jawa123
- Liittynyt:
- 25.4.2011 21:00
Leijuttaa kierroksia -> käy laihalla. Isompaa suutinta tai neulaa ylemmäs.
Wärrätin_
- Pyörä:
- Yamaha WR
- Liittynyt:
- 15.2.2014 21:21
Jep, laihallahan tuo käy joten voit myös koittaa säätää seosruuvista rikkaammalle eli sisäänpäin. Itselläni tuo auttoi. Kuten jawakin jo mainitsi niin isompaa suutin tai neulan säätöä jos tuo ei auta.
kusbe
- Pyörä:
- Yamaha DT 50 R -2002
- Liittynyt:
- 27.5.2014 22:57
Tossa dellortto sha 14-12 kaasarissa ei taida olla erityisiä säätömahollisuuksia, joten pitänee katella isompaa suutinta. Kiitos!
'80 Trial
- Pyörä:
- 1980 Tunturi Trial
- Paikkakunta:
- Vantaa.
- Liittynyt:
- 17.3.2011 21:36
Jusgez kirjoitti:Morjesta eli olis tommone kiinanvekotin ku generic niin väännöt alkaa katoamaa vähän matkan jälkee ja putkiki alkaa käydä aikalailla normaalia kuumempana. Kuristus on pakoputkesta otettu pois ja vaihdettu 105 kokoinen suutin (vakio 95) + öljyvalo alkaa palamaan aina välillä vaikka öljysäiliö on täynnä. mistä voisi johtua?
Öljyvalon palamisesta ei ole mitään käsitystä, mutta voisko tuo vääntöjen katoaminen johtua siitä, että putki olis tukossa? Jotenkin kuullostaa samalta kuin itsellä, ja se korjaantui putken liekittämisellä.
jawa123
- Liittynyt:
- 25.4.2011 21:00
Kannattaa jossain vaiheessa harkita vaihtoa vaikka phbg:hen niin säätömahdollisuudet paranee kummasti
eikä nuo 16 milliset käytettynä maksakaan paljoa.
shule
- Paikkakunta:
- Nurmijärvi
- Liittynyt:
- 4.12.2009 23:20
Mikä olis vikana dtssä?
- Lähtee käyntiin tosi huonosti, jos lähtee niin vain kaasu pohjassa.
- Kun lasken kaasun niin sammuu miltei samantien
- Tyhjäkäynti- ja seosruuvien säädöillä ei vaikutusta
jawa123
- Liittynyt:
- 25.4.2011 21:00
Kannattaa varmaan alottaa huolellisella kaasarin putsauksella ja ilmanputsarin pesulla. Tulpan vaihtokaan ei varmaan ole pahitteeksi.
shule
- Paikkakunta:
- Nurmijärvi
- Liittynyt:
- 4.12.2009 23:20
Jusgez
- Liittynyt:
- 29.3.2012 14:54
'80 Trial kirjoitti:Jusgez kirjoitti:Morjesta eli olis tommone kiinanvekotin ku generic niin väännöt alkaa katoamaa vähän matkan jälkee ja putkiki alkaa käydä aikalailla normaalia kuumempana. Kuristus on pakoputkesta otettu pois ja vaihdettu 105 kokoinen suutin (vakio 95) + öljyvalo alkaa palamaan aina välillä vaikka öljysäiliö on täynnä. mistä voisi johtua?
Öljyvalon palamisesta ei ole mitään käsitystä, mutta voisko tuo vääntöjen katoaminen johtua siitä, että putki olis tukossa? Jotenkin kuullostaa samalta kuin itsellä, ja se korjaantui putken liekittämisellä.
Putki ei ole tukossa, tulppa vaihdettu, kaasari on puhdistettu, mutta ilmanputsarin patjasta ei mennyt paineilmakaan läpi. Tämän jälkeen toimii jo paremmin mutta siltikin kuumenee todella nopeaa. kaasarin säädöt pitäisi olla kohdillaan, sillä tulppa on oikean värinen. Mikä neuvoksi?
nestejäähdytyksessä ongelmia?
Jyndä
- Pyörä:
- Lieju MRT -12
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 13.1.2013 20:30
Moro!
Sanon nyt heti että oon huono näissä sähköhommissa.
Mikä mahtaa olla Rieju MRT -13 vikana kun vilkut toimii oikealle mutta vasemmalle ei kumpikaan viluku ainoastaan mittariston vilikkumerkki. Välillä vilikkumerkki mennee automaattisesti päälle ja ei saa pois muuten kun virrat vähäksi aikaa pois.
Virityksiä on kuriton putki.
Oon kokkeillu jo melekee kaikki johot läpi.
Vika tuli kun kaveri kävi keuliin riejulla.
kersti91
- Liittynyt:
- 6.11.2005 13:16
Vilkkukatkaisija auki ensimmäiseksi ja tarkistamaan kontaktit.
Tarkista kampiakselin stefa.
Aleksimetsäportti
- Pyörä:
- Gilera Smt 80cc High end
- Liittynyt:
- 15.9.2013 21:06
mistös se johtuu kun vilkut laittaa päälle hetke pääst alkaa vilkkuu nopeesti :/
Katso galleriani!
ottolapsi
- Liittynyt:
- 30.8.2011 17:02
Juuri (yläpää) rempattu am6 kone.. Noh ajoin 2km ja löi takarenkaan lukkoon. ((Ennen tätä pystyi huomaamaan että aivan kun joku "hakkaisi" moottorin sisällä jotain? Kytkinpohjassa tätä ei tunne!)) Heti perään polkasin mopon käyntiin ja nätisti käy. nyt mopolla ajettu 20km ilman ongelmia, mutta "hakkaus" jatkuu....
jawa123
- Liittynyt:
- 25.4.2011 21:00
Todennäköisesti lämpöleikkaa. Itellä oli sama edellisen pytyn kanssa, paitsi että sivuääni oli metallista suhinaa.
M1Kseri
- Pyörä:
- Ktm exc 125 -07, Yamaha DT50
- Paikkakunta:
- Liperi
- Liittynyt:
- 24.8.2013 23:15
Mikähä mahtas olla dt:n käynnistyksessä vikana, kun aukasin kytkinkopan ja nyt laitoin takasi ni poljin kyllä palautuu mut ku mopo on käynnissä ni akseli rupee pyörimää ja rupee kuuluu ratinaa. Omasta mielestä kaikki osat siinä akselissa oikein niin oiskohan se palautus jousi kuitenki paskana?
Ostetaan piikkiseen kotariin lommoton putki!!!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista