KarsTa
- Liittynyt:
- 7.3.2010 21:58
Joo ei soo mikää tykki
Btw. Mun väsäämäni omateko Imukaula on melekehen valamis, viälä reikä aluslevyhyn, ja viäminen hitsattavaks niin solis siinä
Sitte onki enää toisen syylärin asentamine+ kaasarin perusteelline säätö
melekee moon sitä H-E moperia ny jo yli vuaren väsänny
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
maapertaja
- Pyörä:
- Aprilia rx 80cc
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 19.6.2012 13:20
Auttaisko yhtää jos laittas 80cc airsalin seuraks tommose vapaasti virtaavan suodattimen? toisko yhtää lisä potkua?
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Itsellä vaikutti jo tyhjän vakioputken kanssa. Että eiköhän se ole ihan fiksua laittaa! Kierrosherkkyys ja kaasuun vastaavuus parani perstuntumalla aika huomattavasti.
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Kyllä tuo tehoo jo huomattavasti.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Vakiosylkällä ja kurittomalla vakioputkellakin sai huomattavasti lisää tehoa (ja imuääntä
)
Pääsuutinta joutui kylläkin vaihtamaan 20 kokoa isommaksi
Ja löytyy malossin hiilikuituläpätkin niinkuin tuossa alhaalla kehotetaan
Viimeksi muokannut arsori päivämäärä 19.11.2012 20:01, muokattu yhteensä 1 kerran
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
KarsTa
- Liittynyt:
- 7.3.2010 21:58
+ Hiilikuituläpät siihe päälle niin hyvä tuloo
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Tuomi_
- Pyörä:
- lähti kokkolaan
- Paikkakunta:
- Kanta-Derp
- Liittynyt:
- 25.9.2010 19:42
+ Esim. Stage6 läppärunko.
Got SPL?
KarsTa
- Liittynyt:
- 7.3.2010 21:58
Meinasin siis ihan koko läppärunkoo + läpät tolla
Ittellä Malossi vl 15 hiilariläpät, ja ero vakioihin kuin yöllä ja päivällä
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
maapertaja
- Pyörä:
- Aprilia rx 80cc
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 19.6.2012 13:20
auttasko pelkät läpät mitään?
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Auttaa varmasti, mutta älä osta mitään boyeseneja vaan kunnon hiilikuituläpät suoraan
Simo Luoma
- Pyörä:
- Derbi Senda R extreme 2004
- Liittynyt:
- 21.8.2010 19:56
Ne hiilikuituläpät on oikeasti aika huonot, ainakin italkitit rupeaa raottamaan siinä 2000km kieppeillä eikä niistä nyt niin paljon hyötyä ole
Derbien hajoamisella on huomattu olevan monia terveyshaittoja kuten masennusta, ärtyneisyyttä, vitutusta, tupakanhimoa ja alkoholismia.
Ostetaan vaijeriryyppy Dellorton PHBG kaasariin, saa tarjota.
KarsTa
- Liittynyt:
- 7.3.2010 21:58
Malossi vl15 kun laittoo vakiojen tilalle niin meinaan tuli viäläki kisaasempi, ja jos vakiopytylle ja teharille laittaa niin mitään maharottomia eroja tuski huamaa mutta laitappa High-End mopolle niin jo rupiaa selekiämähän
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
maapertaja
- Pyörä:
- Aprilia rx 80cc
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 19.6.2012 13:20
Kyselinki että auttaako 80cc airsal pytyssä
Simo Luoma
- Pyörä:
- Derbi Senda R extreme 2004
- Liittynyt:
- 21.8.2010 19:56
No kaippa ne jotain vaikuttaa, eipä tuolla Airsalin 70cc:llä paljon eroa huomannut vakioitten ja hiilikuitujen välillä. Ehkä sitten jos koko läppärungon vaihtaa niin sitten voi eron jopa huomata.
Derbien hajoamisella on huomattu olevan monia terveyshaittoja kuten masennusta, ärtyneisyyttä, vitutusta, tupakanhimoa ja alkoholismia.
Ostetaan vaijeriryyppy Dellorton PHBG kaasariin, saa tarjota.
nevssons
- Pyörä:
- Derbi X-race, Suzuki Street magic proju
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 9.1.2011 21:51
Hiilikuituläpät on yleensä ihan sentakia paremmat että tukee paremmin tehoaluetta.
Löysät(ohuemman tai lössömmästä matskusta) läpät tukee paremmin pienillä kierroksilla kun niitten vastus on vähäineisempi kuin jäykillä läpillä.
Jäykät(paksummat/jäykemmpi matsku) toimii paremmin korkealla kierroksilla.
Kuten kaksitahtisilla yleensäkkin, osat pitää täsmätä samoille kierroksille. Hiilikuitiläpät on vakiomopossa vain haittaa ja vakioläpät toimii huonosti kireällä korkeelta kiekuvalla
koneella.
Itse läppärunko taas vaikuttaa mm. virtaavuudella ja rajoitinläppien muodolla. Ne on sitten omia asioita.
Boysenit ja muut tuplaläpät voisi antaa teoriassa saman tuen korkeilla kieroksilla kuin optimaaliset läpät ja paremman tuen alemmilla kierroksilla. Teoriassa.
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista -
Putkea väsäämässä?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista