Mikki_32
- Pyörä:
- Ei ole
http://www.mpt.fi/index.php?productID=25694Sopisko tollanen maski mun gileraa valko/mustana? Saisin meinaa kaverilta aika edullisesti kyseisen maskin...
gorilla12345
En minä mitään perseile. Ihan oikeasti luulin aluksi että pvseen voi laittaa mankin putken, mutta otin vähän asioista selvää ja mankihan on nelitahti joten erilainen putki (?). Pv tuunaan jokatapauksessa niin että se on valmis kun saan kortin.
artsi95
- Pyörä:
- derbi xtreme r ja suzuki pv
olis tämmönen onkelma ku koitin laittaa korotus iskareita peeveesee 320mm ni otti se korvake joka pitää sitä tankoa joka sitte taas pitää sitä takapyörän keskiöö kiinni ni se otti takajarru polkimeen kiinni ni mitä täytyy tehä et ne joset saa siihen????
Turze
- Pyörä:
- Derbi X-Race Sm 50 2007 & Kawasaki Kx 85 2004
shalloa kirjoitti:http://www.mpt.fi/index.php?productID=25694
Sopisko tollanen maski mun gileraa valko/mustana? Saisin meinaa kaverilta aika edullisesti kyseisen maskin...
EI. Hirveä maski imo
.
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
shalloa kirjoitti:http://www.mpt.fi/index.php?productID=25694
Sopisko tollanen maski mun gileraa valko/mustana? Saisin meinaa kaverilta aika edullisesti kyseisen maskin...
kyllä se voi sopiakkin siihen
Peraa_
- Pyörä:
- Yamaha TZR 125
omasta mielestä kaikki acerbiksen maskit paitsi ehkä led vision on aika hirveän näköisiä ja en niitä ainakaan omassani enkä välttämättä muidenkaan pyörissä haluisi nähdä
kossusukka
Moderaattori
- Pyörä:
- Suzuki S1 -91, Aprilia RX -00, Yamaha PW80
Led Visionista puheenollen, tuli sitä koitettua ensikertaa ja vielä ihan pimeäänkin aikaan, niin julmettu valoteho siinä. Oikeasti kirkas ja sillä muuten näkee, harmi vaan että valokuvio ei tieliikenteeseen ole millään tavalla järkevä (liian korkea valokuvio, häikäisee vastaantulijoita). Nähtävästi ledeistä sitä potkua aika kiitettävästi saa.
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
perhana kun aikoinaan v facen ostin ja kuukauden päästä huomasin että tollanen led visionikin ois myynnissä
tosin onhan v face "vähän" halvempikin mutta led visioni ei ois niin massaa
Aap-
- Pyörä:
- Pyörätön
kossusukka kirjoitti: Nähtävästi ledeistä sitä potkua aika kiitettävästi saa.
Harmi kun niissä ei oo ledejä missään muualla kun huomiovaloina... Itse polttimot on halogeenit molemmissa maskeissa, Led Visionissa ja Led Vision HP:ssa
kossusukka
Moderaattori
- Pyörä:
- Suzuki S1 -91, Aprilia RX -00, Yamaha PW80
Ai perkele, no siinätapauksessa olen sekottanut vaan maskien nimet täysin. Kyseessä oli siis polisportin valkoinen maski, jonka alaosassa oli kirkas muovi jonka takana taas kaksi helkutin isoa ledipolttimoa, ei mitään muita polttimoita. Näytti vähän samantyyliseltä kuin EMX Dual, aika lähelle sentyylinen. Maskin sisäpuolella oli vielä tarra, että "Not for road use". Eli kyseessä siis ei led-vision ollutkaan, tietääköhän joku minkäniminen maski se oli?
Haa, googlestahan se löytyikin ja tämä maski se sittenkin oli, eikä mikään led vision.
http://www.mc-scatter.com/valomaski-pol ... 46705.htmlEli nähtävästi HMX. 2x 3W teholedit ja valoteho samaa luokkaa 55W halogenin kanssa noin silmämääräisesit arvioiden.
Timppavaan
- Pyörä:
- Derbi X-Race SM -07
Kaverilla tollane maski ja kyllä näkee pimeellä^^
Se mikä tehoissa hävitään, se taidoissa voitetaan
_niklas]
- Pyörä:
- Gilera SMT 2010
Mitä viellä tekis gileraan?
Wozer
- Pyörä:
- kahen litran ohc turbokolmosen kautta nelosen puhaltimella
Jos tekisit jonkin underin.Kuiduttaisit vaikka sellaisen,mikä myötäilisi runkoa ja sen mustaksi maalaus.Ei näkyisi tuota takahäkkiä rumasti tuosta kilven yläpuolelta
Laman ja energiansäästösyiden takia valo tunnelin päässä on nyt sammutettu.Terv. Jumala
topiiz
- Pyörä:
- BMW
Halo vai apikan kissansilmä maski tuohon derbiin? muutakin muutoksia saa ehottaa, gallerias lukee mitä on jo tulos..
Turze
- Pyörä:
- Derbi X-Race Sm 50 2007 & Kawasaki Kx 85 2004
Aprilian kissansilmämaski mun mielestä. Omasta mielestä Halo on ruma "kopio" V-facesta.
Sit sellaset mustat reikäkatteet vois sopia kans
...
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista