joku12345 kirjoitti:nii meneekö se vakiopytty enää kii ja toimiiko jos lohkoja on avarrettu
Meneehän se toki, ei vaan enään tule toimimaan samoilla lohkoilla. Seos pyörteilee huuhtelujen kohralla siltä osin jotta rötää vaan suurimaksi osaksi. Sitte kun piikille pääsee, niin alkaa pätkimään yläkierroksilla.
joku12345 kirjoitti:eniten mietin sitä ku jossai oli et 110cc parmakitin kaa ne vaihdeakselit ja joka ikinen pikku hilpe koneen sisällä pitää vahvistaa
Ei itse asiassa tarvitse, kytkinlevyt, kampura ja jäykät kytkinjouset + lohkojen avarrus riittää. Moni luulee jotta se teho mikä parmasta tai muusta High-End pytystä lähtee, silppuaa ne rattaat sinne koneeseen. Näin ei kuitenkaan ole, sillä ne "kisa" vaihrelaatikot ja kytkinpuolen ensiörattaat mitä myyrään ovat pienemmillä vaihteille pitempiä välityssuhteiltaan ja suuremmilla vaihteilla kierrokset pysyvät ylempänä vaihretta vaihtaessa vrt. vakio vaihteiston välityssuhteisiin. Tästä linkistä näkyy Bidalotin AM6 vaihteiston hyötyprosentti verrattuna vakioon:
http://www.rrd-preparation.com/en/Compl ... -1585.htmljoku12345 kirjoitti:jos ostan uudet kytkinlevyt ja jäykemmät jouset, kampiakselin, niin noillako jo selviää?
+ 24-28 mm Kaasari, imukaula, Pipercrossi, suuttimia jne.. Kisasähköjä ei tolle tarvitte, kaveri sai Malossi MHR Replica 80cc pytyllä ja muilla hilppeillä vakiosähköt hajalle (staattori) vaihrettiin staattori, toimi jonkun aikaa ja hajos taas. Kisasähköillä alko toimimaan eikä sen suhteen ollu hajoamisia.
Ledinauha kirjoitti:Varmaan toimii melko hyvin yhteen tuo PR ja MHR, saman tehoalueen palikoita kun ovat.
No tehoalue tolla pytyllä ja putkella 9000-13000 rpm. Malossin omalla putkella sais piikin alkamaan varmaankin jo 7500-8000
joku12345 kirjoitti:Tuo pelkkä MHR taitaa olla tehokkaampi, kenelläkään tietoa että paljonko heppoja lähtee?
MHR sijoittuu Sport ja Mid-racen välimaastoon. Realistinen arvio 13-15 hp.
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)