Hene1
- Liittynyt:
- 13.3.2015 21:11
Niihä se on
mut ei hirvee mukavaa ois huomata ettei tuorevoitelu toimi jos leipoo
EnskaManne
- Pyörä:
- Rieju MRX '08
- Paikkakunta:
- Turku
- Liittynyt:
- 14.4.2014 19:30
Hei!
Mulla on ollu Rieju MRXn (virta ei tule akusta, koska ei ole akkua) vilkkujen kanssa ongelmaa. Siis vilkut päälle kytkiessä myös takavalo alkaa vilkkumaan, vaikka omasta mielestäni olen tarkistanut molempien valojen kytkennät. Myöskin jos mopon kierrokset alenevat tarpeeksi alkavat kaikki mopon valot vilkkumaan nopeaan tahtiin.
Voiko vikana olla vilkkurele, sillä olen vaihtanut mopon alkuperäisten vilkkujen tilalle arrow minivilkut jotka ovat kai eri wattiset(?). Myöskin takavalo on vaihdettu ledilliseksi.
Kiitos avusta jo etukäteen
Riejun sähköt ne on sitten perseestä...
Vireboy
- Pyörä:
- Rieju MRT -11
- Paikkakunta:
- Nummela
- Liittynyt:
- 19.5.2013 0:34
Ihan normaalia akuttomassa mopossa tollanen
manettaja
- Liittynyt:
- 2.6.2014 16:10
Minkäslaista suutinta suosittelisitte XPS pösöön, jossa 16mm lortto, motorex ilmanputsari, kuri alkukäyrästä poistettu ja hukkaputkea ei ole. Siinä on nykyää 85 kiinni mutta ei tahdo kierroksia ottaa.
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Ei me sitä voida kertoa, kokeilua vaan. Testaa kerralla vaikka 10 kokoa puoleen ja toiseen, sen jälkeen hienosäätöä. Turha pomppia kahden tai viiden koon välejä.
R1NK1
- Liittynyt:
- 23.7.2015 22:49
Tietääkö kukaan että käykö Derbin/Gileran sm vanteet DT:seen? Jos käy, niin pitääkö jotain muokata?
dattiis
- Liittynyt:
- 29.6.2012 18:39
Laakerit pitää vaihtaa 15mm reiällä oleviksi, holkit muistaakseni sopi suoraan(?)
hessuhopotin
- Pyörä:
- Terbi Senda 125
- Liittynyt:
- 19.5.2012 9:00
Derbien vanteita on 12 ja 15 millin laakereilla. Ostat samalla koolla, ku omassasiki on, niin pääset pienemmällä vaivalla. Taitaa olla niin, että kaikissa DRD- ja DRD Pro -malleissa on 15 milliset laakerit/akselit ja kaikissa sendoissa (xtremet, xracet jne.) on 12 milliset. Jarrulevyjä derbeihin saa eri kokoisia ja niitä voi vaihdella keskenään. Myös takarattaiden kiinnitykset on kaikissa derbeissä samat, joskin keskiön koko vaihtelee millillä-parilla, eri mallien välillä. Sendan rattaat sopii drd:hen, mutta drd:n rattaat ei sovi sendoihin.
Linxy
- Liittynyt:
- 4.10.2014 16:32
Saako pytyssä olevia naarmuja mitenkää "pehmennettyä" että ei katsase m-renkaita.
Ei ole oikein työkaluja kun 400 hiekkapaperia.
Naarmu ehkä millin syvä?
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Jos on noin syvä niin ei mitään muuta ku uus pyttysarja tilaukseen tai pytty porattavaks.
Linxy
- Liittynyt:
- 4.10.2014 16:32
Kai se pitää sit tilaa uus ku ei ole kun 50-60€ kunhan rahatilanne antaa.
Voikos muuten vuotava pakoputki imeä ilmaa sisään ja häiritä säätöjä.
Poltettiin PV:n putkesta karstat nii ei meinaa mitenkää saada säätöihi.
70 suuttimella tökkää täyskaasulla ja meinaa sammua, 72 röpöttää kamalasti.
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
En tiedä imeekö ilmaa sisään, mutta putken antama paine ainakin katoaa. Eli pakoputken on tarkoitus tunkea karkaava seos takaisin pyttyyn, mutta näin ei käy. Siis kyllä häiritsee, vuodot kuntoon.
Blackbiteh
- Liittynyt:
- 5.7.2015 22:24
Moro. Kuuluukos sylinterin olla tulikuuma 2-3km normaalin ajon jälkeen?
Mittaristossa ei pala minkään sortin varotusvalo.
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Moottorin normaali käyntilämpötila on siinä 90 asteen paikkeilla. Eli juu.
Kimzi
- Liittynyt:
- 10.4.2015 21:05
Ajoin menemää painoin kytkimen pohjaan rupes huutaa -> sammutin. Ja nyt ainaku käynnistää ni rupiaa heti huutaa hoosiannaa
kaikki mikä voe olla vikana on hyvä kuulla
pääsis täältä tien reunasta
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista