Nizzeeee
- Liittynyt:
- 2.12.2013 1:45
Mikä on detsissä vikana ku tuppinurin kiihdytysten jälkeen laittaa kytkimen pohjaan nii kierrokset laskee hitaammin,ihan ku kävis laihemmalla?Bensaa tulee ainakin tankista kaasariin tarpeeks nopeesti ja kaasutin on kerran putsattu paineilmalla, ei vaikutusta.Suutin 102 ja virit Enox
ainopp
- Liittynyt:
- 9.5.2013 23:05
Miten vois saada estettyä kaasun jäätymisen?
Nyt talvella ku on vähäkään pakkasta, derbin kaasu jäätyy aina. Kotona voi viedä talliin lämpeneen että se sulaa, mutta kun lähtee käymään jossain nii pois lähtiessä on ehtinyt se kaasu taas jäätyä
-> ei saa käyntiin eikä voi ajaa.
Ledinauha
Moderaattori
- Pyörä:
- Aprilia RS 125cc '06 Cagiva Mito MK I 125cc '93 Cagiva Mito EVO2 125cc '05 Derbi Senda 70cc '09 Solifer SFR 72cc '11
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 23.4.2013 19:13
Nizzeeee kirjoitti:Mikä on detsissä vikana ku tuppinurin kiihdytysten jälkeen laittaa kytkimen pohjaan nii kierrokset laskee hitaammin,ihan ku kävis laihemmalla?Bensaa tulee ainakin tankista kaasariin tarpeeks nopeesti ja kaasutin on kerran putsattu paineilmalla, ei vaikutusta.Suutin 102 ja virit Enox
Kylmät kelit tullu jo sinnepäin? Isompaa suutinta talveksi.
Nizzeeee
- Liittynyt:
- 2.12.2013 1:45
teki samaa kesällä eli ei pitäis olla suutin,muita ideoita?? Ryypyllä laiheneminen tapahtuu nopeammin,joskus booaakin kun on ajanut tuppinurin
Nizzeeee
- Liittynyt:
- 2.12.2013 1:45
ainopp kirjoitti:Miten vois saada estettyä kaasun jäätymisen?
Nyt talvella ku on vähäkään pakkasta, derbin kaasu jäätyy aina. Kotona voi viedä talliin lämpeneen että se sulaa, mutta kun lähtee käymään jossain nii pois lähtiessä on ehtinyt se kaasu taas jäätyä
-> ei saa käyntiin eikä voi ajaa.
Kaasuvaijerissa vettä,kuivaa jotenkin ja öljyä
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Lukkosula on ihan jees ainetta, voitelee ja syrjäyttää kosteuden
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
-pyrtsi
- Pyörä:
- Cpi Oliver -06
- Paikkakunta:
- Mäntsälä
- Liittynyt:
- 13.6.2010 0:21
Nizzeeee kirjoitti:teki samaa kesällä eli ei pitäis olla suutin,muita ideoita?? Ryypyllä laiheneminen tapahtuu nopeammin,joskus booaakin kun on ajanut tuppinurin
No miksei se suutin ois voinu olla kesälläki liian pieni..?
Tai pieni imuvuoto..
Nizzeeee
- Liittynyt:
- 2.12.2013 1:45
ei ollut kesällä liian pieni,imuvuoto voi olla. Tänään huomasin että kun ajaa tuppinurin ja laittaa kytkimen pohjaan ja käyttää ryyppyä päällä sekunnin ja ottaa pois niin kierrokset laskee normaalisti.
varpaat_suussa
- Liittynyt:
- 2.6.2012 12:21
Itellä oli viimetalvena ihan sama juttu ja seosruuvia kiinnipäin pyörittämällä korjaantui.
Nizzeeee
- Liittynyt:
- 2.12.2013 1:45
varpaat_suussa kirjoitti:Itellä oli viimetalvena ihan sama juttu ja seosruuvia kiinnipäin pyörittämällä korjaantui.
Kiitos,ongelma ratkesi,ja seuraava välkkyi jo peilissä
leis
- Pyörä:
- Aprilia SX, Polini XP4, Malaguti XSM
- Paikkakunta:
- Lahti
- Liittynyt:
- 6.8.2013 22:31
Osaakos kukaan sanoa mikä polinissa on ku ei mene vapaalle jos on käynnissä, mutta kun sammuttaa niin menee ihan normaalisti?
Pyrkii myös vähä eteenpäin ykkösellä kytkin pohjassa.
Se on hyvä ku sen maalaa
Ledinauha
Moderaattori
- Pyörä:
- Aprilia RS 125cc '06 Cagiva Mito MK I 125cc '93 Cagiva Mito EVO2 125cc '05 Derbi Senda 70cc '09 Solifer SFR 72cc '11
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 23.4.2013 19:13
Kytkin ei irrota kunnolla, voi johtua myös tuo vaihdeongelma tästä. Eli kytkimen säätö auttanee...
leis
- Pyörä:
- Aprilia SX, Polini XP4, Malaguti XSM
- Paikkakunta:
- Lahti
- Liittynyt:
- 6.8.2013 22:31
vähän siitä kytkinkahvasta kiristin niin kyllä menn nyt vähän paremmin vapaalle mutta taitoa siihen tarvii
kun kytkimen painaa pohjaan niin alkaa kuulumaan semmosta sivuääntä kytkinkopasta. ihan kun joku hankaisi jonnekkin, semmoista surinaa??
E: ei vieläkään irroita kytkin
Se on hyvä ku sen maalaa
'80 Trial
- Pyörä:
- 1980 Tunturi Trial
- Paikkakunta:
- Vantaa.
- Liittynyt:
- 17.3.2011 21:36
Mistä johtuu, että kone yskii kaasarista liekkiä välillä? Ajossa, kaasu pohjassa, ei kaasua ollenkaan ja paikallaan, ei vaikutusta, saattaa yskiä molemmissa tilanteissa. Eli ikäänkuin sytytys olis pielessä, mutta sen ei pitäisi kyllä olla pielessä.
Tuollaista alkoi nimittäin tekemään tässä pari päivää sitten.
Ja sit sellainen pienempi juttu, että kaasuvaijerin vaihdon jälkeen kaasu ei aina palauta vaan jää joskus pohjaan vaikka päästää kahvasta... Onko vika vaijerissa vai kahvassa?
Ledinauha
Moderaattori
- Pyörä:
- Aprilia RS 125cc '06 Cagiva Mito MK I 125cc '93 Cagiva Mito EVO2 125cc '05 Derbi Senda 70cc '09 Solifer SFR 72cc '11
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 23.4.2013 19:13
Luistin jousi taitaa olla ainoa asia mikä sen kaasun palauttaa paikoilleen?
Eli kaasarissa tai vaijerissa ehkä ongelmaa.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista