SaucyPenny
- Liittynyt:
- 6.7.2014 15:20
Juu uutta putkea olisin Derbi Senda Xtremeen (-06) hankkimassa, ja muutama kysymys olisi:
Onko kyseinen putki yhteensopiva Turbokitin änkän kanssa (racing malli)
http://www.vsmotoparts.com/all-scooter-moped-parts/uitlaten/giannelli-exhaust-derbi-senda?
Ja onko putki parempi kuin
http://www.vsmotoparts.com/all-scooter-moped-parts/uitlaten/leovince-v6-titanium-uitlaat-derbi-senda?
Ja tietenkin onko sivusto luotettava? Kannattaako tilata jostain muualta?
Ja jos teillä on parempia ehdotuksia mielessä, haluaisin kuulla ne!
Olen todellakin tietämätön, joten apu on tarpeeseen
!
M1Kseri
- Pyörä:
- Ktm exc 125 -07, Yamaha DT50
- Paikkakunta:
- Liperi
- Liittynyt:
- 24.8.2013 23:15
DT ei anna kipinää. Vaihdoin tulpan hatun ja tulpan mutta ei tule kipinää. Pystyiskö cdi boksia testaamaan jotenkin? Ja voiko staattorin testata muuten kun ottamalla sen irti?
Vai voisko vika olla jossain muussa.
Ostetaan piikkiseen kotariin lommoton putki!!!
Raaaai
- Pyörä:
- gilera smt 2008 (50cc)
- Paikkakunta:
- espoo
- Liittynyt:
- 24.9.2013 22:21
Onko vakavaa jos kampikammioon on menny vähäsen jäähdytysnestettä? Ja miten jäähdytysnestettä lisätään, kun sitä on valutettu kokonaan pois(syyläristä ja moottorista), eli pitääkö ilmata jotenki?
Miten vauhtipyörän mutteria eli siis se mikä pitää sen siinä kampiakselissa niin miten sen saa kiristettyä kunnolla, koska kun yritän kiristää niin kampiakseli pyörii samalla enkä saa kiristettyä, mutta vauhtipyörä ei liiku. Sain sen kyllä kiristettyä hiukan mutta vauhtipyörä heiluu jos kädellä heiluttaa.
Kiitos jo näin etukäteen ja mopo on Gilera smt 2008
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Jos sulla tiivisteiden vuodon takia on kampikammiossa nestettä niin toki on huono, mutta jos esim pyttyä vaihdettaessa pääsi nestettä niin ei muuta kun tulppa irti ja pari kunnon polkasua niin lähtee nesteet pihalle.
Kampiakselin voit pysäyttää pistämällä tulpanreikään vaikka sopivan pätkän kierretankoa tai täyttämällä sylinterin kengännauhalla, toki niin että sen saa vielä ulos. Itse jumitin kampuran tunkemalla ruuvarin männäntapin reiästä läpi.
Raaaai
- Pyörä:
- gilera smt 2008 (50cc)
- Paikkakunta:
- espoo
- Liittynyt:
- 24.9.2013 22:21
Retroilija kirjoitti:Jos sulla tiivisteiden vuodon takia on kampikammiossa nestettä niin toki on huono, mutta jos esim pyttyä vaihdettaessa pääsi nestettä niin ei muuta kun tulppa irti ja pari kunnon polkasua niin lähtee nesteet pihalle.
Kampiakselin voit pysäyttää pistämällä tulpanreikään vaikka sopivan pätkän kierretankoa tai täyttämällä sylinterin kengännauhalla, toki niin että sen saa vielä ulos. Itse jumitin kampuran tunkemalla ruuvarin männäntapin reiästä läpi.
Joo sinne meni kun irrotin pytyn! Ja kiitos kokeilen huomenna
Raaaai
- Pyörä:
- gilera smt 2008 (50cc)
- Paikkakunta:
- espoo
- Liittynyt:
- 24.9.2013 22:21
noniin eli nyt taas ongelmia...
Yritin tänään laittaa pytyn takaisin kiinni, mutta en saanu mitenkään työnnettyä mäntää sinne.Yritin melkein 2h saada sitä ja ainoo juttu minkä sain oli se et männänrengas väänty. Haittaakse jos väännän sen takaisin vai pitääkö ostaa uus?
Ja jos voitte antaa tälle ämätöörille ohjeita, miten pytyn saisi helposti laitettua paikalleen!
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Painat ne männänrenkaat kiinni, hölömö. Siellä on m-renkaiden urissa pienet tapit joiden kohdalle laitat renkaiden urat ja puristat kii. Niin, ja öljyä pytyn seinämiin ja mäntään kunnolla. Voit toki vääntää takasin mutta suosittelen ostaa uuden.
Ledinauha
Moderaattori
- Pyörä:
- Aprilia RS 125cc '06 Cagiva Mito MK I 125cc '93 Cagiva Mito EVO2 125cc '05 Derbi Senda 70cc '09 Solifer SFR 72cc '11
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 23.4.2013 19:13
Kokeiles ensin ilman renkaita, että mäntä varmasti sujahtaa pytystä läpi. Yksi kinkkimäntä vakiokoossa oli tasan saman kokoinen kuin sylkän poraus, ja eihän se läpi mennyt edes ilman renkaita.
Katkoskohdat tosiaan kohdalleen jos 2t kyseessä (AM6/Derbi yleensä pakoaukkoa vastapäätä molemmilla sivuilla). Paina renkaita helman aukoista kun asetat mäntää sylkkään. Ja reilusti öljyä joka väliin.
M1Kseri
- Pyörä:
- Ktm exc 125 -07, Yamaha DT50
- Paikkakunta:
- Liperi
- Liittynyt:
- 24.8.2013 23:15
Mikähän detsistä kärähti kun tulin ajamasta ja sen jälkeen ei antanut enää kipinää. Tuppa ja tulpanhattu vaihdettu. Ja mitkä on smoto dt:n vakio välit,vm06?
Ostetaan piikkiseen kotariin lommoton putki!!!
lli.
- Liittynyt:
- 2.8.2013 10:47
Ei ole kauheasti tultu leikittyä mopojen kanssa ja nyt tarvisi vaihtaa uusi bensaletku vanhan haljetessa. Mopo on siis Derbi Senda Limited 2008. Millaisia toimintoja kyseinen operaatio vaatii ja jos joku ystävällissieluinen henkilö voisi jonkinlaiset ohjeet kertoa niin olisin kiitollinen!
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Ei siinä ole yhtään mitään, bensahana toimii alipaineella eli on kiinni kun mopo on sammutettu. Nappaat vaan letkun irti, vaihdat suodattimen ja uus letkunpätkä paikalleen. Pikkasen valuu bensaa letkusta kun otat sen kaasarista irti mutta älä hätäile. Jos letkun päissä on kiristimet niin painat ne pihdeillä kiinni ja painat pois nipan päältä.
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Tuskimpa on suodatinta, muutakun sihti bensahanassa. Jos sieltä letkusta valuu bensaa kokoajan, niin sulla on alipainehana rikki, yleinenvika. Sit vaan tulppaa sen, valuttaa tankin tyhjäks tai tekee jotain vuodon tyrehdyttämiseks että saa letkun laitettuu.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
kadfe
- Liittynyt:
- 27.3.2014 19:01
Mitä mun pitää tehdä, kun vaihdon derbi drd xtremeen jossa on dellorto phva 17.5mm kaasari leovincen teharin? Vaihdon suuttimen 92 käynnistin mopon ja kierrokset nousivat Tapiin heti säätelin ilma ja tyhjäkäynti ruuvia enkä saanut säätöihin laitoin vakiosuuttimen takaisin, mutta kierrokset nousivat kuitenkin heti tappion.. Saisinko neuvoja miten saan kaasarin hyviin säätöihin?
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Katoppas nyt että neula on mennyt reikäänsä kunnolla, pari kertaa itelle käyny niin ettei oo menny tönäsemättä ruuvarilla...
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Meillä kaverin derbin kaa jäi joskus kaasuvaijeri johonki kahnaa, ni kaasu oli aina täysillä.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista