[leipuri]
- Pyörä:
- Ex Derbi, Yamaha Dt Stunt Project
- Paikkakunta:
- Pirkanmaa, Sastamala
- Liittynyt:
- 20.9.2011 16:58
Hei tietäisikö kukaan, mikä on kuvassa esiintyvä osa? löysin Vanhan mallin rabasan vuoden 1998 moottorista ja osasta oli katkennut toinen pää, mikä on johtanut moottorin hajoamiseen eli osa on oikeasti symmetrinen.. oli kiinni jossain kytkinpuolen rattaassa tapin päästä ja muu osa oli vaihteistopuolella...
Myös myynnissä Vanhan mallin koneeseen osia!! ostakaa pois ja rahoittakaa proju kamelia saamaan uuden moottorin, jotta pääsisi viimeisen kesän ennen ajokortti-ikää kulkemaan!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
if you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!
juzzy
- Pyörä:
- ktm exc ja romut
- Paikkakunta:
- helsinki
- Liittynyt:
- 9.11.2010 19:20
tasapainoakseli
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Jep, juurikin se. En käsitä miksei uudemmissa enää ole..
kossusukka
Moderaattori
- Pyörä:
- Suzuki S1 -91, Aprilia RX -00, Yamaha PW80
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 13.10.2007 23:34
Ei vanhoissakaan sitä ole muutakuin Rabasa EBE-mallissa (kun sendojen kone on EBS), eli pääasiassa GPR50:n koneessa, sitä on voitu joissain kalliimmissa DRD-malleissa käyttää myöskin. Mahtaakohan olla nykyisissä GPR50-malleissa tasapainoakselia, mene ja tiedä. Juttua kuullut joskus D50B1 koneesta (uusien sendojen kone D50B0), mutta helvetin Piakkion dokumenteistakaan löydä kunnolla mitään viitteitä koko tasapainoakseliinkaan.
MaKe_94
- Liittynyt:
- 8.8.2010 17:41
kenelläkään vinkkejä kytkinongelmaani sivuilla 13-14 ?
[leipuri]
- Pyörä:
- Ex Derbi, Yamaha Dt Stunt Project
- Paikkakunta:
- Pirkanmaa, Sastamala
- Liittynyt:
- 20.9.2011 16:58
kossusukka kirjoitti:Ei vanhoissakaan sitä ole muutakuin Rabasa EBE-mallissa (kun sendojen kone on EBS), eli pääasiassa GPR50:n koneessa, sitä on voitu joissain kalliimmissa DRD-malleissa käyttää myöskin. Mahtaakohan olla nykyisissä GPR50-malleissa tasapainoakselia, mene ja tiedä. Juttua kuullut joskus D50B1 koneesta (uusien sendojen kone D50B0), mutta helvetin Piakkion dokumenteistakaan löydä kunnolla mitään viitteitä koko tasapainoakseliinkaan.
Juu eikä esim. Easypartsilta löydy mistään kuvista sitä... Mut sitä tuskin voi jättää poiskaan koneesta kun kasaa?
Kummalisia ovat Derbien tiet..
if you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!
[leipuri]
- Pyörä:
- Ex Derbi, Yamaha Dt Stunt Project
- Paikkakunta:
- Pirkanmaa, Sastamala
- Liittynyt:
- 20.9.2011 16:58
MaKe_94 kirjoitti:kenelläkään vinkkejä kytkinongelmaani sivuilla 13-14 ?
Voisit pistää kuvia esim. kytkimestä täysin osina kun avaat sen, niin asiasta enemmän tietävät voisivat vilasta tarkemmin, että kaikki osat ovat tallessa ja järjestyksessä
if you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!
MaKe_94
- Liittynyt:
- 8.8.2010 17:41
jeps! otan kuvia tuossa muutaman päivän aikana. on kyllä mysteeri tuo. täällä netissä juttelin yhen toisen tyypin kanssa kellä on samainen vika ollut, niin oli hän ajellut raakana muutaman päivän ja sanoi että itsestään korjautui ja välillä teki tuota ettei irrota. mut kylhä se pitää iha kokonaa saada kuntoo.
[leipuri]
- Pyörä:
- Ex Derbi, Yamaha Dt Stunt Project
- Paikkakunta:
- Pirkanmaa, Sastamala
- Liittynyt:
- 20.9.2011 16:58
Kaveri kertoi tänään, et cpi:ssä oli ollu sama vika ja syynä oli venynyt kytkinvaijeri... Se saattaa olla syynä myös kaverisi mopoon
Esim. lämpötilasta johtuen vaijeri on ottanut huonommin kiinni, sillä vaijeri on pidentynyt vaikka moottorin lämpötilasta...
if you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
En kyllä millään jaksaisi uskoa tuohon... Ja kyllähän sen nyt kahvaankin tuntee, että koska on vaijeri liian pitkä..?
[leipuri]
- Pyörä:
- Ex Derbi, Yamaha Dt Stunt Project
- Paikkakunta:
- Pirkanmaa, Sastamala
- Liittynyt:
- 20.9.2011 16:58
ei sitä välttämättä... riippuen kuinka paljon kytkin nousee.. Mut ehdotus siinäkin
if you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!
MaKe_94
- Liittynyt:
- 8.8.2010 17:41
tuli terpiin uus vika taas. ajaessa vaan rupes BOO BOO BOO ja sammu. samanlai ku bensa loppuis. luulin että se on bensasta mutta ei. sylinterikannesta semmonen kultanen kierteillä oleva juttu löysty ja lens vittuun. nyt siis kannesta näkee sisälle pyttyyn. poljettaessa ei tapahdu mitään. kaikki muu on siis ok, jäähäri ja öljyt bensan seassa ym.
kellää vastaavaa vikaa et lähteny se irti. tuttu sano et se on joku lämpöanturi, siitä lähti myös piuha mutta sen leikkasin joskus pois. niin tuotanoin jos jostain siihen uuden samanlaisen hommaan niin pitäs olla kuin normaali? että ei oo tuon korkin lentäminen mitään aiheuttanu kun että saa vaan ilmaa ? ja jos jollain on myydä semmosta niin lähetä yv
pyttynä toimii barikit 80cc ja vakiopytyn (07ylöspäin) se kultanen anturi käy.
vizu
- Pyörä:
- Suzuki PV & Tunturi Hopper
- Paikkakunta:
- Helsinki/Tapanila
- Liittynyt:
- 2.8.2011 17:55
Sehän on messinkii ja siitä näkee vaa sylinterin vesi säiliöö, missä se vesi kiertää eikä siitä pitäs johtuu BOOAUS. siihe voi laittaa jonku pultin joka on samoil kierteil.
Sul saattaa olla bensahana rikki kannattaa varmaa vaihtaa
E:Ja se "Kultanen juttu" on lämpöanturi eikä sil tee perjaattees mitää
MaKe_94
- Liittynyt:
- 8.8.2010 17:41
okei juu kiitos vastauksesta. tuskin on bensahana(alipainehana) kö se oli ihan kunnossa ku katoin. pitäiskö lähtee ilman sitä käyntii ?
vizu
- Pyörä:
- Suzuki PV & Tunturi Hopper
- Paikkakunta:
- Helsinki/Tapanila
- Liittynyt:
- 2.8.2011 17:55
Kyl se käyntii lähtee ilman sitä jos kaasutin saa bensaa.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista