Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

kakkaaap
Liittynyt:
2.4.2011 20:27
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut kakkaaap » 1.11.2012 22:29

Tossa:

http://www.gearparts24.de/kolben-stage6-70cc-racing:a5256.html

http://www.gearparts24.de/kolben-stage6-70cc-racing:a5258.html

D=Diameter=Halkaisia ja sitte katot oikeen kokosen männän ja tilauksee ;)
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit.
On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
sooT
Liittynyt:
29.1.2012 15:19
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut sooT » 1.11.2012 22:31

Mm tuossa lukee Derbi EBE / EBS mutta käyköhän se sitten tähän am6?:D
EDITTII: B-Größe Ja tuo olisi niinkuin "B-koko? eli???
arsori
Pyörä:
KTM EXC300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
19.1.2012 0:01
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut arsori » 1.11.2012 22:45

Eikös joissai virisylintereis koot ollu A,B,C tyyliin?

Ajat eka pari A koon mäntää, sit vaihat Beehen ja sit C kokoon. Tuo on oma käsitykseni
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
sooT
Liittynyt:
29.1.2012 15:19
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut sooT » 1.11.2012 22:50

Jjaaha, mutta tietääkö kukaan käykö tuo am6 kun siihen ei löydy erikseen paitsi se kaasalaisella oleva, joka ei ollut tasalakinen;(
kakkaaap
Liittynyt:
2.4.2011 20:27
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut kakkaaap » 1.11.2012 22:52

No hupsista hyvä et huomasit ite.... eihä toi derbin mäntä (kai) siihen sovi. Ja B-Größe on hyvinkin yläaste saksan mutuilun perusteella B-koko :lol:
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit.
On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
sooT
Liittynyt:
29.1.2012 15:19
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut sooT » 1.11.2012 22:55

Toi sylinteri on kyllä suoraansanottuna aivan perseestä kun ei mäntää saa mistään...
sooT
Liittynyt:
29.1.2012 15:19
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut sooT » 1.11.2012 23:17

Noh, ukko vihjasi jotain uudesta pytystä. Niin mikä olis hyvä, eikä alakertaa tarvis vahvistaa.
arsori
Pyörä:
KTM EXC300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
19.1.2012 0:01
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut arsori » 1.11.2012 23:20

airsal 70cc tai 80cc on kehuttu.

70cc on enemmän kiertopytty, 80cc vääntö.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
sooT
Liittynyt:
29.1.2012 15:19
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut sooT » 1.11.2012 23:25

Huippuja haen niin toi 70cc racingi airsali tilaukseen varmaan huomenna. Toimii luultavasti melkohyvin giannellin putkella.
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 1.11.2012 23:32

Ota 80cc. Sama pytty isommalla porauksella.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
sooT
Liittynyt:
29.1.2012 15:19
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut sooT » 1.11.2012 23:44

ja ei vaadi vahvistuksia alakertaan?
Driver7
Pyörä:
Gilera SMT -06, MH Furia 70cc
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
24.9.2012 16:09
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Driver7 » 1.11.2012 23:45

Mielenkiinnosta kyselen, että saako airsalil ja vakioputkel (17,5 kaasari) menemään alle verorajan "järkevillä" väleillä. Ja huomaako poliisit helposti isompaa pyttyä :D
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 2.11.2012 0:30

70cc Airsalilla? Ei sitä oikeestaan huomaa. Ja menee se alle verorajan, kun sulla on putki tukittu melkeen täysin.

Eli toisinsanoen, ei todellakaan saa, eikä siinä olis mitään järkevää hankkii 70cc pyttyä alle 65 nopeuteen. :roll:

Ja 80cc Airsal ei tarvii vahvistuksia kellariin.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
sooT
Liittynyt:
29.1.2012 15:19
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut sooT » 2.11.2012 0:43

Mitä eroa on noissa airsalin 80cc sport ja racingissä, muuta kuin tuo 5euron hintaero?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 2.11.2012 0:54

En tiedä, mutta veikkaisin että se on niinkun 70cc:ssä, eli Sportti on kahella renkaalla, Racing yhella, ja hieman järeemmillä aukoilla, eli Racing olis tehokkaampi. Yksrenkainen mäntä toki kestää huonommin, mutta 70cc:ssä sen tilalle voi ainakin laittaa huoletta kaksrenkaisen.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista