Tuota tehonlisäyksen määrää perustelen sillä, että lopullinen lisäys joka tuohon sylinteriin tulee on todella pieni, eikä se sen takia vaikuta tehoon. Toinen asia mikä vaikuttaa lopulliseen tehoon on kierrosten määrä, sillä metran pytyillä 13-14k/rpm ollaan siellä 17hp tehoilla, kun kisasähköillä pystyy viemään loppuun asti jolloin kierroksia se 15,5k/rpm ja tuolloin ollaan jo n. 19hp lukemissa. Tämähän on sitten mutuilua siis
Mutta en kyllä oikeen osaa sanoa todellista tehoa, kun on aika ja rahat vähissä, niin ei ole tullut tehty koneelle mitään, ulkonäölle lähinnä. vituttaa oma saamattomuus
Kunhan koulut loppuu niin tarkoitus viedä SGNlle dynoon, niin saan lopulta selville paljon heppoja irtoaa, tavoite 18hp
Osalistaa:
-Metran PR3
-Metran PR kampura 46mm
-SCR Corse rl yläkautasena
-Dellorto 26m phbh
-Italkitin kytkin
-Karsitut Ducatin vakiosähköt, kevennetyllä vauhtipyörällä.