Tämän perustelen sillä, että kiilloitetut pinnat tietääkseni siirtävät oikea termi? lämpöä paremmin eteenpäin, ja ylempi männänrengas on lähempänä palotilaa.
jawa123 kirjoitti:Ite en tehny muuta ku vaihdoin suuttimen vähän pienempään ja teki ton saman että tyhjäkäynti on sellaset 4500, mutta ei tosin sammu. Ja sitten kun lämpiää niin käy ihan normaalisti. Eli jostainhan se sun mopo saa liikaa ilmaa, kannattaa kattoa että kaikki on tiukasti paikallaan, esim. Kaasariin tuleva ilmaputsarin letku ei aina välttämättä mene kunnolla paikalleen. Millonkas se on viimeks ollu käynnissä? Meinaa nyt on muutaman päivän ollu tosi kylmää, eli saattais jopa jo vaatia isompaa suutinta.
ViTSi kirjoitti:Mikä ihme tohon nyt tuli.
Eli siis tänään piti viedä katsastukseen pyörä ja laitoin vakio osat paikalleen. Kone käynnisty hyvin. Huomasin tosin että kone käy liian rikkaalla mutta ei se nyt haittaa kun ajetaan konttorille ja takaisin.
Yritin käynnistää mopoa uudestaan mutta ei edes lupaillu. Ekana katoin tietty tulpan. Ihan bensasta märkähän se oli. Kuivattelin hetken ja katoin tuleeko kipinää, ei mitään.
Koitin sitten jotain vanhaa tulppaa jonka pitäisi silti toimia, ei silläkään mitään.
Sitten yleismittarilla vähän yritin katsoa tuleeko sieltä minkään näköstä virtaa, mittari näytti nollia.
Mistä kummasta nyt kiikastaa. Käyn tänään ostamassa uuden tulpan mutta epäilen että meni jokin muu nyt hajalle. Hassua vaan että yht äkkiä noin vaan eipä enää toimikkaan...
ViTSi kirjoitti:Pahottelen nyt tupla postausta.
Mutta käväsin hakemassa uuden tulpan, ei kipinää. Rupesin kattelemaan kaikkia liitäntöjä enkä huomannut mitään kummallista.
Mitäs tässä seuraavaksi? Tulpan hattua vaihtamaan? Ja missäs nyt olikaan CDI ja missä sytytyspuola? Sytytyspuola on se minne tulpan johto menee? Voiko näitä osia miten mittailla toimiiko vai eikö?
Olis kiva saada toi mopo mah nopeesti liikkeelle
Sähkö jutut ei kyllä oikeen oo mun alaa