toinen ura. Jos tajusit :D
Midrace Aerox projekti
Yamaha-poju
Pyörä:
Yamaha DT 50/70cc -10, Yamaha YZ 125 -05, Aprilia RX 80cc -03, Lynx Rave RC600sdi
Paikkakunta:
Mustasaari
Liittynyt:
3.9.2011 18:45
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Yamaha-poju » 1.10.2012 18:07

onko porukalla kestänyt kuinka kauan noilla airsalin 70cc? onko menny koneesta laakereita yms? itellä nytte n 12tkm ajettu detsi ja 70cc ,arska ,piperi kiinnni niin ajattelin vaan että missä kohtaa täs jotain remppa kannattais harkita varmaa jossai 15tkm?
YAMAHA EI PAMAHA! ;
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Juunish » 1.10.2012 22:41

15 tonnia taitaa olla aika yleinen missä rempataan.
Midrace Aerox projekti
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 2.10.2012 20:08

Pitäskö kirjottaa alotusviestiin airsalista kattava tietoisku kun tätä samaa asiaa hyvinki pitkälti toistetaan, eli koska airsali on väljä? paljonko saa vielä ajaa ennen remppaa kun konella ajettu xxxxx ? mitä tarvii vahvistaa etc... ? Tai sitte piretään homma entisellään, koska tässä topicissa ylivoimaisesti eniten keskustellahan justiinsa Airsal, Barikit tyyppisistä sportti pytyistä :D

EDIT: genessä 13-48 välit ja huiput oli 108 km/h gps ???!!! koitan vielä 14-48 ja 15-48 välejä, mutta mitäs helvettiä ? :D
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Juunish » 5.10.2012 20:22

Kuinka suuri ero airsal 80ccllä ja airsal 70ccllä on? Aika halvalla näyttäs saavan tuolta gearpartsista nyt!
Midrace Aerox projekti
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 5.10.2012 20:33

Muistelisin että 70cc:ssä olis joku n. 12hp, ja 80cc:ssä n.15-16hp? Pitäs kumminkin kestää ihan vakiokampurallakin.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
miiggz
Pyörä:
Honda FMX 650
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
11.8.2009 20:22
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut miiggz » 5.10.2012 20:51

Ja tuo 80cc on vääntöpytty, 70cc kiertää paremmin. Tuo 80cc voisi yasuni cross putkella toimia ihan hyvin, ei liian ylävääntönen.
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Juunish » 5.10.2012 20:52

Jos tohon 80ccn kyytipojaksi ostaisi enoxin niin miten toimisi? Onko tehoalue liian alhaalla, siis tuossa putkessa?
Midrace Aerox projekti
miiggz
Pyörä:
Honda FMX 650
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
11.8.2009 20:22
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut miiggz » 5.10.2012 21:40

Sen luulisi olevan ihan sopiva, yasuni paremmin suunniteltu ja toteutettu, itsellänikin tg, 80cc versio mutta tehoalue vähän turhan alhaalla 70cc airsalille, ja ducatin sähköt ottaa vastaan piikiltä kaasusta rykiessä :) Seisaalteen se sitte nouseeki helposti.
maapertaja
Pyörä:
Aprilia rx 80cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
19.6.2012 13:20
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut maapertaja » 5.10.2012 22:23

Mikkä kaasarin säädöt on ollu kavereilla kellä on ollu 80cc airsal? Itsellä on 80cc airsal, enox putkena, 21mm kaasari, vakio ilmanputsari vähän modailtuna? menee 14-53 väleillä tällä hetkellä 95 mittarii? eiks pitäs mennä enemmä? Ja sitten yläkierroksilla kun antaa mennä ihan loppuun nii alkaa röpöttää ja muutenki vähä röpöttää jos koittaa kunnolla lähettää? suutin 98? neulan asennosta en tiedä? :s
miiggz
Pyörä:
Honda FMX 650
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
11.8.2009 20:22
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut miiggz » 5.10.2012 22:38

Mulla on 70cc:llä 19mm phbg, w6 neula (sokka 2/4), 90ps, röpöttää vielä pikkusen mutta ei pahasti. Melkein talveksi joutuu laittaa yhe loven alemmas neulan sokkaa. Mullakin menee tolla joku 78 lyhyellä vingutuksella. 16'' vanteet ja 12/53 välit. Noh nyppiipä ykkösellä kaasusta ja ei huuda :) Kumma kun 50cc pytyllä, 21mm kaasarilla meni kovempaa, lähdöt oli kyllä eri luokkaa.

Maapertaja koita 90ps ja neula lovi ylemmäs, voisi toimia :)
maapertaja
Pyörä:
Aprilia rx 80cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
19.6.2012 13:20
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut maapertaja » 6.10.2012 1:29

taitaa olla liian pieni suutin....
juusoboi
Pyörä:
Yamaha DT 50X -06, Airsal 73cc
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
8.4.2011 15:00
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut juusoboi » 6.10.2012 1:42

Itellä 70 airsal, stage6 24mm pwk jossa 115 suutin piperillä.
Aijemmin oli 19mm racing lortto jossa 125 suutin :)
Ja lähtee sen verran, että nelari kemmu jää 0-100 ;)
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 6.10.2012 15:54

Ja a1 tehoses 4t kevaris se 15 hp ja 70cc airsali parhaimmillaan 12 hp :D Mutten mä sitä väitä jotteiko ne 4t kemmut jäis ;)
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Juunish » 6.10.2012 15:56

4-tahti Yamaha WR, tehoja on papereissa 15hp, mutta vakiona penkityksessä vain 13hp. Joten helposti saattaa jäädä.
Midrace Aerox projekti

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista