Voikohan mulla olla sytkä pielessä tai CDI:ssä/sähköissä jotain outoa vikaa. Nyt koittanut kolmella eri kaasarilla (24mm pwk, 28pwk ja 24 vhst) ja kaikilla täysin samat ongelmat. Eli alakierroksilla/tyhjäkäynnillä vetää koneen ihan jurriin ja putken välistä alkaa valumaan palamatonta seosta, mutta sit taas seosruuvia ei voi älyttömästi pistää laihemmalle koska sit pidemmän täyskaasuajon jälkeen nostaa tyhjäkäyntiä 2300-2400rpm tienoille vähäksi aikaa ennekun laskee normi 1600-1700. Sit yläkierrokset on kanssa ihan kateissa,toimii hyvin ainoastaan 7500-10500rpm välillä jolloin vetääkin tosi hyvin. Tosta 10.5k jos kierrättää yli ni veto loppuu kun seinään, tuntuu jopa että alkaisi ennemminkin "jurraamaan vastaan" kun että vauhti kiihtyisi. Ei tuo MHR replica mikään kisainen sylinteri tietysti ole, mutta pitäisi tuo nyt kuitenkin vähän pidemmälle vetää kun kymppitonniin ennen totaalista puutumista, saakeli perus 70cc sportti airsalikin veti johonkin 11500 asti ennekun tehot rupesi laskemaan, eikä sillä tollasta täydellisen totaalista tehojen katoamista tullut edes yli 12k kierroksilla
Koittanut eri perus BR8/9/10ES tulpilla ja ei mitään eroa, NGK 9EIX iridiumilla toimi ehkä hitusen paremmin alakierroset mutta yläkierroksiin ei mitään vaikutusta. Staattorinkin vaihdoin mutta ei tuntunnu olevan mitään eroa.
Toi nykynen alakerta jonka remppasin vähän aikaa takaperin on alunperin broidin 2010 aprilia SX:stä ja jostain syystä tossa ei ole lohkossa ajoitusmerkkiä ollenkaan, pistin sit vaan silmämääräsesti samaan kohtaan kun oli omassa "derbin" koneessa jossa ajoitumerkki lohkossa löytyy.
Sen verran koittanut että maksimikierrokset on jossain 12800-13k paikkeilla ajossa, ja paikallaan näytti ottavan jopa 138xx. Eli kyl toi kuitenkin aika koville kierroksille kiertää kun vinguttaa. Tosin eipä tosta juuri hyötyä ole kun oikeasti tällähetkellä mitään tehoa ei ole yli ton 10.5k
Setti on siis se
Malossi MHR replica 80cc
TOP Racing/Jasil EVO vahvistettu kampura
PWK motoforce 24mm/Keihin 28mm PWK (aito)/Dellorto VHST 24
Malossi MHR Supermoto putki
Vakio ducatin sähköt + Top Performances kuriton CDI