Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
En oo nyt enään varma mistään kun vaihoin taas uuden kohokammion ja vuotaa vieläkin
Mutta siis kun päästää bensan kulkemaan, niin alkaa kostumaan siitä kohokammion saumasta ja pikkuhiljaa rupee bensaa tippuun maahan. Ja ei mun mielestä kastu ylempää...
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
jandu
- Pyörä:
- Drd racing -07; Tunturi "posti" Pappa -64; Sachs Jupiter -59
- Paikkakunta:
- Masku
- Liittynyt:
- 8.5.2010 20:22
Laitoin tuossa derbiini 19mm dellorto racingin kiinni niin onko siinä tuorevoitelu? Ja jos on niin vaikuttaako se jos se tuorevoitelun reikä ei ole tukittu niin jotenkin toimivuuteen tms.? Kun en millään saa sitä toimimaan kunnolla, vaan vakiokaasarilla vetää paljon paremmin.
Xtreme-11
- Pyörä:
- Derbi drd extreme 70cc
- Liittynyt:
- 11.3.2011 23:10
oon 99% varma et jos se ei oo tukittu ni siit tulee imuvuoto... mutta varma en ole mutta luulisin
HegeX_
- Pyörä:
- Honda CR250R -92
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 31.5.2010 17:00
Vetää ilmaa sieltä jos ei oo tukittu, laita siihe joku letkunpätlä ja siihe ruuvipäähän tai sulata se letkin pää umpeen.
HONDA
The Power of Dreams
jandu
- Pyörä:
- Drd racing -07; Tunturi "posti" Pappa -64; Sachs Jupiter -59
- Paikkakunta:
- Masku
- Liittynyt:
- 8.5.2010 20:22
Ja sitte vielä et tietääkö joku kumpi tai mikä niistä letkun paikoista on se tuorevoitelu? Ku siinä ylhäällä on kaks alaspäi osottavaa kohtaa ja toinen on vissiin ylivuoto letkun paikka. En kyllä varma ole.
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Tuoreöljyvoitelun ja alipaineen ja bensaletkun nipat ovat kaikki messinkisiä, eli vähän kultasen värisiä. Muut ovat huohotin-nippoja.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
- Paikkakunta:
- Perähikiä
- Liittynyt:
- 20.5.2009 20:20
Kumpiki alaspäi osottavista on ylivuoto, niihin ei kytketä mitään muuta, ku jos haluaa ni letkunpätkät alaspäi, joita ei kiinnitetä mihikää.
Itel oli tollee et ei ollu tukittu, ni iha vähä leijas vaa aina ku veti kytkime pohjaas, siis iha olemattomasti. Ei siit haittaa ollu mutta tuki ihmeessä ni on varma.
Yuorevoitelunippa tossa kaasarissa on keskellä jommalla kummalla sivulla sellane ohut pitkähkö nippa.
Sami L
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 1.5.2010 14:50
Tuorevoitelu- ja alipainenipat on aina suorassa yhteydessä kaasarin kurkkuun, eli pitää aina tukkia jos niihin ei kytketä alipaine- tai tuorevoiteluletkuja. Muuten käy laihalla, ei saa säätöihin, kierrokset leijailee, ja leipomisriski aika suuri.
Jarg
- Liittynyt:
- 3.6.2011 23:06
Topsa- kirjoitti:Ai jos lykkäät 120 suuttimen sinne niin tekee samaa? Kampikammiossa vuoto siinä tapauksessa.
100 taitaa olla aika minimi vakiokaasarilla AM6:sessa (~16mm).
Eli kokeile 110-120.
Tsekattiin mäntä niin sieltä puuttui ylempi männän rengas kokonaa ja alemmasta pala voikos johtua siitä ettei suurempi kaasari toiminut??
jandu
- Pyörä:
- Drd racing -07; Tunturi "posti" Pappa -64; Sachs Jupiter -59
- Paikkakunta:
- Masku
- Liittynyt:
- 8.5.2010 20:22
Joo no vika ettei kaasari toiminu oli se et mul ei alipainehana toimi ni tukkisin sen alipaine letku ja joha alko toimimaa. Ja ei tuossa sitte vissiin oo tuorevoitelu mahollisuutta
ei ainakaan mitää paikkaa sille löydy
jandu
- Pyörä:
- Drd racing -07; Tunturi "posti" Pappa -64; Sachs Jupiter -59
- Paikkakunta:
- Masku
- Liittynyt:
- 8.5.2010 20:22
jandu kirjoitti:Joo no vika ettei kaasari toiminu oli se et mul ei alipainehana toimi ni tukkisin sen alipaine letku ja joha alko toimimaa. Ja ei tuossa sitte vissiin oo tuorevoitelu mahollisuutta
ei ainakaan mitää paikkaa sille löydy
E: ei se kyllä vieläkään alkanu kunnol toimimaa
mutta paremmin kylläkin. Voi olla suuttimestaki kiinni. Mut minkäkokone drd racingin vakio imukaula o? Et voisko se vaikuttaa?
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Derbin imukaula on 20-21mm halkaisijaltaan. Eikä se tuolla lailla vaikuta vaikka olis pienempikin.
Sturbi
- Paikkakunta:
- Harjavalta
- Liittynyt:
- 9.12.2009 22:47
Mitäköhän äske tapahtu ku keulin sykeröllä, niin mopo tukehtu ja kun sain sitten sen käyntiin niin oli niin perkeleen tukkonen, pysy just kaasupohjassa käynnissä. Sitten katoin kaasariin päin niin siitä ryypyn puoleiselta letkun paikasta (vissiin joku huohotin nipa) ryöppys perkeleesti bensaa?
Kaasari on vakiokaasari Mikuni VM12..nyt toimii taas normaalisti kun ajo vähä aikaa.
sasumeil
- Pyörä:
- Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 9.2.2011 18:21
Iltoja. Eli itellä perus ruoska PV. Vakioläppis, vakioputki ilma pilliä, porattu vakioputsari ja 12mm mikuni. Eli siis tolle läppikselle pikkuse pieni mut ei oo haitannu. Elikkäs se veti tos yks päivä täysi mainiosti 72 suuttimella ja sit heitin pikku ringit sillä nii sammu. Sit ku käyntii nii ei millää antanu vetää loppuu asti. Yhe kolmasosa kaasun jälkee loppuu. No nyt se sit päästää ton bensa kulkee sylkkään sammuessaanki nii et koko paska tulvii. Eli oon aika varma et tos on koho paskana. No koho näyttää toki ihan ehjältä, ruman väriseltä kylläki. Vähän hapettunu, yks pikku lommo. Onko kellää niksiä et voiko tota jotenki säätää tai mistä mä ylipäätään tiedän onko toi paskana kun näyttää nii hyvältä. Meinaan kaapista löytys 3 noita lisää, kaikki käytettyjä. En vaa viittis rueta vaihtaa ennen kun tiiän mistä ehjän tollasen tunnistaa
D Joo tiedän olen selkeä...
Kiitoos
maironi
- Pyörä:
- Aprilia Rx 50, MBA KART temmin 125 koneella
- Liittynyt:
- 12.1.2011 2:01
mikä muu kaasutin kävisi minarelliin dellorto SHA:n 14mm tilalle ja kaasarin imukaula on 14mm sisähalkaisialtaan ja metallinen ei kuminen
Ei riemulla rajaa kun kotarilla ajaa!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista