Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

Ledinauha Moderaattori
Pyörä:
Aprilia RS 125cc '06              Cagiva Mito MK I 125cc '93          Cagiva Mito EVO2 125cc '05          Derbi Senda 70cc '09                                     Solifer SFR 72cc '11
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
23.4.2013 19:13
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Ledinauha » 16.6.2014 17:05

Eivät kuulemma ole tehoiltaan ihan mitä luvataan, mutta laatua kuitenkin.
Aleksimetsäportti
Pyörä:
Gilera Smt 80cc High end
Liittynyt:
15.9.2013 21:06
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Aleksimetsäportti » 20.6.2014 20:09

oisko tällänen setti hyvä ja paljon olis tehoja suuunnilleen hp?
malossi mhr 80, scr hm 50/70 alakauttanen,21mm lortto,malossi vl6,barikit competion ja c3,metrakit mrd kytkin,piperpross.
Katso galleriani!
SX_Henkka
Pyörä:
Aprilia SX 09
Paikkakunta:
Nakkila
Liittynyt:
30.9.2012 21:38
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut SX_Henkka » 20.6.2014 20:33

Isompi kaasutin vielä ni ois aika valmis!
Aprilia sx 80cc projektina!
Aleksimetsäportti
Pyörä:
Gilera Smt 80cc High end
Liittynyt:
15.9.2013 21:06
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Aleksimetsäportti » 25.6.2014 2:31

http://www.dam-sport.net/airsal-70cc-eu ... 84248.html
http://www.dam-sport.net/kit-cylindre-a ... euro3.html
onko noissa muuta eroo paitsi toi fonte valurautaa? onko tehoeroja?
Katso galleriani!
jawa123
Liittynyt:
25.4.2011 21:00
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut jawa123 » 25.6.2014 7:45

Ylempi näyttäis olevan männänrenkaista päätellen sport ja alempi T6 eli "racing". Ei noilla juuri eroja ole, 2 renkainen mäntä voi kestää vähän pidempään.
jawa123
Liittynyt:
25.4.2011 21:00
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut jawa123 » 3.7.2014 21:24

Pahoittelut tuplapostauksesta, mutta ajattelin, että tälle kysymykselle olisi hyvä varata ihan oma viestinsä.
Eli onko kellään mitään tietoa / kokemusta ebay:ssa myytävistä ''90cc'' sylintereistä, jotka porauksen perusteella ovat oikeasti 70cc pyttyjä elleivät vaadi pidempää iskua, siitä ei ainakaan ole mainintaa. Tässä linkki kyseiseen tuotteeseen: http://www.ebay.com/itm/KR-Cylindre-kit ... 2590240bf5
merkki on ilmeisesti KR (?), josta ei löydy mitään tietoa, eikä kyseisiä pyttyjä tunnu löytyvän mistään muualta. Kuulostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta, mutta jos pytty onkin ihan pätevä niin eihän tollasta voi jättää hankkimatta. Kaveri epäilee pyttyjä poratuiksi vakiopytyiksi, mutta eihän tuo ulkonäöltään ole edes lähellä vakiopyttyä. Kyseisellä myyjällähän oli aiemmin myynnissä keltaisia 70cc pyttyjä samaan hintaan, mutta yhtäkkiä hinta oli noussut 100 eurolla :paha:
Detsoni80
Liittynyt:
27.3.2012 21:14
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Detsoni80 » 9.7.2014 20:36

.
Viimeksi muokannut Detsoni80 päivämäärä 21.7.2014 0:13, muokattu yhteensä 1 kerran
jawa123
Liittynyt:
25.4.2011 21:00
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut jawa123 » 9.7.2014 20:42

Eiköhän riitä jos esität saman kysymyksen vain yhdessä topicissa, mutta eiköhän se ole ihan passeli kun kerran airsalikin pelaa ihan hyvin 16 millisellä.
Detsoni80
Liittynyt:
27.3.2012 21:14
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Detsoni80 » 9.7.2014 20:59

.
Viimeksi muokannut Detsoni80 päivämäärä 21.7.2014 0:12, muokattu yhteensä 1 kerran
jawa123
Liittynyt:
25.4.2011 21:00
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut jawa123 » 9.7.2014 21:10

Kokeile, riippuu ihan liian monesta asiasta.
tuuninkiX
Pyörä:
Yamaha Aerox -04, Peugeot XPS -04
Liittynyt:
6.10.2013 15:55
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut tuuninkiX » 10.7.2014 21:10

Jawa123 kysyi tuosta 90cc pytystä, mikä tuolta eBaysta löytyy, niin eikö Scootfast myynyt talvella/joulun-aikaan kahta eri ''halppis'' 70cc-pyttyä. Toinen pytyistä oli keltainen 2-mäntäinen ja halvempi, ja toinen punainen 70cc. Sanoisin, että tuo 90cc on porautettu 70cc:stä? Vaikuttaa samanlaiselta, kuin Scootfastin myymät. Tuohon hintaan, kyllä ehdottamasti kannattaa tuo ostaa!

Itsellä olisi kysyttävää lohkojen avarruksesta. Tarvitsisi jotain hyvää ohjetta lohkojen avarrukseen, koska tuo ''Virittämistä pintaa syvemmältä''-artikkeli kuvineen ei oikein asiaa auttanut. Joku kuva missä näkisi selvästi mitä pitää avartaa olisi hyvä. Ja onko eroa avartaako dremelillä vai paineilmajyrsimellä?
JVEL
Paikkakunta:
Sotkamo
Liittynyt:
9.5.2013 18:53
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut JVEL » 21.7.2014 7:56

Tänään näin täällä mototissa MHR Team 2 sylkän myytävänä ja kiinnostuin kun oma italkit leipo pullat kannentiivisteen pettämisen johdosta, kysymykset kuuluukin seuraavasti:
1, Kiekkapannuhan tämä on MHR Team 2, olenko oikeassa?
2, Nykyseltään alakerrasta löytyy Stage6 kytkinsetti Italkitin jousilla, C3 laakerit ja Artek K1 kampura, 75cc Italkitin kanssa ei mitään ongelmaa ollut, mutta mietityttää että kestääkö nuo C3 laakerit nämä kierrokset?
3, Mitä eroa MHR Teamin ja Team 2 välillä? Googlesta ei oikein tietoa löytynyt.
4, Myyjä puhu 'tulirenkaasta' mikä p****le..? Slangisana männänrenkaalle...? Ei ole ennen tullut moista vastaan. :roll:
.Juho
Pyörä:
Suzuki TS250R '97
Liittynyt:
1.3.2013 12:50
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut .Juho » 21.7.2014 18:42

1. Kyllä.
2. Kestää, ellet aja kilpaa ja käytä korkeakiertoista putkea (esm. MK Pro Race)
3. Tietääkseni vaihteellisille mopoille ei valmistettu MHR Team 2:sta, ainoastaan pelkkää MHR Teamia. Eli myyjä ei tiedä, mitä on myymässä.
4. En ole ennen kuullutkaan "tulirenkaista" puhuttavan.. ainakaan männänrenkaina. TUSKIN mikään slangisanakaan. Kannattaa vähän tiedustella myyjältä.. en luottaisi häneen noiden asioiden perusteella kovinkaan paljoa.

Skoottereihin on valmistettu Malossi MHR Team 2:sta (2012-), joka on päivitetty versio 1:stä.
vizu
Pyörä:
Suzuki PV & Tunturi Hopper
Paikkakunta:
Helsinki/Tapanila
Liittynyt:
2.8.2011 17:55
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut vizu » 21.7.2014 20:26

Tarkottaisko myyjä "liekkirengasta" eli kuparirengas, jota käytetään kannentiivisteenä. samaantapaan kuin Näissä viripytyissä on kumiset o-renkaat kannessa.
Jos joku ei ymmärtänyt niin googlen kuvahaku näyttää lisää...

E: Kävin kattomassa ton myynti-ilmotuksen nii luultavasti joo, kun puhuu tiivisteistä ja "tulirenkaista" mutta tässä tapauksessa ne on ihan o-renkaat.
tomppatikku
Pyörä:
Yamaha DT -07,CH Racing -06, Polaris Sportsman 500 -13
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
21.3.2011 19:32
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut tomppatikku » 22.7.2014 9:05

Itelle ois tulossa nyt Malossi mhr 50 replica pytty, 21mm kaasari, malossi vl6.
Mitäs putkea suosittelette ja ei varmaan tarvii alakerta vahvistuksia?
kortti ~ off [x] on []
kilvet ~ off [x] on []

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista