joo, eli juuri tuo doppler er1.
lompakko kiittää ja moottori kestää varmasti yhtä hyvin, kuin sillä Endurance mallilla.
tehoalueen määrää sitten se putki, ei juurikaan se sylinteri.. tai, no tietysti sylinterin fyysiset mitat vaikuttaa paljon siihen tehoalueeseen jne.
itse suosittelisin katselemaan erilaisia pakoputki vaihtoehtoja (esim. scootfastilta, jossa joissakin putkissa näkyy dynotulokset yms.).
ja tosiaan noita C4 laakereita kannattaa käyttää vasta kun se kone kiertää lähes jatkuvasti sen yli 13-14 000rpm tai enemmän. eli ts. kisakäytössä ainoastaan hyödylliset / "toimivat".
--
onks muuten Athenan 70cc pytyllä mitään eroa Airsalin 70cc pyttyyn?
mäntä taitaa olla Athenassa tasalakinen ja viimeistelytaso oli paljon parempi, kuin airsalissa.. ehkä jotain eroja aukkojen asteissa?
ajattelin vaa, ku tuolla Moto-Hämeellä myydään Athenaan (70cc) eri kokoisia mäntiä, mutta airsaliin ei..
ja jos laittaa tasalakisen männän kupumännän sijaan, silloinhan menee squish välys ja puristussuhde vituralleen, eikö? eli palotilan joutuisi tekemään kokonaan uusiksi (täyttöhitsaus ja viilaa).