VPee
kun minulla on tnt helix. niin meneekö helposti tukkoon ? kun on uusi ja siksi kyselen. Ja miten sellaiset putsataan? onko vaarallista koneelle/kaasarille jos menee tukkoon?? ja että jos sataa ja ilmanputsari menee tukkoon niin miten kannattaa toimia ja viel se että jos ei öljyä niin voiko olla että kone menee paskaks ja filtteri myös
Viimeksi muokannut VPee päivämäärä 11.3.2008 18:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Ukkopaha
- Pyörä:
- Peugeot Speedfight 1 -97
Millä pesuaineella Pipercross kannattaa pestä? Sitähän ei saa bensalla pestä.
MaRsY
- Pyörä:
- Kawasaki Kx 125cc 2006
Ukkopaha kirjoitti:Millä pesuaineella Pipercross kannattaa pestä? Sitähän ei saa bensalla pestä.
Valvoline Air Filter Oililla öljyän ite putsarit.
Myynnissä 2x Tunturi Tiger S -87.
mie_vaan
Ukkopaha kirjoitti:Millä pesuaineella Pipercross kannattaa pestä? Sitähän ei saa bensalla pestä.
ihan pelekällä veellä oon ite pessy.
sie taijakki olla niitä pelimiehia?! :D
myytävänä am6 kone, 12mm lortto, läppärunko, imukaula ja pösön vakioputsari. yv:tä tuleen.
VPee
niin miten tuo power filter putsataan? ja voiko mennä kone/kaasari rikki jos tukkiintuu? miten toimitaan mikäli märällä kelillä jättää tien päälle??
AtSoni
- Pyörä:
- Yamaha YZ125 -02
VPee kirjoitti:niin miten tuo power filter putsataan? ja voiko mennä kone/kaasari rikki jos tukkiintuu? miten toimitaan mikäli märällä kelillä jättää tien päälle??
Suosittelen, että unohdat koko powerfiltterin ja ostat vaikka paipperin, on oikeesti nimittäin aika onneton putsari tuo pf. kokemusta kyllä löytyy.
Suomto
- Pyörä:
- 450f
mie_vaan kirjoitti:Ukkopaha kirjoitti:Millä pesuaineella Pipercross kannattaa pestä? Sitähän ei saa bensalla pestä.
ihan pelekällä veellä oon ite pessy.
Plus fairy siihen veden sekaan, niin lähtee öljytkin. Tai sitten ihan ilmanputsarin pesuaine.
VPee
Mulla on tnt helix joka on myös "rautalanka" putsari ja aivan mahtava vielä aluks ainakin, Pelkkien äänien takia pidän vaikka olis aivan paska. siksi haluaisin noihin kysymyksiin vastauksia enkä kommentteja että osta piperi-
dööbi pike
- Pyörä:
- todella monta
VPee kirjoitti:niin miten tuo power filter putsataan? ja voiko mennä kone/kaasari rikki jos tukkiintuu? miten toimitaan mikäli märällä kelillä jättää tien päälle??
powerin sai muistaakseni pestä vaikka stionpesukonees vaan mamma ei välttämäti siitä tykkää
filtterin omalla pesuaineella tai poltto öljyllä tai fairylla. jos se tukkiintuu niin teho laskee vaan eipä se kaasari siitä rikki mee eikä kyl konekkaa. jos jättää tien päälle sen kastumisen takia niin poweri irti,taskuun ja menoks kotona sitten kuivumaan
-mä vaan- kirjoitti:
Onko 2000vm. minarellissa kannen tiiviste pytyssä vai kannessa?
Nicsu
Mutta siitä kannattaa luopua ihan, ennenkö on tarvetta pesemisellekään!
Ku itte tekee niin tulee kans vähä itte tehdyn näköönen!
Tomppaa_
- Pyörä:
- KTM 520, Husgwarna 250, Samurai 125
VPee kirjoitti:Mulla on tnt helix joka on myös "rautalanka" putsari ja aivan mahtava vielä aluks ainakin, Pelkkien äänien takia pidän vaikka olis aivan paska. siksi haluaisin noihin kysymyksiin vastauksia enkä kommentteja että osta piperi-
Yhtä komeat imuäänet saat vaahtomuoviputsarillakin. Mutta eipähän ole mun mopo, joten tee miten tykkäät.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä ovat teoria ja käytäntö sekoittuneet siten, että mikään ei toimi, ja kukaan ei tiedä miksi.
vilzu
minkä kokonen suutin on vakio derbis 07 xtreme
AtSoni
- Pyörä:
- Yamaha YZ125 -02
vilzu kirjoitti:minkä kokonen suutin on vakio derbis 07 xtreme
63.
karvanoppa^
- Pyörä:
- Rieju RR Sport Edition -04
dööbi pike kirjoitti:VPee kirjoitti:niin miten tuo power filter putsataan? ja voiko mennä kone/kaasari rikki jos tukkiintuu? miten toimitaan mikäli märällä kelillä jättää tien päälle??
powerin sai muistaakseni pestä vaikka stionpesukonees vaan mamma ei välttämäti siitä tykkää
filtterin omalla pesuaineella tai poltto öljyllä tai fairylla. jos se tukkiintuu niin teho laskee vaan eipä se kaasari siitä rikki mee eikä kyl konekkaa. jos jättää tien päälle sen kastumisen takia niin poweri irti,taskuun ja menoks kotona sitten kuivumaan
jaajaa..ei siinä kaasari rikki mee, mut jos poweri on tukossa nii kyllä osa siitä paskasta menee läpi ja sitte ne pikkukivet sun muut on palotilassa joka on tietenkin haitaksi! ja pesemisestä sen verran että voi pestä vaikka fairy-vesi sekotuksella ja lopuks huuhdella sen, antaa kuivua ja takas kiinni. ja helixissähän on se "kansi" siinä päällä että parempi se on ku pelkkä poweri ja ihan hyvä kuhan välillä pesee.
marc0
mikä merkitys on letkulla joka lähtee ilmanpuhdistimesta ja menee lopulta pakoputkeen?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista