jawa123
- Liittynyt:
- 25.4.2011 21:00
Jos meinaat sitä yläpään neulalaakeria niin ei tarvii.
Mulikka1
- Pyörä:
- Ktm Exc 125 -02, Yamaha Dt 50R -04 Project
- Paikkakunta:
- Lempäälä
- Liittynyt:
- 15.4.2013 23:15
Mulikka1 kirjoitti:Mites osaisko joku sanoo et mitä kaikkee pitäis vaihtaa jos haluaa laittaa 2011 detsiin 04-06 johtosarjan ja cdi sun muut. Ei taida mennä tohon moricillisen johtosarjaan kii eli staattori varmaanki ainaki mut pitääkö magneetto vaihtaa? ja meneekö mittarit sunmuut tostanoinvaan kiinni? Alkaa vaan hermot kusta kun noi 11vm omat sähköt pistäny jo 2 moriccia paskaks, jolloin tosin on ollu diodi kiinni eli voiko moricin kärähtäminen johtua diodista? Ja kun koittaa ilman diodia niin toimii todella huonosti noilla kahdella moricilla
nostellaas
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Jurpelo kirjoitti:Oliko toi kytkimen säätö niin, että ruuvi, joka lukittu mutterilla kytkimen keskeltä, ruuvataan kiinni ja sitten 1/4 kierrosta auki? Korjatkaa jos väärin, kiitos.
Jep, 1/4 - 1/2 kiekkaa.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Trmm
- Pyörä:
- -88 Suzuki pv, -09 Peugeot xps
- Paikkakunta:
- Keitele
- Liittynyt:
- 8.5.2011 20:59
Paljonko ehjästä mg-puolen lohkosta kehtaa maksaa?
sampul1
- Pyörä:
- Honda XL125V Varadero '05, Kymco Agility 50 vm 2008, EX Honda CBR125R '09, EX Derbi Senda DRD PRO R -06
- Paikkakunta:
- Rauma
- Liittynyt:
- 31.7.2012 14:30
Tavallisen ja powerupin erot?
[x]M [x]harkat [x]A1 []pysäytetty []sakot []kilvet []verot []kortti [x]kaatunut. Kaksipyöräisen kuskeja on kahta tyyppiä: Niitä jotka ovat kaatuneet, ja niitä jotka eivät VIELÄ ole.
Sezz3
- Pyörä:
- Aprilia RS 125
- Liittynyt:
- 29.2.2012 19:29
Voiskos joku viisas kertoo et miks laatikkoöljyt tulee pihalle kytkimen akselin juuresta, ku pikkuse huudattaa ? Sen kyll tajuan et stefa vuotaa ja kerran oon jo sen vaihtanu mut ei auttanu mitää..(ja kyllä oli oikeen kokone stefa) omasta mielestä öljyjen ei pitäs nousta sinne asti? ja kyseessä kuriton yamaha dt 08
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Mietis nyt, kun kytkinkruunu pyörii kauheeta vauhtii ni kylhä se vatkaa sen öljyn joka puolelle.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Öljyä on vaan liikaa, tai kytkinakseli on kulunut urille siitä tiivistyspinnasta.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
K0r5t0
- Pyörä:
- Detsi leipoo
- Paikkakunta:
- Ylöjärvi
- Liittynyt:
- 19.8.2012 21:05
Moi!
osaakos joku sanoae, että miksi vaihteet ei mene päälle
Ennen kuin laitoin lohkot kiinni toisiinsa, niin kääntelin sitä polkimen akselia ja vaihteet näytti menevän normaalisti päälle ja sitten kun laitoin lohkot kiinni niin ei löydy vaihteita. Vapaa on koko ajan päällä ja polin liikkuu ylös ja alas mutta vahde ei mene päälle.
Olisin kiitollinen jos joku osaisi kertoa mikä on mennyt väärin.
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Ootko pyöritelly vetoakselia samalla? Kun nää koneet on rakennettu sillei, että vaihteet ei koneen paikallaan ollessa mene silmään. Eli kampea vaikka ylöspäin vaihdepoljinta, ja samalla pyörittelet vetoakselia niin vaihteitten pitäs loksahtaa paikalleen.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
aamojj_
- Pyörä:
- Rieju MRT '12
- Liittynyt:
- 4.1.2013 9:22
sampul1 kirjoitti:Tavallisen ja powerupin erot?
Vähän myöhään vastaus mutta:
Powerup: Hieman vähemmän kuristettu putki, imukaula, ilmanputsari ym. kuin yleensä, mutta rajoitettu cdi-boxi
Tavallinen: Hyvin rajusti kuristettu, kierrokset rajoittamattomat.
Powerup vakiona parempi koska enemmän tehoa, jos meinaa kunnolla virittää, vaatii rajoittimen ohittamisen.
Jotkut tavalliset miltei ajokevottomia vakiona, viritettynä rajottamattomat kiekat plussaa.
Kuristusten poiston jälkeen eroa siis vain powerupin rajoitin.
K0r5t0
- Pyörä:
- Detsi leipoo
- Paikkakunta:
- Ylöjärvi
- Liittynyt:
- 19.8.2012 21:05
arsori kirjoitti:Ootko pyöritelly vetoakselia samalla? Kun nää koneet on rakennettu sillei, että vaihteet ei koneen paikallaan ollessa mene silmään. Eli kampea vaikka ylöspäin vaihdepoljinta, ja samalla pyörittelet vetoakselia niin vaihteitten pitäs loksahtaa paikalleen.
Juu pyöritin vetoakselia koko ajan. Koitin sitten painaa poljinta vähän enemmän voimalla ja vaihteet alkoivatkin vaihtumaan
Joku tuolla silti kusee, koska polkimen päällä pitää melkein istua jotta vaihde vaihtuu. Vapaata en myöskään normaalista paikasta löytänyt, mutta jokaisen muun vaihten välissä meni vapaalle. Avasin koneen ja mietin järjellä että mikä olisi väärin mutta en keksinyt.
Ennen vaihteisto toimi täydellisesti ja ainoastaan lakerit on vaihdettu.
sampul1
- Pyörä:
- Honda XL125V Varadero '05, Kymco Agility 50 vm 2008, EX Honda CBR125R '09, EX Derbi Senda DRD PRO R -06
- Paikkakunta:
- Rauma
- Liittynyt:
- 31.7.2012 14:30
aamojj_ kirjoitti:sampul1 kirjoitti:Tavallisen ja powerupin erot?
Vähän myöhään vastaus mutta:
Powerup: Hieman vähemmän kuristettu putki, imukaula, ilmanputsari ym. kuin yleensä, mutta rajoitettu cdi-boxi
Tavallinen: Hyvin rajusti kuristettu, kierrokset rajoittamattomat.
Powerup vakiona parempi koska enemmän tehoa, jos meinaa kunnolla virittää, vaatii rajoittimen ohittamisen.
Jotkut tavalliset miltei ajokevottomia vakiona, viritettynä rajottamattomat kiekat plussaa.
Kuristusten poiston jälkeen eroa siis vain powerupin rajoitin.
Eli itse MOOTTORI ei eroa?
En ikinä oo omistanu minarellia, mutta nehän mainostaa joissain "uusi Power Up-moottori" yms. Eikä Fanticissa oos istten "Scuderia Minarelli"? Mikä se sitte on?
[x]M [x]harkat [x]A1 []pysäytetty []sakot []kilvet []verot []kortti [x]kaatunut. Kaksipyöräisen kuskeja on kahta tyyppiä: Niitä jotka ovat kaatuneet, ja niitä jotka eivät VIELÄ ole.
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Kone itsessään on aina sama minarelli am6, kuristustavat vain ovat erilaiset, ja jotain ulkonällisiä eroja saattaa muoveissa olla.
Tietääkseni koneesta oli myös joku versio, jossa oli vahvistettu kytkin vakiona. am6j tjms nimeltään?
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Ledinauha
Moderaattori
- Pyörä:
- Aprilia RS 125cc '06 Cagiva Mito MK I 125cc '93 Cagiva Mito EVO2 125cc '05 Derbi Senda 70cc '09 Solifer SFR 72cc '11
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 23.4.2013 19:13
Itsekin muistelisin että Fantic tai HM mainosti ainakin jotain AM6(joku kirjain tässä) moottoria, jossa olisi vakiona jo vahvempi kampura ja jotain muita eroja.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista