Kville
- Pyörä:
- terpin romu
- Paikkakunta:
- roi
- Liittynyt:
- 16.5.2012 11:43
Derbin kannenkiristys momentti on kylläkin 18-21Nm.
ei riemulla rajaa kun derbillä ajaa. ja vitut :)
Samu_96
- Pyörä:
- XPS '06 Enduro
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 31.7.2011 16:56
Mikä vika kun antaa kaasua niin röpöttää niin maan pirusti vaikka seosruuvi on jo suht laihalla?
XPS 2006 enduro, kuriton, 102 suutin, BR8ES tulppa, tnt powerfilter
DraGma
- Paikkakunta:
- Kauhajoki
- Liittynyt:
- 8.8.2006 21:33
Miten se seosruuvi liittyy mihinkään? Sillä säädetään tyhjäkäynnin tuntuman seos ja ihan pintakaasu. Powerfiltterin saat heivata pois koska ne ei simppelisti toimi kuin puhtaana ja täydellisissä olosuhteissa. Jos tänään säädät kaasarin kuntoon niin eipä ole enää viikon päästä välttämättä säädöissään jos vähäkin pääsee kuraa putsarin pintaan. Vakioputsari kokolailla aina paras.
Jos välttämättä haluat sen katiskan pitää niin pienempää suutinta kiinni tai neulaa laskemaan ihan riippuen millä kaasun alueella sä sitä oot härnänny. Täyskaasulla ja ihan täyskaasun tuntumassa vaikuttaa suutin ja pintakaasusta melkein täyskaasuun neula. Jos se rötää keskikaasulla kaikilla neulan asennoilla niin se tarkottaa että pääset neulaostoksille. Ite laittasin vakioputsarin paikalle siinä vaiheessa koska se luultavasti korjaa asian.
Kampi kertaa mäntä on venttiili.
Kotisivut
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Niin ja neulaahan ei voi säätää?
Ja jos käy törkeen rikkaalla alhaalta, ja isket lämän pohjaan niin kyllä se vaikutus venyy aika pitkälle, vaikka ei varsinaisesti vaikuta yli1/4 kaasun. Ja kone lämpimänähän se säädetään, ja ajamalla testit, ei paikallaan kierrättämällä.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Samu_96
- Pyörä:
- XPS '06 Enduro
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 31.7.2011 16:56
Pulma on se, että vakioputsarin kumivarsi on poikki
mites saan ne kaksi päätä yhteen?
joltsu
- Pyörä:
- Peugeot Xps -08, Samurai cross 110cc, Yamaha Jog R -05.
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 31.7.2011 20:18
Ostamalla jostain purkumoposta uuden
Ja olethan varma, että se on röpötystä, sillä itsekkin luulin aika vasta, että pösö röpötti osa kaasulla, mutta kävikin laihalla ja kun ei neulan säätö auttanut niin vaihdettiin magneeton puolen stefa (se on aivan hirveä homma jos se on sellainen peltinen) ja sen jälkeen toiminut paljon paremmin ja voinut saada jopa siedettäviin säätöihin (eli pysyy tyhjäkäynnillä käynnissä ja ottaa kierroksia, mutta vieläkin on pientä takertelua havaittavissa kaasutettaessa joten vielä pitää säätää).
HuLkkk
- Liittynyt:
- 8.9.2010 21:42
Olisi sellainen ongelma että kun laitettiin derbissä lohkot kiinni niin vaihteita ei pystynyt vaihtamaan. Noin kahdenkymmenen kasaamis kerran jälkeen kokeilin, että pyöriikö edes pelkkä vaihde rumpu vaihdepoljinta käyttämällä. Ei pyöri. Osaako ketään sanoa missä voisi olla vika ja, pitääkö mitään muuta kasata, että vaihteita löytyisi
DraGma
- Paikkakunta:
- Kauhajoki
- Liittynyt:
- 8.8.2006 21:33
Gogge kirjoitti:Niin ja neulaahan ei voi säätää?
Jospa vaikka otat ja luet uudestaan.
On melko yleistä että powerfiltteri vaatisi ihan kokonaan toisenmallista neulaa jos kaasari alunperin on säädetty tehtaalla sille omalle kotelomalliselle putsarille. Ja on taas vähintään yhtä yleistä että porukka ei edes tiedä että neuloja on yleensä kaasarimallista riippuen kymmeniäkin erilaisia.
Kampi kertaa mäntä on venttiili.
Kotisivut
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Pahoittelen, lukutaito heittelehtii. Ja itse asiassa en oo koskaan kuullut että powerfilsulle tarvis ohuempaa neulaa, aina on pärjätty nostamisella, pykälä, ehkä jopa kaksi. Tietysti 5-10nro isompi pääsuutin. AInoa faktahan on se että tehariderbissä aivan sama pitää vakioputsari. Täällä on hyvin harvalla niin hc pyörä että oikeasti ei saa ilmaa tarpeeksi vakion läpi.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
lartto24
- Pyörä:
- Polini xp4, Husqvarna 125 smr, Yamaha Neos´4, Bse 125cc
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 6.7.2012 19:23
polini xp4 vm 2011 ja nelitahti
http://www.youtube.com/watch?v=ZTlHWrSWqnUvaihettu jo on tulppa ja tulpan hattu ei mitään hajua mitä vialla
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Luulitko että tulppa tai hattu vaikuttaisivat sähköstarttiin? Lataa akku, koita sitte uudestaan.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
lartto24
- Pyörä:
- Polini xp4, Husqvarna 125 smr, Yamaha Neos´4, Bse 125cc
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 6.7.2012 19:23
Ei oo akusta kiinni ku ei se lähe ees polkemall eikä tönimällä
jiberishy
- Liittynyt:
- 16.4.2010 16:46
Mikä voi olla CPI Sm sähköissä ny pielessä, kun välillä mittari sammuu ja menee takaisin päälle. Sitten jos tömäyttää valomaskia niin mittari sammuu kokonaan jolloin pyörä ei edes käynnisty, mutta kun uudestaan tömäyttää valomaskia niin alkaa taas pelittää ?
Silloin kun mittari sammuu niin mikään ei toimi, eli katooko virta koko pyörästä ja minne ?
Apuja!!
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
- Paikkakunta:
- Haukipudas, oulu
- Liittynyt:
- 26.10.2010 17:06
Katoppa kaikki johot ja liitokset läpi, varsinki valomaskin takaa. Tekeekö samaa kun kääntää tangon ihan linkkuun jommallekummalle puolelle?
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
jiberishy
- Liittynyt:
- 16.4.2010 16:46
Joo se tekee saman kun kääntää linkkuun vasemmalle.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista