Vakiosuuttimen koko vaihtelee hieman vuosimallin mukaan ja huollossa ne on saattanut vaihtaa suutinta joskus. Suosittelen tarkistamaan kaasarin sisältä mikä suutin siellä on sisällä, vähän kiusallinen tapa mutta saa varmimman tiedon.
Kohokammion tiivisteitä saa esim Moposportilta, mutta kannattaa kysyä jostain paikallisesta liikkeestä joka myy mopoihin varaosia. He voivat tilata tukusta niitä jollei hyllystä löydy. Tiivisteelle (yleensä pitää ostaa koko kaasuttimen tiivistesaja, eli ns. korjaussarja) hintaa tulee n. 7-13e, siinä on sitten kaikki tiivisteet kaasariin.
Itse en ole sitä tiivistettä vaihtanut muutoin, kuin ainoastaan jos tiiviste on litistynyt jo vanhuuttaan huomattavasti, tai se on muuten röpelöinen/rikki.
Seosruuvi vaikuttaa tyhjäkäynnille, pääsuutin täyskaasulle. Eli jos täyskaasulla mooaa, niin seosruuvi ei vaikuta mitään. Sensijaan jos esimerkiksi muuten pyörä toimii hyvin mutta irroittaessa kaasun (palautuminen tyhjäkäynnille) pyörän kierrokset jäävät korkeiksi, seosruuvilla voidaan säätää se tyhjäkäynnin seos kohdalleen jolloin ne laskeutuu minne kuuluukin. Samalla myös tyhjäkäynnin "puhtaus" (miten tasainen käynti jne) riippuu toki sen seoksen säädöistä.
Tuskin laki sitä kieltää, sitä voi tulkita niin monella tapaa. Tärkeintä on vain se, ettei mopo kulje liikaa, niin ei tule sanomista.