Topsa- kirjoitti:Kannattaa naputella ne laakerit vanteeseen, sitten kun ääni kirkastuu niin laakerit on pohjassa. Vaikka ne lämmittämällä laittaa niin yleensä pitää (esim. koneremontissa lyödään kampiakselin päihin) kopauttaa niitä että ne on oikealla paikallaan.. Lämmittämällä ne ei "etsi" oikeaa paikkaansa kunnolla.
Joo no mut luulis et se on silti liian lyhyt, se tukiputki kun mittailin?
En kyllä naputellu mut en viitti ottaa riskiä taas onko se vika siinä. Tai meenpäs nyt kokeilemaan melkein rikkinäisil laakereil tota.
edit:
hui saakeli, huomasin just että se laakeripesä on vähän väljähtänyt, missä laakeri on aina hajonnut.
Laakerin menee käsin työntämällä sinne, ilman lämmitystä jne. Mutta ei lähde kauhean helposti silti pois sieltä. Ei kuulu väljyyden ääntä eikä tunnu yhtään. Eli eikös Laakerilukite toimis just ja just ettei tarvis uutta keskiötä hommata ((((((( en yhtää tiiä mite olis menny väljäksi.
Aina lämmittäny ja laakeri pakastimesta, sitte vast laitettu..
EDIT: Noni nyt toimii ku on pitempi väliputki ja laakerilukitetta siellä sun muuta