LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
- Paikkakunta:
- Perähikiä
- Liittynyt:
- 20.5.2009 20:20
Pakko kyl kysyä että mite voi viilata 7mm liikaa
Mut tekevällse sattuu, toi on paskana, mut uutta tilalle ja vähä rauhallisemmi.
Jehvetti
- Pyörä:
- Tunturi tiger s, Suzuki s1 Yamaha Dt
- Paikkakunta:
- Muurikkala
- Liittynyt:
- 23.4.2009 16:43
No kiitoksia respektistä! Oli varmaan 4 viilaamani pytty, laskin eka hieman väärin nuo prosentit, mutta joo. Auttaskohan tohon jos ihan pikkase (0,05mm) sipaisisin männänrenkaan päästä pois?
E: ja siis tossa kävi laskuvirhe siis 3mm on lähempänä totuutta!
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Vinkkejä Gilera Stalkerin vakiopytyn viilaukseen?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Paha sanoa näin kun ei tiedä muuta kun että se on se stalkkerin vakiopytty..
Mutta, jos pakoaukko on kuristettu niin se nyt ainakin ensimmäisenä pois! Jos ei ole kuristettu pakoaukko, niin aukon asteet ja leveys pitäisi ainakin saada tietoon että voi miettiä mitään.
[lauri]
- Liittynyt:
- 21.9.2008 16:03
Haittaakos jos mäntä alimmassa asennossaan on noin 5mm kanavien alapuolella? Kun nyt on koneessa 44mm kampiakseli ja laittaisin vakiopytyn + 5mm koropalan, kun tuo vakioisku on sen 39mm.
Että toimiiko noin vai pitääkö kanavia viilata alaspäin?
Betaversio
- Pyörä:
- Tunturimopedi
- Paikkakunta:
- Somero
- Liittynyt:
- 21.9.2006 9:56
[lauri] kirjoitti:Haittaakos jos mäntä alimmassa asennossaan on noin 5mm kanavien alapuolella? Kun nyt on koneessa 44mm kampiakseli ja laittaisin vakiopytyn + 5mm koropalan, kun tuo vakioisku on sen 39mm.
Että toimiiko noin vai pitääkö kanavia viilata alaspäin?
Selvitä nyt ensialkuun minkälaiset ajoitukset koneelle tulee kun tuollalailla tekee
Mechanical
- Pyörä:
- CPI SM
- Liittynyt:
- 29.3.2010 19:42
Kellää tietoo että minkä korkunen cpi:iin vakio pakoaukko on korkee ja levee? Tai sitten näin päin että kun se on tällä hetkellä 16,5mm korkee niin kärsiikö ottaa enempää?
Esajuppeli
- Pyörä:
- Yamaha RD350 1988; Solifer SM 1982; Helkama Raisu 75cc 1986
- Paikkakunta:
- Kuopio
- Liittynyt:
- 21.2.2010 12:31
Mechanical kirjoitti:Kellää tietoo että minkä korkunen cpi:iin vakio pakoaukko on korkee ja levee? Tai sitten näin päin että kun se on tällä hetkellä 16,5mm korkee niin kärsiikö ottaa enempää?
Mittaa itse se korkeus. Ja kukaanhan sulle ei osaa sanoa että on 16,5 sopiva vai pieni vai liian suuri, sekin pitäisi sinun mitata. Tiittasen kirjaa käteen ja vähän oma-aloitteisuutta tähän touhuun.
Mechanical
- Pyörä:
- CPI SM
- Liittynyt:
- 29.3.2010 19:42
No sehän tässä onkin että ku en mitannu sitä
ennen ku aloin hinkkaamaa
oooozz|
- Pyörä:
- DRD Racing SM
- Paikkakunta:
- Tapiola
- Liittynyt:
- 9.3.2008 18:40
Luultavasti nokuna 15mm korkee.
Esajuppeli
- Pyörä:
- Yamaha RD350 1988; Solifer SM 1982; Helkama Raisu 75cc 1986
- Paikkakunta:
- Kuopio
- Liittynyt:
- 21.2.2010 12:31
Mechanical kirjoitti:No sehän tässä onkin että ku en mitannu sitä
ennen ku aloin hinkkaamaa
Viilaat pakoaukkoa huviksesi isommaksi? Onhan se ihan järkevää.
Betaversio
- Pyörä:
- Tunturimopedi
- Paikkakunta:
- Somero
- Liittynyt:
- 21.9.2006 9:56
Mittaile nyt ensialkuun niiden röörien ajoitukset, niiden perusteella vois saada hiukan enempi selville. Google tietää varmaan ajoituksien mittailuista lisää. Ja joo, laskemallakin ne saa selville. Mutta tuskin se viel ainakaan liian korkee ole.
Sitte ku oot selvitelly ne nykyiset ajoitukset niin selvittele samantien että minkälaisesta moposta on kyse.
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
- Paikkakunta:
- Perähikiä
- Liittynyt:
- 20.5.2009 20:20
Ei mikääihme et cepost ilma tietoi suurennetaa pakoo, se o nii paska vakiona. Ja itekki viilasin ilma mitää ajotuksii jogin pakoa 1,5mm ylös ja millin sivuille, mittaristo ja perse sanoo et tehoa tuli paljonki lisää.
Jaahan
- Liittynyt:
- 10.10.2009 23:57
Mulla olis suunnitelmissa tehdä 2-osainen pakoaukko Suzukin p+ 80cc pyttyyn. Onko joku muu täällä joskus toteuttanyt samaisen virityksen? Mitä suosittelette välirivaksi, kestääkö ihan jäädytysrivan palanen siinä vai kannattaako mielummin vaikka jonkun sylinterin helmasta rälläköidä palanen ja tehdä siitä ripa siihen? (Mikäli niiden laadulla eroa on
) Nikkelipuikotko nyt sitten käy parhaiten tähän valuraudan liimaamiseen ja tarvitseeko kappaleet esilämmittää?
Joona94
- Pyörä:
- 2x suzuki pv 1x suzuki s1
- Paikkakunta:
- orimattila
- Liittynyt:
- 19.1.2009 21:19
Eikös ne tietäjät suositellut siihen sitä helman palasta siihen. ? Mulla on työn alla 2-osapako.
suzuki pv -89 50rm koossa 44mm, mikuni corp 22, giannelli, 14-32, 5-vaihde
= 95,9km/h GPS
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista