voiskohan tos derbissä olla kannentiiviste(et) palanut tai muuten vahingoittunut, koska paisuntasäiliössä kuplii/kerää painetta (tosin todella vähän, mut huomaa kuitenkin), eikä käy tyhjäkäyntiä ja käy laihalla ala-keskikierroksilla eikä toimi ilman ryyppyä.
(booaa ilman ryyppyä)
pakokaasut haisevat ja näyttävät ihan normaalilta (sinertävää/sinistä pakokaasua).
tulpassa ei myöskään näy juurikaan mitään jäähdytysnestettä.
Tulpan väri on valkoinen... elektrodissa (?) näkyy hieman nokea.
kansi oli aiemmin vuotanut, jolloin kierrokset leiju ja nousivat itsestään ja paisuntasäiliössä kupli/keräsi painetta enemmän. sitten alkoi toimimaan hiukan paremmin, kun se oli kiristetty niin tiukalle, miten tiukalle sen vaa saa pikkuräikällä.
myös imukaula oli hajonnut, jonka seurauksena sai liikaa ilmaa (korjattu --> tilalle tuli Honda CR85:sen imukaula).
Kaasutin on putsattu nyt paineilmalla.
Kaasuttimen säädöt ovat seuraavanlaiset:
-17,5 tk
-150 ps
-neulan sokka alimmassa lovessa
-seosruuvi melkein irtoamispisteessä.. mikuni tm 28 kaasuttimessa tämä on ilmeisimmin seosruuvi eikä ilmaruuvi, vaikka onkin ilmanputsarin puolella.
jos laittaa kiinnipäin, seokset menee entistä laihemmalle.
ei toi mopo ennen remonttiakaan käynyt tyhjäkäyntiä.. joten voi olla myös, että tk suutin on liian pieni, koska kävi silloinkin laihalla pienillä kierroksilla ilman ryyppyä. kuitenkin kävi n. 2-3s tyhjäkäyntiä (kierrokset jatkuvasti hiipuen alaspäin).
oon käyttänyt ihan liikaa aikaa ja rahaa ton mopon kanssa pelleilyyn, et nyt varmaan olis (jälleen kerran) aika kuulla muidenkin mielipiteitä ja ehdotuksia.