Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Jos se ei lupaa vaikka laittaa tulpanreiästä bensaa ni ei se sillon kipinöi. Onhan tarpeeks puristuksia varmasti, ootko koittanu muilla tulpilla? Välttämättä tulppa ei anna kipinää paineen alla vaikka muuten antaa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Detsimiähii
- Pyörä:
- Husqvarna sm-07
- Liittynyt:
- 22.5.2014 22:16
Olen kokeillut kahdella eri tulpalla, molemmat tänään ostettuja. Ja kipinää antaa ainakin sillon kun tulppa on kokonaan irti.
Edit: Ja puristuksia on.
kohajokukuzki
- Liittynyt:
- 2.3.2015 22:39
Miten paljon moottoriöljyä menee jincheng mankiin?
Ekee
- Liittynyt:
- 29.4.2015 19:57
Mikä on kun mopo alko röpöttämään kun (termostaatin?) johto on kiinni? Kannessa kiinni 1 johto, sen takana 2 johtoa. Jos sen 1 johon ottaa irti, röpötys loppuu.
tuukkaaaah
- Liittynyt:
- 16.8.2015 18:00
terve, mikä on uuden mallin rabasan kytkinvarren oikea asento kun kytkimeni ei palauta, se ennen toimi ennen kuin irrotin sen.
sanjuro2
- Liittynyt:
- 18.8.2012 13:56
Eli voiko laittaa 12-käämisen staattorin 5-käämisen tilalle. Kyseessä siis Ducatin sähköt. Ja samalla vaihdettaisiin isompaan vauhtipyörä. Siis staattori menee paikalleen, mutta kuinka johdot tulee kytkeä?
ArkeLok7
- Liittynyt:
- 27.9.2015 11:24
Minkä kokoisen suuttimen pistän Peugeot XPS:ään kun laitan Giannellin teharin ja Pipercrossin putsarin? CDI on porattu eli ei ole mitään kuristuksia.
E: Kaasari vakio eli 16mm lortto.
Moponyymi
- Pyörä:
- Aprilia RX 50 -14
- Liittynyt:
- 24.9.2015 16:14
Omaan mopoon (Aprilia rx 50 2014) olisi kiva saada vähän lisää tehoja/kiihtyvyyttä ilman että mopo kulkisi liian nopeasti. Ajattelin poistaa kuristukset tai tukkia hukkaputken mutta miten saisin sen kulkemaan taas 50kmh?
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Välityksiä lyhentämällä. Pelkkä hukkaputken tukkiminen vois olla hyvä aloitus jos noin pienet huiput tahtoo, se on pelkkää huutamista jos kaikki kurit poistaa.
Moponyymi
- Pyörä:
- Aprilia RX 50 -14
- Liittynyt:
- 24.9.2015 16:14
Olisko hukkaputken tukkimiselle mitään helpompaa keinoa kuin hitsaaminen, ku en ite viitsi edes yrittää kun olen vaan kerran elämässä hitsannut.
Jermuq
- Pyörä:
- Rieju Mrx & Cpi Sx
- Liittynyt:
- 7.6.2015 3:28
Mikä mahtais olla vikana cpi sx:sässä kun tuorevoitelupumpun akseli ei pyöri. Käynnissä kun meisselillä pyöräyttää niin se pyörii noin 2 kierrosta ja pysähtyy taas?
farez
- Liittynyt:
- 7.10.2015 22:57
Mikä Derbissä vikana, kun vinkuu/inisee kun antaa kierroksia. Mitä enemmän antaa sitä enemmän vinkuu. Malli derbi senda xtreme 2006. Katoin yläkerran ja vaihdoin samalla männän. Ei ollut siitä kiinni. Alotti tän ininän ko jäi yöks vahingos ulos pakkasee. Ei ollu myöskää magneto. Ei jaksa pysyy tyhjäkäynnil ko tuntuu et joku hairaa vastaa. Heitin pienen testilenkin ja aina kun laittoi kytkimen pohjaan sammui. Moottori jarrutus oli tavallista suurempi.
'80 Trial
- Pyörä:
- 1980 Tunturi Trial
- Paikkakunta:
- Vantaa.
- Liittynyt:
- 17.3.2011 21:36
Moponyymi kirjoitti:Olisko hukkaputken tukkimiselle mitään helpompaa keinoa kuin hitsaaminen, ku en ite viitsi edes yrittää kun olen vaan kerran elämässä hitsannut.
Ei kai siinä oikein muutakaan keinoa ole, mutta hitsaaminenkaan ei ole mitään rakettitiedettä, eli ei muuta kuin pilli rätisemään. Kunhan sulla on hitsikoneessa säädöt kohdillaan, eli virtaa on riittävästi ja lankaa tulee sopiva määrä, sekä hitsattavat palikat on putsattu kunnolla, niin hitsaus on jopa helppoa.
Itse tykkään hitsata hieman kovemmalla virralla. Tällöin polttaa helpommin reijän peltiin, mutta pienellä treenaamisella sen oppii äkkiä, milloin liipasinta kannattaa nostaa ettei reikää tule. Liian pienellä virralla hitsatessa kun kappaleet ei välttämättä tartu toisiinsa kunnolla.
Kannattaa harjoitella johonkin jämäpalaan ensin. Mitä lähempänä tuon putken pellin paksuutta harjoituspalat on, sitä parempi, kun silloin saa samalla haettua säädöt kohdilleen.
Jantunen123
- Liittynyt:
- 23.3.2015 21:14
Moro. Omistan aerox 02 ja siinä oli par vk sit vikaa. vikahan löyty sit kaasarista. neulaventtiili oli jumissa. laitoin neulanventtiilin tilalle rautalankaa ja nyt kun olen ajellut on alkanut esim. hyytymään ylämäkeen eli vaikka kaasu pohjassa niiin ei mene mihinkään. sitten kun suoralle / alamäkeen päästään mopo ottaa piikin lähtee kiihtymään normaalisti. Tänään kyllä vasta ilmen tuo ongelma ensimmäistä kertaa. Onko mahdollista että rautalanka patentti on jumissa? Vai mistä vutusta voi jo vika johtua? (tänään kyllä oli hlvtin kylmä joten voiko johtua esim siitä?AUTTAKAA hädässä olevaa
Muurari
- Pyörä:
- KTM
- Liittynyt:
- 15.10.2015 1:24
Mitä tehdä kun laitoin koron detsii nii ketjut raahaa iha vittuna siihen ketjulaahariin ja tehny oikeen urankin siihen ja siten hidastaa aika paljonkin menoa. Pitääkö koro ottaa pois vai onko jokin muu ratkaisu?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista