derbiin olen vetänyt + johdon akulta, rungosta - ,sitte katkaisija tankin alle ja vetäny piuhat siihe flektin päälle ja teipit johon päitte suojaks. siint on hyvä ottaa sit joskus välillä virtaa aina johonkii, on ollu 70w lisävaloo ja tälläst
-70w halogen lisävalo ite tehty hernerokkapurkkiin
-polkupyörässä oli akun kanssa syksypimeillä ennen kun sain kortin tässä talvella. tosin siinä oli sillo 20w.
Rajottimelle vedin huomaamattomat johot jotka häviää jonnekkin mopon sisuksiin
nii hyvin oon piilottanu että en itekkää sen jälkee oo niitä löytäny
tosin kun rajoittimen paikkaa mietti ja minne katkaisijan sijoittaisin, kekkasin sellaset paikat mist ei muute poliisi
IKINÄ! löydä. liian näkyvällä paikalla ja hyvin naamioitu ;D
..
Ja sitten mitäs vielä, ainiin, vaaleanpunainen valo "tulpanvaihtovaloksi", taskulamppu
venäjän tuliaisia johon laitoin punasta teippiä ledien eteen, ja johdotutin sen sellai että on erillinen katkaisija, patterilla toimii koska olin epävarma siitä että saako olla mopon omalle virtalähteellä toimivaa ylim. valoa moottoritilassa.
Flektin revin helvettiin tässä ennen kesää. Teen ite takavalon, ledejä piirilevyyn, "pleksiä lämpöimu" -tekniikalla oikeaan muotoon ledejä suojaamaan. ja tulossa kaikkee muutaki, mitä nyt vaa keksis sähköille tekemistä.