Driver7
- Pyörä:
- Gilera SMT -06, MH Furia 70cc
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 24.9.2012 16:09
Ite oon ainaki kuullu, että se pösön vakioputki vastaisi metrakit throweria?
Äkspee7
- Pyörä:
- Peugeot XP7 -12
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 15.10.2012 17:53
On otettu kuri, mutta putkessa on vielä katti ja egr letku, enkä niitä rupea poistamaan. Kattia ei ainakaan siististi saa takaisin. Ja kyllä se melko hyvin vakioputkeksi vetää
VacuumCleaner
- Pyörä:
- mh furia max
- Liittynyt:
- 24.6.2012 17:59
voiha se olla "lähes" mut ei kuitenkaa iha .. niija sitte itellä throweri furiassa ja rajotin kiinni eikä oo itellä haitannu mitää paitsi itellä sisääajo menossa ni en oo kehannu vielä ajaa kauhee kovaa
aineki siihe 50 km/h asti en ooo huomannu mitää
joltsu
- Pyörä:
- Peugeot Xps -08, Samurai cross 110cc, Yamaha Jog R -05.
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 31.7.2011 20:18
varpaat_suussa kirjoitti:Suosittelen unohtaa ton noxin jos rajottimen meinaat pitää, alaväännöt aika heikot ja piikki voimakas joten kulkis varmaa yli 65 rajottimesta huolimatta. Tyhjä vakioputkihan olis paras koska vääntää tasasesti alhaalta asti joten ois mukavampi ajella rajottimen kanssa.
Itsellä on pösössä nyt noxi ja rajoitettu CDI (rajoittaa kierrokset netin mukaan 9400rpm) ja kyllä tuo noxi paljon parempi on kuin vakioputki. Vakioputki vääntää paremmin ja on helpompi ajettava normiajossa, mutta kyllä tuo noxi sen verran tehoja tuo lisää ja parantaa kiihtyvyyttä selvästi, että ihan varteenotettava vaihtoehto.
Onhan se tietenkin ärsyttävää, kun rajoitin alkaa rätisemään heti kun pääsee parhaalle kierrosalueelle, mutta kyllä se myös kulkee selvästi paremmin. Jos tarkoituksena saada alle 65 menemään, niin pitää laittaa melko lyhyet välit, jotka toisaalta puolestaan helpottaa tuota alavääntöjen puutetta. Itsellä on tällä hetkellä 10-60 välit ja kulkee sen 56 rajoitinta vasten ylämäessä, alamäessä maksimissaan kaksi lujempaa. Kiihtyvyyttä nyt en oo hirveästi mitannut, mutta kyllä tuo 0-55 menee parikymmentä metriä lyhyemmällä matkalla verrattuna vakioputkeen, näin silmämääräisesti mitattuna.
varpaat_suussa
- Liittynyt:
- 2.6.2012 12:21
Aa joo toi rajottaa kierrokset vasta 9400, siinä tapauksessa piikki ei niin pahasti katkee. Esim. DT:ssä rajotin rajottaa kierrokset 7900 niin siinä loppuis piikki turhan nopeesti kesken.
Wildzuria
- Pyörä:
- Kinroad windbell (stance), EX Ktm EXC 125, EX Yamaha WR 125X, EX Jincheng monkey, EX Yamaha DT 50X, EX Skyteam monkey
- Paikkakunta:
- Seinäjoki
- Liittynyt:
- 16.2.2012 19:00
Ostin uuden tiivistesarjan yläpäähän männän vaihdon yhteydessä joka näyttää tältä
tuon paperitiivisteen, hiirenkorvatiivisteen ja toisen ison mustan tiivisteen laitoin paikoilleen mutta mihin nuo loput tiivisteet kuuluu? ruskea varmaan pakoaukkoon?
E: loput ilmeisesti menee yamaha dt vanhan mallin kanteen?
Viimeksi muokannut Wildzuria päivämäärä 23.7.2013 17:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Noita ei vakiosylinteriin tarvitse, tai ikinä en ole laittanut.
Räsäprilia
- Pyörä:
- Aprilia RS50 -03
- Liittynyt:
- 8.6.2011 2:16
jawa123
- Liittynyt:
- 25.4.2011 21:00
Mikäli tuo on vakiokansi niin luulisi käyvän, tää ei nyt tähän liity mutta itekkin harkitsin tota pyttyä kun vakiopytty otti ja leipas, mutta päädyin sitten tilaamaan alumiinipytyn saksasta kun halvalla sai ja alumiinipytyistä olin kuullut kehuja.
Räsäprilia
- Pyörä:
- Aprilia RS50 -03
- Liittynyt:
- 8.6.2011 2:16
Pitäisi saada varmuus että käykö. Luulisihan tuo että käy, tiivisteuran on vain oltava kannessa. Samalla tavallahan se tiivistää tuo hiirenkorvatiivistekkin.
Wildzuria
- Pyörä:
- Kinroad windbell (stance), EX Ktm EXC 125, EX Yamaha WR 125X, EX Jincheng monkey, EX Yamaha DT 50X, EX Skyteam monkey
- Paikkakunta:
- Seinäjoki
- Liittynyt:
- 16.2.2012 19:00
Vaihdoin eilen männän ja muutaman kilometrin jälkeen hävis puristukset, käyntiin lähtee työntämällä missä vika? mäntä näytti pakoaukosta iha ehjältä vähän oli ottanu mustaa väriä pintaan..
jawa123
- Liittynyt:
- 25.4.2011 21:00
Ootko varma ettei ois männänrengas poikki ?
ViTSi
- Pyörä:
- HM derabage rr 50 (EX) , KTM exc 125, Montesa cota 123, rex 50 skootteri, Kawasaki kx250f
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 26.10.2010 20:15
Olisi tässä kampiakseli ostos siis tiedossa niin mitä oikeen pitää huomioida kun runkolaakerit ja sen kampiakselin tilaa.
Siis sivuilla lukee että kiertokangen halkaisia on 16mm ja kiertokanki on 85mm? (saksan taitoni ei ole hirveän hyvä..)
Sitten kun runkolaakereita katselee niin kaikki on "laakerinulkokehän halkaisia 17mm"
Eli pitäiskö löytää laakerit jotka ovat 16mm halkasialtaan että voi kampiakselin siihen iskeä. Onko vakiona ton kampuran mitat toi 16mm halkasia ja 85mm (ilmeisesti kampiakselin pituus?)
Käy katsomassa galleria! Kommento sekä arvioi!
Artzii19
- Liittynyt:
- 24.7.2013 14:50
Voi v..... Meni kierteet siitä mistä otetaa vaihteistoöljyt pois, eihä siinä jos ois menny siitä pultista, muttakun ne meni sieltä "moottorin sisältä". Mutteria ei saa enää tarpeeks kireelle, vuotaa pikkasen öljyä. Mikäs olis mahdollisimman helppo ratkasu tähän ongelmaan?
Korjattu, enään ei vuoda öljyä.
Viimeksi muokannut Artzii19 päivämäärä 25.7.2013 21:04, muokattu yhteensä 1 kerran
.Juho
- Pyörä:
- Suzuki TS250R '97
- Liittynyt:
- 1.3.2013 12:50
@suizas1 joo käy, itel sama sylkkä
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista