comanche888
- Pyörä:
- KTM 450 EXC
Kolmetoista kirjoitti:Tuotetta ei ole varastossa. Onko samaa polttimoa jossakin muualla myynnissä vai kauanko tuolta tilatessa polttimon tuleminen kestää?
FACEPALM
Sparewheelistä ainakin sun kommentin perusteella. Eikä valo ole oikeesti YHTÄÄN sinisempi kuin vakio polttimolla.
Petzkuu
- Pyörä:
- CPI SX 50 -06
kotemmi kirjoitti:Mistähän mahtas saada jotai suht. ohutta letkua jota vois halkasemalla saada laitettua tuunausmielessä jarruletkun päälle. Väri sais olla oranssi. Tai sitten mahollisesti joku asiallinen oranssi teippi. (?) kenties. Mitenköhän parhaiten toteuttas ton? Kokemuksia?
Ite laittaisin oranssia sähköteippiä, ei tulis kalliiksi ja varmasti olis ihan nätin näköinen.
Aap-
- Pyörä:
- Pyörätön
kotemmi kirjoitti:Mistähän mahtas saada jotai suht. ohutta letkua jota vois halkasemalla saada laitettua tuunausmielessä jarruletkun päälle. Väri sais olla oranssi. Tai sitten mahollisesti joku asiallinen oranssi teippi. (?) kenties. Mitenköhän parhaiten toteuttas ton? Kokemuksia?
http://www.moposoppi.fi/eshop/categories/1091/ Siitä sidontaspiraalia päälle.
Tuomi_
- Pyörä:
- lähti kokkolaan
Kolmetoista kirjoitti:Tuotetta ei ole varastossa. Onko samaa polttimoa jossakin muualla myynnissä vai kauanko tuolta tilatessa polttimon tuleminen kestää?
Soita ja kysy. Jatkossa tälläiset kysymykset
Valot/valomaskit yms.-topiciin.
Got SPL?
_moto_
Miten onnistuu vanneteippien laittaminen syksyllä tai talvella?Siis voiko niitä laittaa ulkona vaikka ei oo enää kovin lämmin kun ei oo lämmitettyä hallia eikä voi mopoa talonkaan sisälle tuoda
.
Viimeksi muokannut _moto_ päivämäärä 19.10.2011 19:25, muokattu yhteensä 1 kerran
[TEIKKU]
Juha_moto kirjoitti:Miten onnistuu vanneteippien laittaminen syksyllä tai talvella?Siis voiko niitä laittaa ulkona kun ei oo lämmitettyä hallia eikä voi mopoa keittiöönkään tuoda
.
Lämmitä vannetta vaikka jollaki ja ota vanneteipit sisältä lämpösestä. Tai sitte irrotat renkaat ja tuot sisälle.
Tuomi_
- Pyörä:
- lähti kokkolaan
Tai samantien koko mopo sisälle
Got SPL?
Miggu93
- Pyörä:
- Neljällä raapii
comanche888 kirjoitti:Kolmetoista kirjoitti:Tuomi_ kirjoitti:Tuo on todella hyvä.
Tuotetta ei ole varastossa. Onko samaa polttimoa jossakin muualla myynnissä vai kauanko tuolta tilatessa polttimon tuleminen kestää?
FACEPALM
Sparewheelistä ainakin sun kommentin perusteella. Eikä valo ole oikeesti YHTÄÄN sinisempi kuin vakio polttimolla.
Eipä tainnut tämän kinukkimönkkärifanittajan kommentissa ei oikein ollut tolkkua, suht asiallisesti kuitenkin oli käyttäjänimi kolmetoista kysymyksensä esittänyt. Itse voisin väittää tuon lampun olevan normaalia hehkulamppua värilämmöltään ehkä inan viileämpi, mutta kyllähän sen nyt tyhmempikin ymmärtää ettei se polttimo pelkästään lasikuvun väria vaihtamalla xenoniksi muutu...
Alkuperäiseen kysymykseen ehdottaisin, että tuota toimitusaikaa kannattaisi suoraan kyseiseltä liikkeeltä kysäistä. Muualla nyt en ainakaan näin pikaisesti katsottuna löytänyt, mutta sehän nyt ei taas mitään todista.
_niklas]
- Pyörä:
- Gilera SMT 2010
No kumpi mun gileraan. Polisport MMX vai Halo. Ja kumpi niistä on tehokkaampi?
Petzkuu
- Pyörä:
- CPI SX 50 -06
Valoteho sama kummassakin ja ite ostaisin halon
mielummi v-face
Timppavaan
- Pyörä:
- Derbi X-Race SM -07
Millä sais leikattuu derbin vakiokatteita? Siis silleen et tulis ihan siististi ja mahdollisimman helposti,, hiomallahan se sitten tietysti lopuksi,,
Se mikä tehoissa hävitään, se taidoissa voitetaan
Turze
- Pyörä:
- Derbi X-Race Sm 50 2007 & Kawasaki Kx 85 2004
Itse leikkasin mattopuukolla ja tuli helvetin siistit
.
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
_niklas] kirjoitti:No kumpi mun gileraan. Polisport MMX vai Halo. Ja kumpi niistä on tehokkaampi?
Ehdottomasti Halo tai V-Face. MMX on massa ja olen nähnyt yhden ainoan mopon missä se on näyttäny hyvältä.
Kiitokset Migulle asiallisesta vastauksesta ylempänä.
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
Timppavaan kirjoitti:Millä sais leikattuu derbin vakiokatteita? Siis silleen et tulis ihan siististi ja mahdollisimman helposti,, hiomallahan se sitten tietysti lopuksi,,
Oon ainankin itse leikellyt katteita semmoisella sahalla missä on se yks terä vaan alaspäin koko koneesta (en muista taaskaan nimeä, selventäkää joku se
), sillä onnistuu tosi hyvin ja nopeasti, ja voit tehä vaikka minkänäköstä kiekuraa katteeseen
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
_niklas]
- Pyörä:
- Gilera SMT 2010
Topsa- kirjoitti:Timppavaan kirjoitti:Millä sais leikattuu derbin vakiokatteita? Siis silleen et tulis ihan siististi ja mahdollisimman helposti,, hiomallahan se sitten tietysti lopuksi,,
Oon ainankin itse leikellyt katteita semmoisella sahalla missä on se yks terä vaan alaspäin koko koneesta (en muista taaskaan nimeä, selventäkää joku se
), sillä onnistuu tosi hyvin ja nopeasti, ja voit tehä vaikka minkänäköstä kiekuraa katteeseen
Pistosaha?
http://www.google.com/search?q=pistosaha&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1366&bih=667
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista