toisaalta voisin kehitellä tuorevoitelusäiliöstä E98:lle oman polttoainetankin, josta sitten letku on/off katkaisijalla + y-haara kaasuttimelle ja käynnistää E98:lla.
Heh, tulee mieleen yksi diisselillä ajanut tunamies täältäpäin. Sillä oli käynnistyksessä bensalle pieni tankki ja sitten vaihto diisselille ja meni kauheen savusumun saattelemana 30km/h
. Tätä ideaa käytettiin ihan tehdastuoreissa autoissakin joskus bensan ja petroolin kanssa, sekä traktoreissa. Toimii jos muistaa ennen sammutusta ajaa vähän matkaa 98 bensalla että kaasariin jää 98, eikä petrooli, diisseli, e85 tai joku muu vähemmän palavampi aine.
Jaa, mitä ne kaikki sitten väittää, et E85 (= etanoli = viina) tuhoaa kumitiivisteet?
Olihan e10 bensastakin sillon hysteeristä kauhua miten autot räjähtelee, tiivisteet vuotaa, öljykalvo huuhtoutuu yms. Skeptinen nyt toki saa olla mutta...
Ja kuten J11 jo mainitsikin, se tiivareiden vuotaminen on just sitä kun avataan jonkun 30 vuotta ollut systeemi pariin kertaan kun säädetään, ja lyödään samoilla tiivareilla kiinni. Syypäähän ei voi olla mikään muu kuin e85, mitään muutahan ei muutettu ja aina ennenkin noi tiivisteet on tiivistäny.