hessuhopotin
- Pyörä:
- Terbi Senda 125
- Liittynyt:
- 19.5.2012 9:00
Mistä kohtaa? Jos se ottaa sieltä takarissan kohalta, niin ota se laahain helvettiin sieltä.
Galil
- Liittynyt:
- 24.10.2015 13:30
Sellainen ongelma olisi kun tuo skopa on alkanut nostamaan kierroksia hihnan vaihdon jälkeen. Ennen sitä toimi normaalisti mutta nyt kun käynnistät niin kierrokset nousee ja takarengas alkaa hiljalleen pyöriä eli mopo liikkuu itsekseen. Jarrua on pakko painaa paikallaollessa tämän takia. Osaisiko joku siis kertoa vian?
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Olisitko nyt kuitenkin hihnaa vaihtaessas nykässyt jonkin letkun löysälle ja tehnyt imuvuodon? Ei muuta kuin Axea suihkuttelemaan letkujen ja liittimien juuriin ja katsomaan muuttuuko tyhjäkäynti.
mopojonnes
- Liittynyt:
- 1.9.2015 20:11
Mikä on pösössä vialla, ku menee kannentiiviste paskaks tosi useesti?
Ledinauha
Moderaattori
- Pyörä:
- Aprilia RS 125cc '06 Cagiva Mito MK I 125cc '93 Cagiva Mito EVO2 125cc '05 Derbi Senda 70cc '09 Solifer SFR 72cc '11
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 23.4.2013 19:13
Kannen tai sylinterin tiivistepinta kiero. Tai termostaatti rikki.
derbinisti
- Pyörä:
- Husse ja Derbi
- Liittynyt:
- 9.7.2014 21:28
Voi myös olla jäähdytysongelmia, joidenka johdosta mopo kuumenee ja polttaa kannentiivisteen. Jos on lämpövalo, tarkkaile sitä ajossa ja jos se palaa niin käy liian kuumana.
Nopeus ei tapa, vaan se äkillinen pysähdys.
mopojonnes
- Liittynyt:
- 1.9.2015 20:11
Hmmm ei oo lämpövaloa :/ ostan ton uue termostaatin ja tiivisteet ja sit lyön sen kasaan ja koitan toimiiko. Kuiteski varmaa melkee 30000 ajettu ni voi hyvinki olla termostaatti paskana.
t 3 ρ i
- Liittynyt:
- 25.7.2015 22:16
Kellään ideaa miten vääntää motoforcen pikakaasusta tuo läpinäkyvä osa pois kun ei tunnu liikkuvan mihinkään suuntaan vaikka kuinka on taisteltu
mopojonnes
- Liittynyt:
- 1.9.2015 20:11
Varmaan tyhmä kysymys mutta näkeekö kannen tiivistepinnan kierouden silmällä vai onko siihe joku tietty tapa millä näkee?
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Laita kansi lasilevyn päälle ja katso heiluuko kansi yhtään tiivistepinnallaan. Yks tapa on kans laittaa lasilevyn päälle hienoa santapaperia ja hieraista tiivistepintaa siihen pari kertaa, naarmuista näkee kuinka iso osa pinnasta koskee lasiin.
mopojonnes
- Liittynyt:
- 1.9.2015 20:11
Juu kiits. Kärsiikö se olla yhtää kiero tai pystyykö sitä hioa suoraks jos on iha vähä kiero?
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Kyllä se sais mahdollisimman tasainen olla, mutta ei kannata lähteä hiomaan jos vikoja ei esiinny. Ilmajäähy ei kauheasti välitä, vesijäähy taas voi alkaa polttamaan jäähynestettä joka ei tee yhtään hyvää.
Jos tahdot kantta hioa niin juuri sillä lasilla ja about kuussatasella hiomapaperilla voit varovasti hinkata kunnes hiomajälkeä on koko tiivistepinnan alueella. Kannattaa hioa märkänä.
mopojonnes
- Liittynyt:
- 1.9.2015 20:11
Juuuu kannentiiviste on menny rikki aika tiuhaan
Joozzii133
- Pyörä:
- Derbi mopo
- Paikkakunta:
- Tornio
- Liittynyt:
- 31.10.2012 22:29
Mistäköhän johtuu että derbin tankista roiskuu vähän bensaa kaasuttaessa? Vai onko ihan normaalia...?
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Niin mitä roiskuu ja mistä? Jos tankin sisällä siis loiskuu ja lotisee, niin luulisin kuuluvan alipainehanan toimintaan. Vuoto ei tietenkään ole koskaan normaalia.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista