Kierroslukumittarit

Juhopa
Paikkakunta:
Äetsä
Liittynyt:
12.11.2002 20:37

ViestiKirjoittanut Juhopa » 3.11.2004 21:32

Ja MänTä voiskin laittaa sitten ohjeita että miten toi tausta muutetaan kiitooos... ;)
Ilona isotyttö - Isona ilotyttö
Suiza-88
Paikkakunta:
Kinkomaa
Liittynyt:
18.2.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Suiza-88 » 3.11.2004 21:46

No tuohan olis aika hemmetin siisti tuning, laittas PV:seen, asteikko 16trpm asti :P Jos tuo nyt tosissaan toimii kärjettömässä yksisylinterissessä kaksitahtisessa, niin tuohan on pakko-ostos! :D
Räsä lähti, ja Räsää myös tilalle... ;)
J0mppe
Paikkakunta:
Lappajärvi
Liittynyt:
4.4.2004 22:23

ViestiKirjoittanut J0mppe » 3.11.2004 21:51

mutta eikös toi bilteman mittari ainaki toimi 12voltin jännitteellä? ja tunassahan on 6 voltin järjestelmä...
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 3.11.2004 22:24

jomppe, se on tietääkseni lähinnä polttimoa varten se 12v. Voin tietenkin vilkaista josko on jotain tekemistä asian kanssa(ohjeista). Asteikossa vain vaihdetaan numeroiden arvoja, eli 1 -> 2, 4 -> 8 jne. Elikäs skannaat sen mittarintaustan ja korvaat uudella :)
Jarod Woods
Liittynyt:
1.10.2003 21:00

ViestiKirjoittanut Jarod Woods » 3.11.2004 23:23

Aivan helppoa. Laitoinpa Tunaan tappiinviilatun 50 pytyn ja 16 mm mikunin niin kiertää enemmän kun mun kevari.
Jofa
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
28.10.2004 21:08

ViestiKirjoittanut Jofa » 4.11.2004 22:54

toimiiko toi tunturi tiger aquassa?
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 4.11.2004 22:59

Jofa kirjoitti:toimiiko toi tunturi tiger aquassa?

Toimii. Ostamaan jo!
Juuei siisjoo.
Sultzi -99
Liittynyt:
28.9.2002 20:26

ViestiKirjoittanut Sultzi -99 » 4.11.2004 23:19

MänTä kirjoitti:Siis jos nelarissa on neljä tahtia, ja ne käydään kahdessa kierroksessa läpi. Silloinhan kone sytyttää kerran kahdessa kammen kierroksessa, kun sylintereitä on neljä ja ne kaikki käy eritahtia niin 4 sytkää per kaks kierrosta eli 2 sytkää per yks kierros. Ei oo niin vaikeaa :)

Ottomoottori sytyttää juuh 180 asteen välein.. (siis 4 pyttynen)..
Kawasaki KXF250 -05 *MYYTÄVÄNÄ*
tunturiSS
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
4.7.2004 1:50

ViestiKirjoittanut tunturiSS » 5.11.2004 14:29

mites toi kytketään kärelliseen?

edit: siis ei mitään!!
KYLLÄ' NYT NÄYTTÄÄ SILTÄ ETTÄ EI HYVÄLTÄ NÄYTÄ...
tunturiSS
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
4.7.2004 1:50

ViestiKirjoittanut tunturiSS » 5.11.2004 14:37

Ville Vallaton kirjoitti:Ei se mopoon käy jos ei ole laturia mopossa. Se eroaa sillätavoin siitä bensamoottorin mittarista, että se ottaa sen kierrosluvun jotenkin siitä kolmivaihevirta laturista eikä sytytyksestä (dieselissähän ei ole sytytystulppia eikä näinollen mitään sytytyspuolia tai muitakaan).


mitä helv.. ai että dieselkoneessa ei ole sytytys tulppia ! syön kyllä moponipenkin jos löyät dieselmoottorin missä ei oo sytystulppia eikä sytkäpuolta!!!!

miten sew muuten sen pensan polttas ??? ilmallako :D
KYLLÄ' NYT NÄYTTÄÄ SILTÄ ETTÄ EI HYVÄLTÄ NÄYTÄ...
Jofa
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
28.10.2004 21:08

ViestiKirjoittanut Jofa » 5.11.2004 15:17

ei dieselli koneissa oo sytytystulppia. niis on niin hyvä puristussuhde et bensasyttyy itsestään
hJ
Paikkakunta:
Eno
Liittynyt:
1.1.2004 14:03

ViestiKirjoittanut hJ » 5.11.2004 15:19

Jofa kirjoitti:ei dieselli koneissa oo sytytystulppia. niis on niin hyvä puristussuhde et bensasyttyy itsestään


et sitten ole hehkuista kuullut?
Jocce
Paikkakunta:
SoMeRo
Liittynyt:
24.5.2004 15:46

ViestiKirjoittanut Jocce » 5.11.2004 15:27

Disukoneis on hehkutulpat. Ajavat saman asian kuin bensakoneis sytytystulpat.
supersport
Paikkakunta:
terbilä???????
Liittynyt:
22.6.2004 13:07

ViestiKirjoittanut supersport » 5.11.2004 16:03

Tais tulle TunturiSS:lle penkin syönti reissu... :D
14-54, 70cc, 14mm, tk & piper= 101km/h
Elätti
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
28.7.2004 18:02

ViestiKirjoittanut Elätti » 5.11.2004 16:15

Pojat puhuvat kyllä nyt täyttä paskaa. Hehkutulpat tiisseleissä tosiaankin on mutta se ei niitä käytä polttoaineen sytyttämiseen vaan sen lämmittämiseen, tapahtumaa kutsutaan hehkuttamiseksi, jolloin hehkutulppia lämmitetään. Silloin polttoaine syttyy paremmin. Dieselkone toimii sillai, kun se puristaa ilman ja polttoaineen niin tiukkaan kasaan jolloin se räjähtää puristuksen voimasta.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista