LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
^ Pakko kompata
Suosittelen kääntymää vaikkapa acerbiksen tuotteisii jos haluat nätimmän vehkeen, tai sit polisportin loksu.
Kotarin oma sm loksuki on muutes aika siisti, kannattaa motokeitaalta kysellä
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
Niinno, sehän nyt aina riippuu miten itse mieltää. Esimerkiks ite oon tykänny tuosta kotarin loksusta vaikka smotot onkin, eipähän roisku paska silmille niinkuin jollain sm maitopurkkikoolla..
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Timppavaan
- Pyörä:
- Derbi X-Race SM -07
masoeman_ kirjoitti:älä nyt smotoon enska lokaria laita ja helvetin ruman maskin oot löytäny
+1
Se mikä tehoissa hävitään, se taidoissa voitetaan
_niklas]
- Pyörä:
- Gilera SMT 2010
No minkä lokarin ja maskin te laittaisitte tohon mun gileraan? Pitää joku uus lokari hommata, ku toi ei oo mikää hienoin ja vähä turhan lyhyt
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
polisport smoto lokari ? melkeen samallainen kun toi kotarin enska on vaan ihan vähän lyhempi. Ja jonku polisportin/acerbiksin maskin hommaat
Timppavaan
- Pyörä:
- Derbi X-Race SM -07
Bilteman enduro lokari on ainaki sellane että paskat ei lennä päälle ja sitä ei oo jokasella vastaantulijalla,,
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
ja äsken olit mun kanssa samaa mieltä että ei enskalokaria smotoon...
Timppavaan
- Pyörä:
- Derbi X-Race SM -07
masoeman_ kirjoitti:ja äsken olit mun kanssa samaa mieltä että ei enskalokaria smotoon...
No minä en ite kyllä laittas mutta jos haluu sellasen lokarin ettei paskat lennä päälle,, Ku sano tuolla ylempänä et nykyne lokari turhan lyhyt,,
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
Ite sanon saman ku tossa omassa edellisessä, kotkan smotoloksu keitaalta, suojaa yllättävän hyvin ja sitte maskiks vaikka joku acerbiksen tuote.
Simo Luoma
- Pyörä:
- Derbi Senda R extreme 2004
Se ei ole mopomies eikä mikään jos ei kestä pientä kuran lentoa
Ja enska lokari s-motossa IMO ihan törkeä, mutta saahan jokainen laittaa minkälaisen haluaa. Ja tuo TNT:n cross look on mielestäni ehkä hirvittävin kapistus minkä voi mopon keulille lyödä
Joku perus mmx, v-face tai vastaava, on ehkä massaa mutta ennemmin hienoa massaa kuin rumaa ja yksilöllistä
Derbien hajoamisella on huomattu olevan monia terveyshaittoja kuten masennusta, ärtyneisyyttä, vitutusta, tupakanhimoa ja alkoholismia.
Ostetaan vaijeriryyppy Dellorton PHBG kaasariin, saa tarjota.
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
No sehän vasta mukavaa on kun naama ja lasit/visiiri täynnä paskaa ja hortoilet vastaantulijoiden kaistalla ja yrität pyyhkiä kuraa vittuun niistä
Jos ei muuten niin palkkioks saa ainenkin naarmuuntuneet lasit/visiirin, jotka on vittumaiset aurinkoisella kelillä
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
Tuomi_
- Pyörä:
- lähti kokkolaan
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
Tuotetta ei ole varastossa. Onko samaa polttimoa jossakin muualla myynnissä vai kauanko tuolta tilatessa polttimon tuleminen kestää?
kotemmi
- Pyörä:
- kotari 125 -07
Mistähän mahtas saada jotai suht. ohutta letkua jota vois halkasemalla saada laitettua tuunausmielessä jarruletkun päälle. Väri sais olla oranssi. Tai sitten mahollisesti joku asiallinen oranssi teippi. (?) kenties. Mitenköhän parhaiten toteuttas ton? Kokemuksia?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista