-Sande-
- Pyörä:
- Yamaha DT 125R -90
- Liittynyt:
- 12.6.2007 14:42
Onko kenelläkään jotain arvauksia, mistä on tuollainen johto mahdannut irrota ja mihin sen kuuluis mennä?
http://aijaa.com/v.php?i=002818035064.jpghttp://aijaa.com/v.php?i=007988035065.jpghttp://aijaa.com/v.php?i=005708035066.jpghttp://aijaa.com/v.php?i=007398035067.jpgMittarista ei ainakaan tullut mitään irtonaista johtoa, eikä siellä liiemmin näkynyt mtn paikkaakaan tuolle. Ei mee vilkuille, eikä etuvalolle. Sen enempää en oo vielä kattellu, kun aattelin tulla kysymään, jos joku saattais arvata mihin tuo menis, niin ei tarvis kaikkia sähköjä läpi käydä. Vaikka pakkohan tuon on varmaankin tuonne etupäähän mennä, kun se tulee siitä johtonipusta, joka menee koko mopon läpi ja on melkein kokonaan teipattu. Ja kun tuo johtokin noin lyhyt on.
mixxer
- Liittynyt:
- 10.9.2008 17:21
Toi johto on ylimääränen tossa xtreme mallissa, mikä sullakin on. Ilmeisesti osittain ainakin samoja johtosarjoja käytetään eri derbien malleissa, joten xtremessä tuolle ei ole mitään käyttötarkoitusta.
Joku viisaampi varmasti osaa valaista, että mille tuo on tarkoitettu muissa malleissa, mutta ei tarvitse huolestua, että pitäis olla jossain kii.
-Sande-
- Pyörä:
- Yamaha DT 125R -90
- Liittynyt:
- 12.6.2007 14:42
Aijjaa, hyvä tietää. Ihmettelinkin vähän, että miten ei voi löytyä paikkaa tuolle.
Mutta olis tosiaan hauska tietää, mitä varten toi on?
kermakoira
- Pyörä:
- Derbi GPR 125
- Liittynyt:
- 29.6.2010 14:23
Onko kellää mitää tietoo mikä vois mättää ku tos pari päivää sit aamul ku ajoin ni yhtäkkii alko CPI SX digimittari näyttää aika reippaasti yli oikeen nopeuden varsinki kiihdyttäessä ja kovemmis nopeuksis. Eli ku ajaa about 50km/h ni mittari näyttää 200 mut ku ajaa jtn 30 ni näyttää iha oikein. En ite oikee muut keksiny ku ne anturit siel eturenkaas ni putsasin ne ekan mut ei mtn vaikutust.
Samppa1993
- Pyörä:
- Derbi Senda sm x-treme 05 Oli ja meni
- Paikkakunta:
- Heinola
- Liittynyt:
- 6.12.2009 14:14
kermakoira
- Pyörä:
- Derbi GPR 125
- Liittynyt:
- 29.6.2010 14:23
katoin ja näytti olevan iha kunnos mut en sitte tiiä. vois varmuude vuoks vaihtaa. muut sähköt toimii kyl moitteetta
jooonaaaz
- Liittynyt:
- 21.5.2011 22:48
DELETED
Viimeksi muokannut jooonaaaz päivämäärä 24.5.2011 20:23, muokattu yhteensä 1 kerran
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Onko kukaan keksinyt mitään järkevää selitystä miksi cdi-boksi voi mennä paskaksi?
Ja mitä eroa päällepäin on Ducatin rajoittamattomissa ja rajoitetuissa bokseissa?
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Villi veikkaus että oisko vaan siitä kun saa liikaa virtaa? Eli jos ois rajoitettu niin olis kokoajan siinä rajoilla että rajoittaako vai ei ja sitten rajoittamattomassa taas liian kovat kierrokset niin saa niin paljon virtaa että rupeaa haiku nousemaan boksista?
Eikös niissä johtojen värissä pitäis olla jotain eroo, muutenhan nuo on hyvinkin samanlaiset, toisaalta, itellä on vihree ja sinijohtoiset boksit ja molemmat on samanlaisia käyttäytymään
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Läbä
- Pyörä:
- EX!! Peugeot Xp Street Evo 3 08/ Cagiva Mito 03 Fighter Proju
- Paikkakunta:
- Lempäälä/Ideapark
- Liittynyt:
- 22.3.2011 23:08
Ite taas luulisin et, kun se rajottaa ja sitä vinguttaa sitä rajotinta vasten niin hajoo siitä liiasta rasituksesta joka siihen rajottimeen tulee ja paskoo samalla koko CDI boxin
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
No tuskin. Mulla on toi Suzuki Street Magic, siinä on rajotettu CDI-boksi ja sitä on vingutettu rajotinta vastaa joku melkee 25tkm joten... Ja vakiona, teharilla ja vielä enemmänkin viritettynä.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
MAPESA
- Pyörä:
- Ruma 4t ruoska :)
- Paikkakunta:
- Kerava
- Liittynyt:
- 1.8.2009 18:10
TooByAas kirjoitti:Onko kukaan keksinyt mitään järkevää selitystä miksi cdi-boksi voi mennä paskaksi?
Ja mitä eroa päällepäin on Ducatin rajoittamattomissa ja rajoitetuissa bokseissa?
Rajotetussa boksissa on
sininen johto ja rajoittamattomassa yleensä vihreä, itse boksilla ei ole mitään eroa kai päällepäin. Mutta rajotetussa boksissa lukee tyyliin "9400" jossain kohtaa boksia.
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Läbä kirjoitti:Ite taas luulisin et, kun se rajottaa ja sitä vinguttaa sitä rajotinta vasten niin hajoo siitä liiasta rasituksesta joka siihen rajottimeen tulee ja paskoo samalla koko CDI boxin
Ei ollu rajotettu se CDI-boksi.
Ja joo kiitos MAPESA nyt varmistuksesta vielä, mutta kerkesin hommata jo uuden. Vihreällä johdolla oli eli rajoittamaton siis! Nyt pelaa
Oktaani
- Liittynyt:
- 15.10.2010 18:43
Onkos kuinka hankala tehdä itse joku paneeli, jossa on vaan bensa ja öljyvalot. Vakio mittari on hukkunut ja olis kiva tietää millon bensa loppuu, anturit ovat siis vielä tallella. Eli ihan vaan jotkut ledit, jotka syttyy palamaan, kun bensa tai öljy on vähissä.
Samppa1993
- Pyörä:
- Derbi Senda sm x-treme 05 Oli ja meni
- Paikkakunta:
- Heinola
- Liittynyt:
- 6.12.2009 14:14
Oktaani kirjoitti:Onkos kuinka hankala tehdä itse joku paneeli, jossa on vaan bensa ja öljyvalot. Vakio mittari on hukkunut ja olis kiva tietää millon bensa loppuu, anturit ovat siis vielä tallella. Eli ihan vaan jotkut ledit, jotka syttyy palamaan, kun bensa tai öljy on vähissä.
Jos sulla on akku kiinni niin se on helppo juttu ja ne vakiohehkut voi olla paremmat, kai ne leditkin voi mennä samalla lailla tai vaatii jonkinlaisen vastuksen. Laitat johdot takasin kiinni ja valot siihen paneeliin. Siinä se ois yksinkertaistettuna. Akku on sitä varten jos omistat derbin ja sulla on se sähköboksi.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista